Tuesday, January 10, 2012

Harut ve Marut sihirli

"Kafr Süleyman, ancak şeytanlar erkek büyü ve ne Babylon, Harut ve Marut, iki melek ortaya çıktıöğretim, inkâr ve böylece Icola biliyordum ama Onlar ayrılık nedeni olan öğrenmek atone değilfitne: Kur'ân-ı Kerim'de adı geçen iki melek Tanrı diyor Harut ve Marut vardır bir adam ve karısıarasında, ama bu nedenle "Allah'ın izni olmadan bir zarar ve fayda ne de zarar ne öğrenmekolamazdı - Sure - 102.


Almkhaza İsrail çocukların bazıları tarafından işlendiği, onlar Hz Süleyman döneminde olanMezmurlar, Allah'ın Kitabı sol ve şeytanlar onları büyü kitapları ne verdi izledi.Devils bulutlar vebulutlar boşluğa kadar olan yükselirken, olacak bazı konuşma meleklerin sözlerini kulak misafiriyerde, Tanrı, ölüm, düzen, ya da talihsizlikler diyarında, park edildiğinde, istekli gelipgörünmeyen bilmek ve onlara, onların dediği gibi Vigdonh rahipler insanlar konuşmak iddiarahipler kâfirlere olacak onları rahipler, her kelimenin yetmişinci kelime ile haber şişmeye yalankabul edilen ve insanların kitap hakkında konuşmak yazdı

Ve cinler ve şeytanlar görünmeyen bildiğiniz İsrail Çocuklarda bir kart, Allah korusun. Onun askerleri Hz Süleyman ve bu kitap toplama bazı gönderilen ve bir kutu içinde yapılmış ve daha sonra koltuğunu altına gömmek, şeytanların biri sandalyeden yaklaştırılmış ve sadece yanmış olabilir değildi, Süleyman dedi ki: "Ben kimsenin şeytanlar başını vurmak dışında gaybı bilmek söz duymuyoruz." Rabbimiz Solomon Mgtazin ve iblisleri Tanrı ona sır verdi, çünkü inançsızlık ile ona itaat, ancak onun zor iş, çalışma hizmet inanmıyordu.

Ve öldüğünde, Süleyman, büyü Solomon kitapları ne yaptığını biliyordu ve onun koltuğu altında gömülü, bir nesil ve getirilen diğer gitti, insan formunda şeytanı temsil eden ve daha sonra İsrail çocukları bir grup gelen bilim adamlarının sayısını söylemek, onlara şöyle dedi: Bu bir hazine tükenmez giriş size mi? Dediler ki: Evet, şöyle dedi: "Süleyman'ın bir peygamber değildi ama onun başkanlığında Vahfroa, sevimli oldu," Müslüman ve öfkeli itiraz ve şöyle dedi: ". Süleyman'ın bir peygamber olduğunu, ancak Müslüman bir mümin" O kötü sözleri inanılır ve onlarla gitti ve onlara yer gösterdi ve uğrayıp İsrail çocukların kâfirlerin fısıldadı dekore şeytan döndü, ona şöyle dedi: "Bu yaklaştı," dedi: Hayır, ama sizin elinizde ben burada değilim, bu fon Vaqthelona bulamıyorum, "Onlar kazdık ve Fon bulunan ve çıkmak . kitapları ona düştü Şeytan dedi ki melun: "Solomon fakat insanlık ve şeytanlar ve bu kuş sihirli yakalandı," kâfirler şöyle dedi: "Bu sihirli bir Solomon, bu cazibe idi, Wei Ikherna komutasındaki oldu"

. Ve sonra Süleyman ona Tanrı tarafından onur Bilqis tahtına onurunu getiren kim büyülü, Allah korusun, hem de sahibi Easf bin Berechiah olduğu insanlar arasında şeytan ve bir kart uçtu. Bu kadar güvensizlik yukarıdaki gibi ve bu kitaplarda çalışma da dahil olmak üzere İsrail'in Kfar çocukları alarak ve sihirli peygamber ve azizlerin çalışma ve Allah'ın bir peygamberi olarak Kafr Süleyman olmadığı doğru çok büyük günahlar ve küçük kötü alışkanlıklardan ve eskilik ve kötü alışkanlıklardan da üzerindedir.

