Friday, October 28, 2011

Νύφη Μύθος του Νείλου στην αρχαία Αίγυπτο

Φαραωνικού πολιτισμού, τόσο μεγαλύτερος είναι ο ρόλος των γυναικών και τους έκανε πρωταθλητές από τους μύθους .... Οι Φαραώ ανατέθηκαν καθήκοντα του ο Θεός της δικαιοσύνης "Omhot" και το "Isis" είναι η θεά της ομορφιάς στον πολιτισμό των Φαραώ .... Οι γυναίκες συμμετείχαν στην εποχή των Φαραώ σε διάφορες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, αλλά η στρατιωτική εκστρατεία κατά της Σομαλίας με εντολή του "Χατσεπσούτ," το οποίο εστάλη το μήνυμα του Βασιλιά εξηγώντας ότι ο στόχος της εκστρατείας δεν είναι στρατιωτικός στόχος, αλλά ένα εμπόριο .. Η βασίλισσα δόθηκε από την ηγεσία του στρατού στο διοικητή της Νουβίας «Gus», έτσι ώστε η συμφωνία με το λαό της χώρας ... Και που επιγραφές φαραωνικού πολιτισμού με πολλές εικόνες της Εύας στη δημόσια ζωή και το σπίτι, την εργασία και στρατιωτικών πολέμων

Αντίθετα, το φαινόμενο της εξάπλωσης αντίθεσης ((νύφη του Νείλου)) σύμφωνα με την οποία καθορίζουν ένα νεαρό κορίτσι διακοσμημένα με στολίδια στην υπερχείλιση του Νείλου
Πώς θα μπορούσε ένας πολιτισμός των μεγάλων πολιτισμών που βασίζονται σε τέτοιες θύματα Vhoudaratna δεν φθάνουν αυτό το όριο
Ελάτε μαζί μου να Κάρμα Ibn Χάνι Σπίτι Prince of Poets Ahmed Shawqi, το οποίο έχει θέα στο Νείλο για να δείτε μια ζωντανή εικόνα μιας νύφης του Νείλου στην Alhawkiat:
Και Najeebeh μεταξύ παιδικής ηλικίας και της παιδικής ηλικίας ** καρδιές ποτό παρθένο και επισυνάπτονται
Ο γάμος ήταν πολύ τύχη για να σας ** και την τύχη που είχε ο κίνδυνος τέλος
Ναι, το γάμο για να του Νείλου ήταν πολύ επιθυμούν για κάθε κορίτσι στην Αίγυπτο έκφραση της αγιότητας του μεγάλου αυτού ποταμού, που οραματίστηκε την αρχαία αιγυπτιακή άνδρα και τον έκανε και ο Θεός Hapi του.

Ακολουθήστε ο ποιητής μιλά σε αυτόν, κατά Shawky:
Συνάντησα Oarasa ** πένθος και συνάντησε ένα γέρο ευλογημένη με το κορίτσι και έχασε
Κάθε χρόνο, Ντόρα ** δεν έλαβε καμία όγδοο και δωρεάν για να σας την απίστευτη
Αναρωτήθηκε για το σύνολο των προηγουμένων Najiba ** Όταν ενεργοποιείτε και να προκαλέσει

Amr Μπιν Aas θέση αυτού του φαινομένου:

Λέει ο νομικός και ιστορικός Αμπούλ Κασίμ Abdul Rahman bin Abdel-Χακίμ στο βιβλίο του "Fattouh Αίγυπτο και το Μαρόκο":
"Όταν άνοιξε Omar Bin Al-Aas Αίγυπτο έφεραν τους ανθρώπους με την ηλικία, όταν μπήκε το μήνα Buna του είπαν:
O πρίγκιπας του μπαρ στο ότι φέτος γίνεται παρά μόνο αυτούς.
Τους είπε, και τι είναι αυτό;
Είπαν, ήρθε ως το δέκατο τρίτο αυτού του μήνα για να εξελίξει Amdna Μπακρ Verdana ανάμεσα στους γονείς της και τους γονείς της τον έκανε από κοσμήματα και ρούχα, και να είναι η καλύτερη Ogaynaha στο Νείλο.

Omar τους είπε: Αυτό δεν είναι το Ισλάμ και ότι το Ισλάμ σβήνει νωρίτερα.
Μήνες και την οικοδόμηση της θάλασσας Bana Αβίβ και ηλεκτρόδιο και ο Νείλος δεν είναι πολλά και δεν είναι καν μια μικρή ειδωλολάτρες της απόσυρσης.
Όταν είδε ότι Umar ibn al-Aas έγραψε στο διοικητή των Πιστών Omar Ibn al-Khattab, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, ώστε, έγραψε στον ibn Umar al-Khattab που είχαν ότι το Ισλάμ καταστρέφει αυτό που πριν ήταν που σας έχει σταλεί στο Νείλο Valgaha κάρτα αν Attac βιβλίο μου.
Όταν παρουσιάστηκε το βιβλίο για Ομάρ μπιν αλ-AAS για να ανοίξετε την κάρτα και ήταν:

Αμπντουλάχ των πιστών για να κερδίσει την Αίγυπτο.
Μετά την έχετε δεν διεξάγονται από εσάς, αλλά αυτός που είναι Agrk Ζητάμε από τον Αλλάχ, τον Ένα ισχυρό για να Agrk.
 
