Μύθος Spread ή θρύλος στα παλαιστινιακά ύπαιθρο που ονομάζεται «διάβολος το κεφάλι" μεταδίδει τους ανθρώπους σε αυτήν την ημέρα, η οποία είναι μια φυσική πέτρα μικρό μέγεθος μιας μπάλας του τένις, αλλά ξεχωρίζει με ακρίβεια Tkwerh και σχεδόν όπως μια μπάλα ή ένα αυγό, ένα ημι-λεία, υποστηρίζει αυτόν τον μύθο ότι αυτές οι πέτρες, οι επιπτώσεις των αρνητικών ή δαιμονικό σχετικά με το πού το έχετε τοποθετήσει.
Αν βάλετε δίπλα στο σπίτι επιλύσει τα προβλήματα και τις συμφορές στους κατοίκους της και παύει μόνο όταν βρίσκονται στην πέτρα μακριά από τον τόπο και στη συνέχεια να ηρεμήσουν ή την επίλυση προβλημάτων, και εάν τεθεί σε εφαρμογή μεταξύ των δύο σπιτιών, τα προβλήματα που βρίσκεται μεταξύ των συντρόφων, ξεκινά με τους κατοίκους του κάθε σπιτιού για να βλάψει το άλλο για να πάει μακριά, επίσης, αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πτώση της πέτρας , όπου κάποιοι πιστεύουν ότι ο διάβολος είναι ότι οι πέτρες, που εμφανίζονται ξαφνικά στο έδαφος ή στο δάσος και τους κήπους. Η πίστη είναι ακόμα αποσπασματική μύθος υπάρχει, ιδίως μεταξύ των ηλικιωμένων. Αν υπάρχει κάποιος σαν αυτό με τον εγγονό του, τότε πείτε του να πετούν πέτρες σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, και είπε ότι ο διάβολος είναι έξω και να εμφανιστεί ξαφνικά στο έδαφος ή στους κήπους.
Αν βάλετε δίπλα στο σπίτι επιλύσει τα προβλήματα και τις συμφορές στους κατοίκους της και παύει μόνο όταν βρίσκονται στην πέτρα μακριά από τον τόπο και στη συνέχεια να ηρεμήσουν ή την επίλυση προβλημάτων, και εάν τεθεί σε εφαρμογή μεταξύ των δύο σπιτιών, τα προβλήματα που βρίσκεται μεταξύ των συντρόφων, ξεκινά με τους κατοίκους του κάθε σπιτιού για να βλάψει το άλλο για να πάει μακριά, επίσης, αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πτώση της πέτρας , όπου κάποιοι πιστεύουν ότι ο διάβολος είναι ότι οι πέτρες, που εμφανίζονται ξαφνικά στο έδαφος ή στο δάσος και τους κήπους. Η πίστη είναι ακόμα αποσπασματική μύθος υπάρχει, ιδίως μεταξύ των ηλικιωμένων. Αν υπάρχει κάποιος σαν αυτό με τον εγγονό του, τότε πείτε του να πετούν πέτρες σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία, και είπε ότι ο διάβολος είναι έξω και να εμφανιστεί ξαφνικά στο έδαφος ή στους κήπους.
Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα μεταξύ δύο μερών έχουν ένα πρόβλημα συνήθως πραγματικούς λόγους ή δικαιολογίες για να εμφανιστούν τα συμφέροντα Kachtlav, αν όχι επιτυχείς προσπάθειες να συμβιβάσει τα μέρη μπορούν τότε σκεφτείτε την κοινότητα με ένα μέσο Elhaúhma για το πρόβλημά τους και να ρίξει φως σε αυτές τις πέτρες σατανικό αν και όχι εκ προθέσεως, και κατά την άποψή μου δώσει ένα λόγο για την ανάδυση του μύθου, η ιδέα της πέτρες, σύμφωνα με το μύθο είναι απλά μια φυσική αναπαράσταση της "στάσης" φυτεύτηκε από τον διάβολο μεταξύ των ανθρώπων, και για όσο διάστημα οι πέτρες Alablissah ο κύριος λόγος πίσω από την εμφάνιση των προβλημάτων, σύμφωνα με το μύθο
, Στη συνέχεια, η μείωσή του κατά ρίχνοντας το φταίξιμο σε ένα από τα δύο εμπόλεμα μέρη να θέσει το θέμα και να κάνει αυτές τις πέτρες κλειδί ρίζα Alablissah και αυτή την πίστη με τη σειρά του μειώνει την επίδραση του θυμού από τις δύο πλευρές ως αποτέλεσμα του να γνωρίζει την ύπαρξή τους στη γη τους, που αφήνει περιθώρια για τη σκέψη ή τη λήψη της γνώμης του σοφού, και δεν υπάρχει καμία ανάγκη να υπενθυμίσει ότι θυμός εξαλείφει όλους τους σκέψη, και δεν μπορεί να στρέφονται προς το μυαλό στο στάδιο της αμοιβαίας κατηγορίες, διότι και τα δύο μέρη δεν έγινε έτοιμος μετά το στάδιο της σκέψης και ο μύθος της ένα θετικό ρόλο σε αυτό,
, Στη συνέχεια, η μείωσή του κατά ρίχνοντας το φταίξιμο σε ένα από τα δύο εμπόλεμα μέρη να θέσει το θέμα και να κάνει αυτές τις πέτρες κλειδί ρίζα Alablissah και αυτή την πίστη με τη σειρά του μειώνει την επίδραση του θυμού από τις δύο πλευρές ως αποτέλεσμα του να γνωρίζει την ύπαρξή τους στη γη τους, που αφήνει περιθώρια για τη σκέψη ή τη λήψη της γνώμης του σοφού, και δεν υπάρχει καμία ανάγκη να υπενθυμίσει ότι θυμός εξαλείφει όλους τους σκέψη, και δεν μπορεί να στρέφονται προς το μυαλό στο στάδιο της αμοιβαίας κατηγορίες, διότι και τα δύο μέρη δεν έγινε έτοιμος μετά το στάδιο της σκέψης και ο μύθος της ένα θετικό ρόλο σε αυτό,
Έτσι, η επίκληση από τα δύο μέρη να την φωνή της λογικής και έρχεται εδώ ο ρόλος του Γέροντες του χωριού ή της πόλης για να λύσει το πρόβλημα, αντί της αμοιβαίας κατηγορίες, και φαίνεται ότι μπορεί να βρει αυτές τις πέτρες στο έδαφος της περιοχής, αν και σπάνια, αλλά όχι αδύνατο, ίσως, κάποιος ρωτήσει: «Πώς αυτές οι πέτρες ;; ξαφνικά δεν υπήρχε ", η απάντηση σε αυτό Aalsaal θέτει ένα άλλο ερώτημα:« πιστεύετε ότι ήδη στην αναζήτηση πριν από το πρόβλημα, ώστε να είναι σίγουροι ότι εμφανίστηκε ξαφνικά ";
Στο τέλος, ας πούμε ανθρώπινη σκέψη τείνει να εδραιώσει την πεποίθησή του πριν Aalamor Anse και την ίδια στιγμή που αρνείται αυτή την πεποίθηση, και αυτό είναι υπογεγραμμένο από τον λάθη στην κρίση.
Στο τέλος, ας πούμε ανθρώπινη σκέψη τείνει να εδραιώσει την πεποίθησή του πριν Aalamor Anse και την ίδια στιγμή που αρνείται αυτή την πεποίθηση, και αυτό είναι υπογεγραμμένο από τον λάθη στην κρίση.

No comments:
Post a Comment