 Hz Süleyman döneminde şeytanların elinde Ttelmzu ve birçok büyücüler peygamberlik iddia ve büyücülük halkına meydan olarak, Allah asil meleklerin iki papaz indirdiği ve Harut ve Marut iki kişi mucize sihirli ayırmak için sihirli Vimknua ne olduğunu anlamak için, ve bir peygamber iddialarında büyücüler yalan bulundu ve karıştırılmamalıdır kendi deneyim bazı insanlar, bunun sihirli karşı en güçlü büyü sihir sihirbaz başka geçersiz kılabilir. Gizli iblisler nesneleri insanlar görüyorum çünkü diğer taraftan ve kamuflaj ve insanların hayalleri, aldatılmış ve Haomat, servis sihirbazların iblisleri türüdür ve sihirli bazen gerektiği gibi kullanılmış sonra birleştirmek ve yanık ve kül ve mürekkep almak bazı maddelerin bir arada koymak ve kelime ve isimleri okur ve olduğu büyü.

Mucize doğaüstü genellikle Benzer şekilde karşı olmayan bir şey, bu kehanet Savcısı tarafından görünen meydan okuma ile birleştirilebilir. , Insanlar Kaçınılması gereken sihirli arasındaki fark ve peygamberlerin peygamberlik kanıtıdır mucize göstermek için iki melek Harut ve Marut indir iki derler, hiçbir eğitim, onu teşvik etmek için uyarı eğitim biliyordu Etti de yapmazsanız, o Ajtenbh yaptığı kapasite anlattım biri zina ya da cinayet durumunu sormak için sanki , ya da söylemek, hiç kefareti yoktur, bu bir hak Vtkfr olduğunu inanan, herhangi bir büyü öğrenmek değil. Ve onlar iki melek maksimum Aalmana zarar sadece Allah'ın iradesiyle nasıl yapılabilir Averw bir adam ve karısı arasında olup olmadığını ve Kuran'da test ve deneme ve Tanrı'nın yarattığı Ansahah Tanrı Yüce yarar ve zarar yaratan biri olduğu için, bile, kimse bilmiyorum ve O'nu ispat etmedi büyü öğrenmek ve onun tarafından işlenen zarar ve onu Balubal döner.

Yere meleklerin iniş konusunda İbranice Kutsal Kitap hikâyesi hiçbir şey ve insan karıştırma ama hikaye Tanrı'nın çocukları için Genesis girişi bulunan (yani melekler), erkeklerin kızları üzerinde kendi güzelliğinden gördüm ve güzellik salonu, çocuklar devleri Wolden onları yeryüzünde onların şerrinden sonra. (Tekvin 6: 1-5). Ama yolculuk bu melekler, kim şeytana avantajlı dönen, iblisleri döndü olanlar indi söyleyerek, bu konuda genişletilmiş ve özenli olabilir yasaldır.

Ama Yahudi folklor bulmak, iki papaz hikayesi yere düşer, tek Tanrı insan ahlak ve itaat melekler daha Creator kanıtlamak için, Azazel ve diğer Hmhaza adlı, ve insanın Tanrı buyurduğu o rolü hak ediyor. Ama bu sadece Hmhaza bir kadın olarak adlandırılır ve Venüs ve Salha sordu aşık, ama isteksiz ve Allah'ın en büyük sırrı adına bir brifing koşuluna bağlı ve o bunu yaptı bulunuyor. Bir kere adı bile Hmhaza için verdiği sözü yerine önce gökyüzüne tırmanmaya gücünü kullanılan aldı, ama Tanrı Venüs ya da Venüs gezegeni olarak bilinen suç etrafında göksel göksel araba yörüngeleri arasında durdu ve.

