Πιστεύεται ότι είναι η ουσία του μύθου μπορεί να μεταμορφώσει ανέξοδα μέταλλα (όπως ο μόλυβδος) σε χρυσό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του το ελιξίριο της ζωής. Η προέλευση του όρου αυτού είναι η επιστήμη της Αλχημείας, η οποία ξεκίνησε στην αρχαία Αίγυπτο, αλλά η ιδέα της μετατροπής μετάλλων σε πολύτιμα μέταλλα (χρυσό ή ασημί) πίσω στο γραπτά του Αραβικού αλχημιστή Jabir ιμπν Hayyan. Ibn Hayyan ανέλυσε τις ιδιότητες των τεσσάρων στοιχείων, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, λέγοντας ότι η ύπαρξη των τεσσάρων βασικών ιδιοτήτων των ζέστη, το κρύο, την ξηρασία και την υγρασία. Η πυρκαγιά θεωρήθηκε ζεστό και ξηρό το Vbard έδαφος και ξηρό, ενώ το νερό είναι κρύο και υγρό και ο αέρας είναι ζεστός και υγρός.
Πήγε για να πει ότι το μέταλλο είναι ένα μείγμα των τεσσάρων αυτών στοιχείων, δύο από αυτές εσωτερικά και δύο εξωτερικά. Είναι υπόθεση του ότι εξήχθη το συμπέρασμα ότι η μεταφορά του μετάλλου στο άλλο γίνεται με την εκ νέου ρύθμιση αυτές τις θεμελιώδεις ιδιότητες. Ο μετασχηματισμός αυτός, σύμφωνα με τους αλχημιστές πίστευαν, θα υλικό από Highness ελιξίριο Της. Κάποιοι έχουν πει ότι το ελιξίριο είναι μια κόκκινη σκόνη από τη μυθική πέτρα - πέτρα του φιλοσόφου.
Πήγε για να πει ότι το μέταλλο είναι ένα μείγμα των τεσσάρων αυτών στοιχείων, δύο από αυτές εσωτερικά και δύο εξωτερικά. Είναι υπόθεση του ότι εξήχθη το συμπέρασμα ότι η μεταφορά του μετάλλου στο άλλο γίνεται με την εκ νέου ρύθμιση αυτές τις θεμελιώδεις ιδιότητες. Ο μετασχηματισμός αυτός, σύμφωνα με τους αλχημιστές πίστευαν, θα υλικό από Highness ελιξίριο Της. Κάποιοι έχουν πει ότι το ελιξίριο είναι μια κόκκινη σκόνη από τη μυθική πέτρα - πέτρα του φιλοσόφου.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι Ibn Hayyan είχε αποκομίσει έννοια του τη φιλοσοφική λίθο της γνώσης για την πιθανότητα συγκάλυψης μέταλλα όπως ο χρυσός και το ασήμι στα κράματα και την επακόλουθη εξαγωγή του χημικού. Ibn Hayyan ήταν επίσης ο εφευρέτης του aqua regia (ένα μίγμα νιτρικού οξέος και υδροχλωρικού οξέος), μία από τις λίγες ουσίες που μπορεί να διαλύσει ο χρυσός (και εξακολουθεί να είναι σε χρήση για να καθαρίσει το χρυσό).
Νομίζω ότι το αρχαίο χρυσό μέταλλο ανοξείδωτο χάλυβα δεν χάνει την λάμψη της ή ακυρωθεί. Δεδομένου ότι η Φιλοσοφική Λίθος που μετέτρεψε αναλώσιμων μέταλλο με μέταλλο άφθαρτο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ανθρώπινο πλάσμα μπορεί να δώσει θνητό αθανασία. Υπήρχε αυτή η πίστη στον Μεσαίωνα, ιδίως, παρέμεινε πίστη πέτρα φιλοσόφων που έχει επικρατήσει να Antoine Lavoisier εκ νέου ορισμό του χημικού στοιχείου.
Τέλος ... Ακριβώς όπως οι μύθοι της κάθε εποχής ήταν η φιλοσοφική λίθος ή το ελιξίριο της ζωής, ακολουθείται από ένα μύθο και μαστίζεται από πολλά στον Μεσαίωνα στην Ευρώπη, η οποία κυριάρχησε η πρακτική της μαγείας και της δεισιδαιμονίας, καθώς και την επικύρωση είναι ο μύθος του υδραργύρου στην φαραωνικού εποχή της επανάστασης της πληροφορίας και τεράστια πρόοδο σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας.
Νομίζω ότι το αρχαίο χρυσό μέταλλο ανοξείδωτο χάλυβα δεν χάνει την λάμψη της ή ακυρωθεί. Δεδομένου ότι η Φιλοσοφική Λίθος που μετέτρεψε αναλώσιμων μέταλλο με μέταλλο άφθαρτο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ανθρώπινο πλάσμα μπορεί να δώσει θνητό αθανασία. Υπήρχε αυτή η πίστη στον Μεσαίωνα, ιδίως, παρέμεινε πίστη πέτρα φιλοσόφων που έχει επικρατήσει να Antoine Lavoisier εκ νέου ορισμό του χημικού στοιχείου.
Τέλος ... Ακριβώς όπως οι μύθοι της κάθε εποχής ήταν η φιλοσοφική λίθος ή το ελιξίριο της ζωής, ακολουθείται από ένα μύθο και μαστίζεται από πολλά στον Μεσαίωνα στην Ευρώπη, η οποία κυριάρχησε η πρακτική της μαγείας και της δεισιδαιμονίας, καθώς και την επικύρωση είναι ο μύθος του υδραργύρου στην φαραωνικού εποχή της επανάστασης της πληροφορίας και τεράστια πρόοδο σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας.

No comments:
Post a Comment