Πέταξε Ibn El-Aas κάρτα στο Νείλο μία ημέρα πριν από το Σταυρό μήνα, και ο λαός της Αιγύπτου είχε Προετοιμαστείτε για την έξοδο και την εκκένωση, διότι δεν ιδιοτελείς αλλά το Νείλο και είναι πάνω στο σταυρό έγινε από τον Θεό των δεκαέξι πήχεις σε μια νύχτα και ξεκούραστα από τα θύματά του τρέχοντος έτους και μετά από χρόνια. "
 
Οι ιστορικοί παρέμεινε αφού είχα δύναμη να φτάσει την ιστορία που έγραψε όπως Maqrizi, του Καναδά, και μπαίνω στον πειρασμό Barada, τομεακών και Ibn Duqmaq Suyuti και al-Hamwi, ρουμπίνια και Ibn Ayas

Μερικοί μελετητές και ιστορικούς του φαινομένου
Και έχει την ιστορία της νύφης ευγένεια των ευγενών της κάθε χρόνο στις διακοπές και την εκπλήρωση του Νείλου firmly στο μυαλό, και συνέχισε να διεξάγεται κανονικά μια κούκλα, το ξύλο με τη μορφή Ph ανθρώπινα στοιχεία, αντί του Αδάμ κορίτσι που είχε παντρευτεί με το Νείλο, μέρος της τελετής μέχρι τώρα και ακόμα Mahdthon βιβλίο και ποιητές φώναζαν την ιστορία, έως ότου η ταινία πήρε παραμύθι του θέματος νύφη Νείλου των ταινιών της.
 
Έχουμε μεγάλη τους ανθρώπους στην ενσάρκωση του μύθου και του είπαν ότι η νεαρή γυναίκα εμφανίζεται και πάλι έχει γυρίσει ένα δεύτερο κάτω στο ποτάμι, επειδή τα ψάρια δεν τρώτε Araúsh αλλά ζει στις σκιές όπως τα ψάρια

Από Σαμπολιόν αποκάλυψε τα μυστικά της αρχαίας αιγυπτιακής γλώσσας, μετά την ανακάλυψη ενός αξιωματικού της γαλλικής εκστρατείας για Bouchard, η Rosetta Stone κατά τη γαλλική εκστρατεία στην Αίγυπτο, οι ερευνητές άρχισαν σοβαρή μελέτη της αρχαίας αιγυπτιακής ιστορίας, και αυτά τα γαλλικά λόγιος Paul Angers, που αφιερώθηκε στην μελέτη της νύφης ιστορία του Νείλου.
 
Και άφησε τον ερευνητή από τη μελέτη ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι δεν ήταν ρίψη ενός κοριτσιού στο Νείλο, αλλά γιόρταζαν έριξε ένα ψάρι-τύπου Alatm, και αυτό το είδος των ψαριών είναι παρόμοια με τον άνθρωπο και ό, τι ορισμένοι επιστήμονες από τον άνθρωπο της θάλασσας χαρακτηρίζεται από σύντροφο που έχει πολλά από τα μαλλιά στην πλάτη της, και να έχουν κάτι σαν τους γλουτούς των γυναικών. Το πρόσωπο πλησιέστερο προς τη θάλασσα και όταν το σκυλί κολυμπά πάνω από το νερό ταλαντεύεται σαν χορεύτρια

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι διακοσμημένα ψάρια Alatm φωτεινά χρώματα και τις συμβάσεις Atjrn τριαντάφυλλα και τα λουλούδια της και στη συνέχεια Azvunha να του Νείλου στο Holiday και την πίστη.
 
Και εδώ και χρόνια έχει αποκαλυφθεί αυτό το είδος των ψαριών στη λίμνη Qarun στο Φαγιούμ.
Είναι, επίσης, λέγεται ότι ανακάλυψαν στον ποταμό Νείλο Dmyat της αγγειοπλαστικής και την έννοια της παρούσας δεν είχε ρίξει πραγματικά κορίτσια
 
Αλλά ρίξτε μια πραγματική νύφη στο Νείλο, στην Αίγυπτο, αλλά ξέρατε στην εποχή των Μαμελούκων, όπου ήρθαν να εκπαιδεύονται τα κορίτσια να κολυμπούν καλά εκπαιδευμένο και τα πέταξε στο ποτάμι και στη συνέχεια αφήνεται να κολυμπήσετε στην παραλία ακόμη και στην αποκριάτικη γιορτή