Adam sav yeryüzüne melekler düştü ne dedi orada fesat ve kan döken ve biz seni onlar biz Adem oğulları size itaatkâr Rabbimiz dedi bilmiyorum bilmek dedi övgü ve takdis övgü Allah Hadi meleklerine şöyle dedi Rab Otgal, bir iki olan meleklerin kralları nasıl baktı çalışma Rab Harut ve Marut biri onlar için iyi de çiçek kadındı yere Vahpta söyledikleri insanın o Tanrı değildir Fjaouaha Asalanha kendisi bile Tanrı'nın onlarla gitti ve çocuk ile birlikte geri asla Allah'a meşgul olmadığını söyledi dahil bu kelime konuşmadı ayı Vsallagha kendini o değil Tanrı bile Tguetla bu Eğer onları kararlı ve ufuklar dedi kadın ne zaman çocuk öldürüldü ve bu şarap Fsharba Vskra içmek kadar çocuk, dediler, 'Allah onu öldürmek değil, gitmedi ve sonra Vsallagha kendini göze şarap Bakdh döndü, hiç Allah'ın söylediklerini Allah Trkima hiçbir şey Ibeetmah sadece Fltmah süre sonra Skrtma Fajara bu dünyada ceza ve ızdırap Bu dünyada ahirette Fajtara ceza.

Harut ve Marut: hala cezalandırılıyor!

Babil'in kuyuda Menteşeler

Barbna yeryüzünde onlara Aasonk Khalifa yapanlar: Babylon amacıyla onlarca siyahlık iki papaz Harut ve Marut meleklerin ibadet ve o melekler kadar onun üzerine olsun Peygamber İdris Airōh barış zamanında malign Adem oğullarının işten cennete yükselmek ne görünce, ve söyleniyor edildi mi? Tanrı şöyle dedi: yere Onazeltkm ve onlara işledikleri Rtkpettm değil yüklü ne kurulduğunda, dediler ki: tesbih Tanrı'nın dedi Nasak gereken: Yere Seçtiğiniz Ohbthma iki kral seçti, onlar Harut ve Marut seçti ve İbadet Molla Ikh arasında idi bindi arzuları, ve alkol içme, doğru, zina olmadan kaçınmak için insanların doğru ve Nhahma arasında toprağa yöneten ve öldürme emri Tanrı, Omsaa büyük Allah adına söz ise iki porsiyon kişi Aovernmma olduğunu ve cennete gitti, bir kadının Venüs söyleniyor sonra onlara onu savundu: İran halkının en güzel kadın,

Ben Baklbehma, Fraoduha kendisi aldı ve reddeder, sonra yeniden, bu ve o ibadet eylemi ben ibadet ve bu idol bir Tsalia ve Tguetla kendini ve bunları, Fabia, alkol, ve dedi ki bu da sadece söyleyerek reddetmesi gibi ikinci gün, Vfla: Allah onu yasakladı, Ben döndü Vrga onlara Afqatlah göstermek için onları adam Fajava görünce Namaz Allah'ın büyük bir günah ve daha az Althela kırmızı m, Fsharba ve Onchia içme getirdi, ve bir kadın imzalı, neden ve: ve sonra üçüncü gün Fraoduha, Voardt iade, bunu dün Ba söylediklerini onlara dedi, dediler .

Ve Qarva suçluluk ve akşam edildi hikaye tam Vqsadda İdris sav Vokhbrah olmak onlara ne oldu, Flma hiçbir Ttauahma Ojnanhma tırmanmaya iki geldi ve Tanrı VHF onlara ona şefaat istedi Fajaarhama bu dünyada ceza Tanrı ve kesilmesi bu dünyada ahirette, Vokhtara ceza işkence, onlar cezalandırılır edilmektedir Peki Babylon, yarıya bacaklar zincirleri, mavi gözleri değil, onları ve su arasındaki tek kadar dört olarak Osaabie ile asılı ve susuzluk ceza ediliyor

