Friday, January 6, 2012

Hayallerinizi kontrol etmek

Kendinizi bir doktor olarak değil neden önemli bir derece kendini kontrol dereceye ulaştı ve sizin bilinçaltı düşünce yatıyor endişelerinizi ve kaygıları gidermek için bu nedenle kolay ve rüya deneyimi ile yapılabilir olması Hayallerinizi kontrol edebilirsiniz zaman açıktır? Sahibi daha kendini daha fazla sorunları itiraf bilemezsiniz ki tam kontrol ile karakterizedir bilinçli durumda sadece varlığı ya da barış.

Rüya devlet açıktır ulaşmak için gerekli olan aşağıdaki beş adımda açıklayın, ama aynı zamanda biz önemli olduğu nokta şudur: "bilinçaltı oynamak mümkün değil," bu rüya durumuna almak için arzu belirli ve ikna olmalıdır fikrini net ve disiplinli bir Bir kez ulaştı.

Adım 1 - ruhsal durumunda Hazırlık
Rüya deneyimini belirgin bir acemi ilk soru olacaktır:

  Eğer yapabilirsiniz düşünüyor musunuz? "

Eğer ilk iş olmalıdır herhangi bir şüphe inanç kendinize hakim tüm şüphe değiştirmek için varsa, her zaman olumlu bir tavır olmalıdır.

Bu rüyalar önemli olduğunu düşünüyor musunuz? "

Eğer olumlu ve pozisyonun eminiz sonra bir sonraki adım hayalleri büyük önem vermek olacaktır

Gerçekten açık ya da açık bir rüya olmasını ister misiniz?

Bu sorunun anahtarı arzu ve coşku, bir daha size bilinçaltında bu niyet için daha belirgin kendiniz sevk hayalleri olduğu güçlü arzu kendinizi dikildi
Olarak kendinizi sevk zaman daha fazla sonuçlar doğanlar böyle bir niyet ve arzuları.

"Ne net bir rüya olduğu zaman yapılacak biliyor musunuz?"

Hedef kafanızda mevcut iken bu soru amacı, size istekli olması
Bu planın net bir rüya için rüya açmak için fırsatları arttırmak için geliştirilmiştir sadece çok basit görünüyor ve
Eğer bir hedef veya görev daha sonra "net" ve görevi yerine getirmek için birden fazla sebep var planlanacaktır.

Rüya hatırlama yeteneğini artırın

Rüya hatırlama artırmaya yardımcı olacak ipuçları ve uygulamaların listesi hatırlayın

Ben uyanmak ve uyanma başladıktan sonra hareketsiz, gözlerinizi açık hareket etmiyor, ama yalan saklamayın.

 Ben yavaş yavaş uyanmak, kendinizi doğal olarak hayallerinizi hatırlamak zaman prim almasına izin verir. Hala Hayal gibi gün içinde işi ne düşünmek değil, fikirleri ancak uyanıklık ile zihninizi doldurmak değildir ve hayallerinizi solmaya ve böyle bir patlama balon sabun gibi zihninizi tamamen kaybolabilir başlayacak, zihninizi odaklanmıştır.

Düşüncelerinizi zihinsel görüntülerin geçitten herhangi bir tarafa dolaşmaya izin düşüncelere Aklını kayması olsun
 
En kısa zamanda size rüya bir parçası gördüğüm rüya hikayesi yer alması arkaya diğer parçaları aramak için rahatlatıcı tutun hatırlıyorum gibi

Bunlardan biri daha sonra kafanızda kontrol listesinin geri kalanı devam alamadı eğer yanıp sönen, rüya olaylar "listesini kontrol", bu listede, tanıdığınız kişileri ve her türlü faaliyet, yer veya yiyecek ya da koku, müzik ve yüzeye rüya parçası ortaya çıkmasına yardımcı olur şey dahil Aklını bu listenin şartları ile sürüklenme ve bu kişi ya da yer rüya olup olmadığını kendinize sorun izin verin, hareket rüyalar çok tanıdık olduğu için, düşünmeye çalışın "eylemler" Eğer yürüyüş veya çalıştırmak veya tırmanmak mı? Ya da bir sinek bile? Gibi, iyi duygular da ortak olduğu gibi, ruh halinizi örneğin düşünmek sizi mutlu ya da korkmuş ya da şaşırmış ya da tedirgin oluyor musunuz? Ve daha sizin hayal aşina, daha iyi bellek tetik daha fazla soru öğrenmek için yetenek, başlangıçta bunları uzun listesinin herhangi birini kullanabilirsiniz.

Düşünün ve bellek hatırlıyorum noktadan yeniden iş yapmaya çalışırsanız, geri soru sormak, sen şu anda yakın rüyalar, genellikle bir senaryo olduğunu unutmayın, bu yüzden eğer bu, bu en fazla almak için geri düşünmek yararlıdır ve neden-sonuç düşünülebilir hatırlamak lazım nasıl rüya parçası hatırla sonra kendinize sorun? Bu ondan bir rüyanın içinde kısmen? Büyükannesi mi? Ve genellikle rüya tamamlanmış formu kısmi bir kısmi yol açacak ve böylece rüya anıları siz onu hatırlamak ne kendinize sorular sorarak vardı kurtarıldı.

