Sunday, January 8, 2012

Mezar müziği oluşan

Argüman maneviyat ve 1916 yılında doğmuş ve 2001 yılında öldü Rosemary Brown, iddiaları, onlar Ludwig Beethoven ve Bach ve Franz Szat ve Chopin, ve diğerleri gibi ünlü ölü müzisyenlerin hayatını iletişim kurarak müzik eserlerini (Sonata) kaydedilmiş!

Ben görünce ona hayalet arkasında yedi yaşında iken Rosemary Brown Hasar, o saçları uzun beyaz ve siyah takım elbise vardır ölü müzisyenlerin dünya ile ilk temaslar başladı ve müzik yazarı ve bir gün bir hayalet olmaktan ancak on yıl sonra Rosemary bilmiyordum o meşhur olacağını söyledim ve o ona doğumdan önce olayların ayrıntıları ve sorulduğunda anne ve babası anlattım müzisyen Franz Szat için görüntü iletişimini için yetenek tür sahibi ailesinin, tek üyesi Biberiye değil, ailesi Kowaldaha ve önceki birçok üyesi kendi iddia ettiği gibi bu yeteneğe sahip, o genç yaşta bu yetenekleri süperstar sahip çıktı Nasıl bu bilebilirim?! Onlar "ziyaretçi" ona söylemiştim yazdı!

 O güney Londra'da Balham yılında Viktorya döneminin bir evde iki çocuğu ve yaşamları ile evli iken, sadece 1964 yılında tekrar Franz Szat bulunuyor Biberiye görünmüyor, o zaman küçük bir eğitim almış 1964 öncesi müzik Rosemary göstermek az ilgi oldu.

Dünya Savaşı'ndan sonra, piyano ikinci satın aldım ve yaklaşık 3 yıl boyunca müzik dersleri almaya başladı, ama kilisede makine organa isteksiz olduğu komşularından biri piyano üzerindeki performansı sürpriz değildi. 1964 yılında yenilenen Szat için çağrı ve müzik eserlerini alıntı Biberiye bize Schubert, Chopin müzik parçaları ve Beethoven (kim sağır oldu), geçmişte yaşamış en iyi müzisyenlerden biberiye yağdırdıklan olarak başladı ve müzik üretimi dahil: Schubert'in Sonata 40 sayfa, ve Chopin ve Schubert'in 12 şarkı ve Beethoven'ın Sonat Senfoni iki onuncu ve Beethoven'ın on birinci hem de temsil eder ve her iki Moktji vardır

Biberiye onu öneri gösterimde kendi tarzında her müzisyen, örneğin, barlar (tuş) ellerini Szat kontrol etmek için iddia, piyano aynı zamanda, bu Chopin gibi diğerleri onu gösterim söyledi ve doğru tuşlarına basın olun. Sang Schubert bu Beethoven ve Bach doğrudan Rosemary Brown bu yöntem gibi değildi Aohawwa gösterim tercih varken onlar müzik gibi nasıl görüneceğini bilmiyorum çünkü "Sesi çok iyi değildi" diyor müziklerini besteledi zaman onun oynuyor

İlginçtir, bütün bu müzisyenler bu Adhishha gelmediğini belirten İngilizce, onlarla konuştum. Burada ve merak ediyorum, "Neden kendi ana dillerini anlayan biriyle konuşmak etmeye mi?".

Bazı Vaattabrōha beklenen ve diğerleri gibi Beethoven, Bach ve diğer müzisyenler önde gelen bir şekilde sık sık hatırlatmak yüksek teknik değeri olarak görülen müzik eserlerinin değerini sorguladı, ancak, mutlaka onun ruh çağırma, ama tarafından sonuç o kadar onun gibi olabilir anlamına gelmez müzik çalışmalarına yetişkin müzisyen bir çalışma gibidir getirmek onun roman ve onun tarzı yazılı olarak kendisine yarar sağlayacak olan bir yazar Brawiat Fiktbs orijinal yazarın tarzı benzer hale gelirse etkilenen okuyucu bilmiyor oluşur.

Rosemary Brown muhtemelen önümüzdeki bir çok müzikal normal düzeyde bahsediyor fakat ne oldu da ben aile hekiminin kelimeleri bağlı olarak hafıza kaybı sonucu hayatını geç bir aşamada öğrendik her şeyi unuttum olduğundan ters bir haber müzik eğitimi aldı.

Arap dünyasında da eski ya da yeni Astohawwa olduğunu iddia eden çok var, "Jane / şeytan" Kalsharae, yazarlar ve sanatçılar, "Jane" saç Vindron, sanatsal yaratıcılık ya da bilimsel üzerinde cinlerden etkisi!
 

No comments:

Post a Comment