Peygamber Shahdthma yorumcuların zamanında kadın

Aisha gelen Roy iktidar Mustadrak müminlerin annesi ölümünden sonra, Besser söylediğiniz bir bilmiyordu komut sihirli girilen bir şey istemek onun üzerine olsun Allah Allah barış Messenger arayan, insanların Jandal Ali'nin kadın tanıtan, onu memnun olabilir: Froatha çığlığı Messenger bulamazsanız zaman Ben can var korkuyorum: onu ağlama birçok Erhmha ve diyor kadar Tanrı'nın O'na selam olsun. Ona hikaye için sordum, bana dedi ki: Ben bir koca bir akım var, dedi yaşlı Vhkot girilen bana eksik oldu vardı: Sana komut ne ise, ben o ben Pklpin iki siyah Frckpt bir tane var ve biz Babil dururken diğer kadar bile değildi yüklü gece ne zaman olursa ben yapacağım dedi size Baalk geliyor I yorumcu dediler iki erkek Bergelhma: gerekenler? Ne getirdi? Ben de: 'dediler sihirli öğrenmek: Biz Tkvra ve Dönme deneme içindir ama. Reddetti ve şöyle dedi: dönmeyin.

 Said:, fırın gidin onu Fbola. Ben Vaqhar cilt Vvzaat ona gidip yapmadım, bu yüzden onlara döndüm, onlar bana dedi ki: Ben yaptım, dedim ki: Evet, dediler ki: Bir şey görüyor musun? Dedim ki: Dedim ki değil: Eğer, Tkvra reddetti değil ülkenize dönün yapmıyoruz Hayır, dediler ki: fırın gidin Fbola onu. Ben sinirlilik FA deri ince olduğu vermeye gitti ve sonra da bana dedi ki onlara döndü: Ben ne gördüm? Ben üçüncü Vbelt gitti, dedi ki, ben onun cennete gittim beni demir için ikna edici bir şövalye gördüm! Votihma Vokhbernhma Dediler ki: Sizin inanç ki gitmek, size çıktı onayladı, ben kadına dedi ve Tanrı bir şey demiyorum, bir şey öğretti, bana şöyle dedi: Evet, sadece Tredi bu buğday Fabdhirah al bir şey değildi.

"Babil", Babil, Mezopotamya arazi ve Mezopotamya ve Babila (kapı tanrı) Mezopotamya'nın eski toprak Babil şehri (Fırat ve Dicle): Akad da "Babil" anlamına gelen kelime "Tanrı Kapısı", o da dahil olmak üzere pek çok isim tarafından kadim denilen , hangi (Asur yıkılmasından sonra) baz Babil imparatorluğu.Babil uygarlığının yüzyıllar (M.Ö. 18) arasında ortaya çıkmıştır. Ve (M.Ö. 6).

Bu böyle Gılgamış Destanı ve İlyada ve Tnspan Homer ve Aladoash için Mlhmte Aladoash gibi edebi eserler ile Roma ve Yunan edebiyatının antik kenti etkisi burada belirtmek gerekir. Bu destan bir insan ve uzmanlık ve deneyim gibi ölümsüzlük arayışının arama gibi kimlik arayışı gösteren.

Öte yandan bu bölgede bilinmeyen uçan nesneler (Aleoffo) veya Banka için bir sığınak olduğu o ışıklar yaptı ve yüksek hızda gökyüzünde uçarken birçok tanık tarafından belirtilen ışıkları bu bölge halkına karışıklık ve sürpriz geride bırakarak, onu görüyorum. Adres nerede Dr Ahmed Beşir, bu gözlemlerin en önemli adına 3 Temmuz'da çevrimiçi yayımlanan makale "antik Babil'de tanımlanamayan uçan nesneler".