Η απόρριψη που ζουν νύφη στο Νείλο δεν είναι μόνο ένας μύθος Όλα chronicled στην Αίγυπτο από Ibn Abdel Hakam, όπως Hikah και ο Ηρόδοτος και ο Θεόδωρος Σικελίας και Blotrak και ο Κλήμης της Αλεξάνδρειας ο οποίος έγραψε για τη ζωή και τα έθιμα φαραωνικού Algraúb και τις παραδόσεις της αρχαίας Αιγύπτου δεν έλαβε από κοντά ή μακριά λυχνία νύφη του Νείλου.
Ο Abdel-Χακίμ έγραψε αυτή την ιστορία μετά το άνοιγμα Omar Ibn al-Aas στην Αίγυπτο Bmitin και τριάντα χρόνια από τους συγχρόνους του δεν και πιθανώς του είπε.
Είναι σαφές από το σώμα του μυθιστορήματος που ο Νείλος συνεχίστηκε για τρεις μήνες, οι οποίοι δεν έχουν πολλά ούτε λίγα, ακόμα και αν αυτό συνέβη και στις δύο έχασαν τη ζωή τους στην Αίγυπτο, όπως είναι επιστημονικά αδύνατο να αυξηθεί δεκαέξι πήχεις του Νείλου σε μια νύχτα.

Και Mukhtar Al Swaify ερευνητής επιβεβαιώνει ότι ο αιγυπτιακός πολιτισμός δεν ήξερε την υψηλότερη πολιτισμού ανά τους αιώνες των ανθρώπινων θυμάτων σε οποιονδήποτε θεό ή είδωλο δεν έχει σημασία πόσο υψηλό θα ήταν. Λέει ότι αν Al Swaify νύφη του Νείλου είναι η γη της Αιγύπτου, η οποία εισέρχεται στο Νείλο στην εποχή των πλημμυρών, καθώς ο άνθρωπος εισέρχεται σε μια νύφη τη νύχτα του γάμου της.
Οι ναοί της Αιγύπτου επιγραφές και παπύρους απαρίθμησε τις πτυχές της ζωής, τις παραδόσεις και τη λατρεία δεν ανέφερε την ιστορία της νύφης Νείλου, ακόμη και αν η πραγματική ιστορία της παραβλέπεται μοτίβα.

 Θυμηθείτε, ο Δρ Nemat Αχμέντ Φουάντ, ένας από τους λάτρεις του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού, στο βιβλίο της "Κάιρο στη ζωή μου," η ιστορία της νύφης Νείλου δεν έχουν καμία ιστορική βάση, και δεν ήταν μια ιστορία που αναφέρεται Blotrak που λέει ότι Egibtos βασιλιάς της Αιγύπτου ήθελε για την πρόληψη καταστροφών αποκάλυψε της χώρας που αναφέρονται στην ιερείς έριξε την κόρη του στο Νείλο στη συνέχεια έκανε την λύπη του για το σοβαρό πόνο έριξε τον εαυτό του χάθηκαν στο Νείλο, όπως χάθηκαν.
 
Μαχμούντ Αμπάς λέει Akkad στο βιβλίο του «Η ιδιοφυΐα της εποχής", "Ένα μυθιστόρημα του Νείλου με την νύφη, όπως τίθεται υπό αμφισβήτηση είναι το αντικείμενο των οποίων, όταν ελέγχεται με βάση την ιστορία, η πραγματικότητα μπορεί να είναι, μεταξύ άλλων, χωρίς πολλή ιστορηθεί από τον αφηγητές

Παρά τον μύθο που έζησε στη συνείδηση ​​της Αιγύπτου και απευθύνεται συγγραφείς, ποιητές, καλλιτέχνες, ταινίες και βιβλία, πολλά εξακολουθούν να διστάζουν πραγματικότητα.
Αλλά ο αιγυπτιακός πολιτισμός τονίζει την πρωτοτυπία και το βάθος του κάθε μέρα συνείδηση ​​και παρακολούθησαν.
 
Έχω αγίασε Αίγυπτος Νείλος μεγάλη αρτηρία της αγάπης και αναπτύσσονται την άνοιξη του καλού και του πράσινου και ευημερούσα, και γιόρτασαν τον και συνέχισε να ψιθυρίζουν σε αυτόν, κατά Onascidha ιερό, και διατύπωσε τα έπη στο πάθος του, αλλά και αγίασε την ανθρωπότητα και τα δικαιώματα, δεν έχει διακρίνει το πνεύμα του ανθρώπου, προκειμένου να τις πλημμύρες του ποταμού αθάνατο και αυτό είναι μια μαρτυρία για την Αίγυπτο και όχι κατά

  .

No comments:

Post a Comment