Benim rüya anı oldu aynı durumda tekrar yattığınız zaman alma kadar almak için yataktan Nhodk önce bilinen bütün koşulları denemeye çalışın, uyku farklı durumlar deneyin, daha iyi alırsınız. Ben uyandım ve sağ tarafta iseniz onu geri almak ve sonra da bu işlemi tekrarlayın ve karnınızın üstüne sonra sol tarafta ve daha sonra sırt üstü yatarken ve olan ne tüm maçları sonrasına kadar hareket etmez ve bu kesinlikle hatırlamak sürecini hızlandırır anıları bazı mağaza gelebilir.

Bazı durumlarda, denemek için Devamı sadece o verdiğinden daha yanıp söner bazı (flash) almak, ancak, gün boyunca yüzeye bazı anılar şamandıra, bu yüzden akla gelen tüm anılarını yazmak için hazır sabah rüya olayları almak mümkün olmayabilir. Açtı ve bunlardan daha erişiminizi olabilir.


Eğer rüya hatırlama ve hayalleri bir kaydını tutmak rüyalar açıkça daha da ilerleme ödeme artırmak için yapabileceğiniz tek ve en önemli şey. Bloglamanın işlemi bilinçaltı zihninde hayal önemini fikrini güçlendirir ve aynı zamanda hayallerinizin, bir sonraki adım odağı aşina yardımcı çünkü. Ve yakında genellikle rüyalarını hatırlar hayallerinizi yazmak için bir alışkanlık haline gelir ve rüya durumuna erişmek öğrenmek gerçekten ciddi iseniz rüyalar hakkında bu kayıt tutmak zorunda ve bu adım isteğe değildir açıktır.

Hayallerinizin blog başlığı koleksiyonuna miktarını artırarak ve hatırlamak yeteneğinizi geliştirmek zaman, tabii ki, onlarla daha fazla bilgi sahibi olacaktır. Bu Hayallerinizi daha sık bir şekilde bazı kişi ya da bazı yerlerde, ya da belirli faaliyetlerin ortaya çıkması olabilir. Örneğin, ofisinizde ya da okulda ya da plajda hayallerinizdeki olayların çoğunluğu olabilir.Hayali bir kahraman olmak için ya da takip edilebilir eğer rüya bazı konular olabilir de diğerlerine göre daha yaygındır. Bu modeller Hayallerinizi dreamsigns işaretleri hayal dünyasına açık yolda ilk adımlar olacaktır rüya tekrarlanır

Hayallerinizi olarak ayırt edici işaretler öğrenme sayesinde daha hatırlamak yeteneğinizi güçlendirecektir. Bu size bu listenin açısından herhangi bir şifre almak ve daha sonra hafıza tetikler ve cevap vermek mümkün olup olmadığını anlamak için kendinize sormanız bir rüya bir sorunla karşılaşırsanız, bu belirtileri bir listesini koymak iyi bir fikir olacaktır. Bazı durumlarda, tüm rüya hatırlamak rüyadan kurşun kısmi iyileşme, bu nedenle işaretleri bilgisi ve kullanımı, sabah vardiya sırasında rüya hafıza kaybı üstesinden gelmek için gereken ipliğin ucu hayalleri dreamsigns sağlayacaktır

 Hayallerinizdeki işaretleri ile birlikte çalışarak kurulmuş ve hayalleri ile yakın ilişki geliştirilecek daha kolay ve anlaşılması daha kolay olur. Bu kendinize sorun için yararlıdır: "Neden ben rüya ne rüya yapmak" Ve "Benim için rüya işaretleri ne anlama geliyor?" Ben de "yaşam papiller" ve hayatın uyanıklık içinde onları yararlanmıştır zaman daha ben (sadece hayallerinizi belirtileri, ama ne olduğu) anlaşılmaktadır.

Bu adım sayısız kitapların kendi kaynağı olabilir, kendi içinde bir yaklaşım, ama öğrenmek için ideal bir yol yaparak diğer adımları ile birlikte kullanılan "rüya açıktır." Aslında bunu başarmak gibi rüya tüm egzersiz ve bilinç ile açık ve bilincinizi ve rüya üzerine kümülatif etkilerinden yararlanabilmek için günlük olarak takip için fikir sahibisiniz. Eğer gün boyunca daha çok farkında iseniz, rüya sırasında daha çok farkında olmak gerekir.

İşte aynı konuda iyi bir üne sahip kitap ve güvenilir kaynaklardan tavsiye ve tüm çabaya değer bunu yapmak zorunda oldukları bilinci artırmak için birçok yol vardır ve biz kitap Lucid Dreaming yazar Stephen Aaberg keşfetmek "açık rüya dünyasını keşfetmek öneriyor"

Her ikisi de açıkça başarı farklı bir düzeyde rüya ulaşmak için çalışın, söz konusu bu deneyimi aslında bir kişisel deneyim ve manevi kılan pek çok değişken vardır. Açıkçası rüya bilinçaltı (bilinçdışı), sizin, bütün sizin ne diyor dinlemeye hazır emin olmak için bir randevu olduğunu.
.