Onu Harut ve Marut getiren bilim Tanrı'nın bir evin bilim olduğu için Allah (ve bunların birinin bildiklerini), daha sonra sözlerini (birini) ve cinler arasında şeytanların tahsisi olmadığını söylüyor, çünkü Yüce, bu hem genel, müminler ve kâfirler de cinler dahil, özellikle melek farkında Rabbani ya da bilgidirMüslüman olmayan ve bu cazibe, Valjn iyi onun kutsallığını için sihirli öğrenmek olmadığını sahte iddia çelişmektedir ve bu genel kurulların iki kralların eğitim ayetin anlamını taşır, cinler, Müslümanlar onları sihirbazlar cinler karşılamak için yeteneği verir bu bilimin bir payı olduğunu gösterir hem müminler ve kâfirler, Bu bilim, diyor: (en Icola ama biz ödemek değil fitne), inanamayarak gelirleri sadece iman dışarı çıkmıyor, ya da Balaagal inanamayarak Hamlet sonra, ve bu bu bilim onlar kökenli iblisleri olduğu bir durum olmadığını öğrenmek doğrular, ancak da Müslüman cinler öğrenmek için geliyor, ama tabii bu her hasat mevcut olan bir bilim değildir, ama bu bilim yanlış kullanım sonucu cinler ve ortak halk bir karmaşa olacak aptallar mevcut yaptıysanız, elit ve Okabarham için kullanılabilir

Bu Şerif Munif iyi kullanılabilir öğrenme kötülük ve zarar eylemleri, bilim melekler Harut ve Marut ile şeytanların varlığı da test geliştirme kötü, Vhaml bu bilimde yararlanılabilir açıktır, Vadkhaloa bu sihirli bilim ve iki melek Alkarimin Harut için sihirli farkında atfedilen ve Marut, Vosaa bu bilim krallara Allah'ın evi ve Solomon barışa kötüye onun üzerine olsun, ve ne sadece cinler için bir testtir ve testi, zarar da Fastkhaddmoh yardımcı olmuyor, bu sihirli bilmek Valalh değil, ama neden kötü üzerinde bayrak kullanan biri iyi değil, çünkü zarar tamamen işe yaramaz, diyor: (ve onlara fayda etmez ne zarar öğrenme) ve bu cinler arasında şeytan Yahudilerden büyücüler insanlık Tdls olduğunu bir göstergesi olduğunu, sen Bilim Magic ve Harut ve Marut ile arası farkındayız ne arasında sanat ile işaret anlamına gelir, özellikle de bazı türleri sihirli ortaya Kitap bazı asil isim ve ayet tarafından kullanılır ve bu yüzden günlük yaşam aktivitelerinde onlara ve onlar sağda olduğunu düşündüm

İbn Katheer Sonun diyor "ve gökyüzünün kralları vardı ve bu onun Müsned İmam Ahmed tarafından rivayet ortaya çıkar hadis belirtilen ne söyledim olduğunu gelişmelerin çok gitti. Bu temelde, bu ve bu iki melek yanılmazlık rapor edilen kanıtlar arasında bir kombinasyon zaten onlara Allah'ın bilgisi bu, onlar için çok özel, o zaman çatışma, olarak yukarıda onun bilgisi belirtilen vardır şeytandır. ki Tanrı götürdüler şeytan daha hafif geçen, Harut ve Marut olur ile. "

Ve İbn dengelerinde Hacer el "ve cevap bu sürece meleklerin yanılmazlık onlar melekler gibi, ama açıklamak için hareket halinde hak vermez ve büyü eğitim, geçerli bir amaç, insanlar için sihirli ve şeytanlar gerçeğine bir açıklama vardı ve o küfür ve haramdır. Gibi" Bazı akademisyenlere göre, ancak sihirli ifadesi değil Yaptığı açıklamada önlemek için aşağı indi. En doğrusunu Allah bilir

Tanrı'nın melekleri Allah onlara komuta ve onlar komuta ne yapmak ve benim kişisel görüşüm ne itaatsizlik olmadığını yanıltıcı ve tahrif etmekten hataya düşen melekleri sanığın tüm öyküleri ne bu hikaye Melekler hakkında Kur'an ve Sünnet'te değil, günah ve kara bir mesaj Oomenasrh peygamberler ve elçiler sunmak için Tanrı tarafından sipariş ve iniş için Allah'a ibadet için yaratılmıştır oldu.

  

No comments:

Post a Comment