Sunday, January 8, 2012

Hayalet göl Efsanesi

New York'un kuzeyindeki Adirondack Dağları hala tatil için tercih edilen yerdir ve ünlüler ve duyulmamış gelen ve birkaç nesildir ziyaretçi öpücük ve bir gece, Lake Big Moose bakan otel ve tatil Kovwood birçok işçi o başkanlığında olduğu yerine doğru 1988 yaz yürüyüş Boselot Ronda, Ronda bir şey ya da evde bekleyen kişi farkında değildi.

  Rhonda diyor ki: "Ben yaklaşık Yanımda birinin varlığını hissetti ve hemen kıpırdamadı benim koltukta perçinli oldu römorkör oldu yer ve an ışığa normal çekilir ip almak için ön ofis çalışanlarının içine ve merdivenlere doğru yürüdü, bir baskın korku duygusu hissediyorum, ama olmadı nefesimi yakalamak için başladı ve ben bir şey olduğundan emin olduğunu "Ama olay o (roman Ronda bağlı olarak) soğutma arkadaş Rhonda sahne gördüm dışında en korkunç oldu:". onlar birkaç saniye için önlerinde bir hayalet gördüm ve sonra uzak kayboldu nerede, aynı hikaye üçü oldu kendimi onu görmedim, ama çevremdeki insanlar gibi garip bir duygu hissettim. "

 Ama soru Big Moose Lake yaşıyor şey ne kalır? Burada düşünce İnsanlar Grace Brown, yıl onlarca yıl sonra millet şok 1906 yılında cinayet suçu adlı güzel bir kızın hayaleti filmde bir kız asi ve çirkin olarak filmde Hollywood tarafından gösterilen bir güneşteki yer, ya da "güneş altında yer", Hollywood'un durum ele olduğunu, ancak aslında, 1905 yılında, Cortland, New York Gillette etek bir fabrikada çalışıyorum Chester Gillette, o işleri fabrika sahibinin bir yeğeni adında yakışıklı bir genç adamla tanıştım basit ve sevgili 19 yaşındaydı. "Diye insanlar tarafından çevrili olduğu için kasaba önemli bir varlığa sahip erkeklerin Chester Gillette ve bir popüler ve vücudunun spor o yakışıklı, ben bir çok kadının dikkatini çekti eminim ek olarak." Yazar dedi Grace Brown öldürmekten Craig Brandon yazdı

Başından beri özellikle o günlerde ününü korumak için gizlice onu görmeye Chester Grace ikna Chester Grace skandal olayı ile ilişkisi, Craig Brandon şöyle diyor: "İnsanların size istediğiniz her şeyi onu alır ne olduğunu gösterir onu uygun gördü iddia düşünüyorum." gizli ilişki geçiyordu Chester için, onu sık sık özellikle diğer kızlar, şehirde zengin ailelere ait olanların yanı sıra görülmektedir rağmen insanların önünde hiç, onlarla olan ilişkisi hakkında konuşmadı eşlik değildir. Grace Arkadaşlar Ihdhiroha onu edildi ve insanlar da bu Grace insanların tür ile ilgili deneyimi yok görünüyor düşünürken o değildir. Ama ne olursa olsun insanlar hakkında söylediklerine Bnizarha görüldü.

Ancak, Grace hamile olduğunu keşfetti kısa bir süre sonra onun için tutku direnemedim. O günlerde insanlar anne bakmak toplumdan bir serseri gibi evli değil. Vetoselth onunla evlenmek ama ne o ertelemek için elinden yaptı. Son olarak Temmuz 1906 yılında Adirondack Dağları götürdü, ve o keyifli bir yolculuğa evlilik düşünce, Robert Morrison adlı bir adamdan Big Moose Lake bölgesindeki bir tekne kiraladı. Morrison akşam yemeği karşılığında tahmin ama geri gelmedi ettiğinde şüphe için o kadar heyecan verici sayılır.

Sabah Sistemleri Morrison ertesi gün takım onları aramak ve baş aşağı tekne bulundu ve içinde polis yakındaki bir otelde Chester Gillette bulunan iki gün sonra, Grace yüzen vücudun yürüme mesafesinde, başlangıçta Grace bilerek inkar, ancak daha sonra iddia da çöktü için depresyon artık onu seviyor çünkü. Samimiyet, az insan, ama denenmiş ve 30 Mart birinci derecede suç işlemekten suçlu bulundu, 1908 Chester Gillette elektrikli sandalyede idam edildi ve adalet yapıldı ve ne çıktı Grace işkence ruhu için yeterli değildi.

Rrah Rhonda Boselot sadece birkaç ay sonra Grace Brown hayaleti için Linda Lee mcn vizyon konuşun: "Ben gölün kenarına geldiğimde o daha lamba kaybolur ışığında olduğu yerde, benim Spotlight ile göle doğru sığır indirdik ve kaya tamamen lambanın ışığı sönmüş oldu, ben tekrar Alaltfavo zorunda kaldı , bana kaynaklı bir hayalet ve emin sonra üzüntü güçlü bir duygusu hissettiği önce ben gördüğümde şaşırdım, ben çok üzgün olduğunu görüyorum. "

Ve son olarak .. Bu kez Grace Brown hayalet göstermek mi? Görüntüleme yıl devam etmiş ve bunların sevgilisi tarafından terk andan itibaren yerini bırakmadı Big Moose Lake ruhu içinde sıkışmış gibi görünüyor Kurtarıcıdır?

No comments:

Post a Comment