Monday, January 2, 2012

Gerçek şu ki eşin fenomen

Bir yandan O da onun davranış (kendi eylemleri ya da kelime) çatışma sonucu olduğunu biliyordu diğer tutkularını (ahlak ve vicdan olarak da bilinen ve tabular) dizginlemek kısıtlamaları bir heves (Kallzh, güç ve para) arasında her zaman toprak mücadelesine varlığını başından bu yana insanoğlunun bildiği ancak bu çatışmanın iki tarafı merak ışığıyla, sadece kendisi olduğunu? Ya da garip bir metafizik varlıkları hakkında davranış şekillenmesinde rol oynayan

Melekler ve şeytanlar arasında, iyi ve kötü arasında bir çatışma olarak konuyu açıklığa kavuşturulması için bu soruları yanıtlamak için din getirdi ve insanın bu çatışmada savaşa ve burada başka bir soru ortaya çıktı: çünkü davranış sonucuna bağlı aynı veya bu çatışmanın sonucu değişen bir insan rolü var mı bu kişiler herhangi arasındaki savaş sadece bir kurbanı olarak bahsedilen? Başka bir deyişle, insan yörünge veya tercih midir? , Soru filozofların, teologların, Dhora bu makalede tartışmak, ama söylemek yetmiyor iddia olduğunu Holding: "Bu çatışma ve kendi arama veya ne ego Ego olarak bilinen üçüncü bir taraf varlığını empoze ayırt etmek yeteneğine taraflar arasında ayrım insanlarda doğuştan gelen bir anlayış olduğu açıktır Freud psikolojisi ", insan tercih yörünge yani ve insan ruhunun karmaşık aynı zamanda, ikili görünürde çelişkili mantıksal mevcut

Şimdi Nnqash için akor istek ve insanın tutkularını oynadığı çatışma, bir parti insanların etrafında yıkıcı olabilir sonuçları umurumda değil, çatışmanın bu parti onunla doğmuş ve neden sürekli cazip olan insana bir teğmen ve bitişik olmalıdır? O kimse bile, arzularının farkında hayatının bir an için insan hayatında bilmediğim için

  Ve aynı zamanda Şeytan'ın varlığına bir inanç gerektirir ona kötülük yapmak Agoém aynı zamanda tüm kişilerin uyması için, bu mümkün değildir, bu yüzden her yeni insan onun izleyicilerinin kiraladı ve burada İslâm dininde fikri istekleri ve sınırlama olmadan dayalı davranışlarını açıklamak için sadece değil gelmesine rağmen, Kalms bazı araştırmacıların görüşüne göre olaylar ve şeytani reenkarnasyon ve büyücülük ve diğer açıklamak. Aşağıdaki satırları kısa bir özetini ve eşinden mümkün olduğunca fikrinin evrenselliğini yakın vermeyi umuyoruz.

Eğer dil kitaplarında bakarsanız, biz bilim adamları bir arkadaş ya da ortak olarak bildiğini bulmak, ama Arapça, her kelime, örneğin sahibi ile bazı ortak özellikleri Hebron özellikleri Alsahben arasında daha bireyler arasında daha fazla paylaşıldığı bir arkadaş kendi, Sahib bir anlamı vardır bir arkadaşı ile kalitelerde Vitabq.

Başka bir görüntü olduğunu Eski Mısırlılar insan vücudu canlanır olan tüm bebek doğar Merit olarak bilinen, (Ka) denir yaşadığımız düşünüyorum, hak ve hukukun korunması bir kopyasını, o öldüğünde onun mezarı için ona eşlik etti ve başka bir iş var ve bu yüzden insan ilişkilendirilen bağlam yok onu bırakın.

Ayrıca tüm kötülüklerin kök eşi için birçok insan olduğunu ve onu kontrol edebilmek ve babam kendisine bağlı olduğu adama yardım eli uzatmak ve eşi arasında bir iç çatışma olduğu açıktır çalışan bir iyi bir anne de var onun vücut boyunca insanlara ve yayılması ile büyümek diğer tüm kötülüklerin geliyor bazı insanlar varlığı (ya da içerik) inandığı gibi iyi ve kötü eşi,.

Yoldaş kötü ruh ya da kötü peri görüntü ve form olarak yüzyıllar onlarca (ve hatta fazla üç bin yaşında) onlara kısır yapmak için evli kadınlar için farklıdır, kendi köklerini bazı popüler inançlara göre tanımlanır.

Bebek erkek ise elbise kız giymek veya giysi bir keşiş ya da adak veya vaftiz, aşınma veya ayak ya da el bileği içinde metal bir halka yerleştirerek veya koyarak: zarar olmaktan doğumdan sonra kadın veya çocuk koruma önleme konularında, ve dahil olmak üzere çeşitli yolları izleyerek düşünce içerme tatil bir erkek ya da çocuk veya Balrkoh ve buharlaşma boyun peçe askıya kadın demir halhal

Bu sormak için ayna önünde durmak, örneğin, fikir ve fantezileri ile kendini etkileşim olduğuna inanılmaktadır: Ben güzel görünüyorum? Sonra Qrenk cevap: gömlek rengi uymuyor. O zamandan beri sana onu ikna etti, ya da, güvenle Tgiba olabilir "ama ben de ışıltı gibi" ona ödün vermeyen bir belirli yönde eşinin adapte olduğunu ve kendini güçlü ve kuvvetli inançları olabilir.