Τρίγωνο των Βερμούδων (Αγγλικά: Τρίγωνο των Βερμούδων) (επίσης γνωστή ως το "τρίγωνο του διαβόλου») είναι μια γεωγραφική περιοχή με τη μορφή ενός ισοσκελούς τριγώνου (περίπου 1500 χιλιόμετρα σε κάθε πλευρά) και μια έκταση περίπου ένα εκατομμύριο τετραγωνικά χιλιόμετρα, βρίσκεται στον Ατλαντικό Ωκεανό μεταξύ των Βερμούδων, το Πουέρτο Ρίκο, και Fort Lauderdale (Florida).
Περιοχή είναι γνωστή λόγω των πολλών άρθρων και έρευνα που δημοσιεύεται συγγραφείς στα μέσα του εικοστού αιώνα, μιλάει για τους κινδύνους μιας υποτιθέμενης στην περιοχή. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία του Λιμενικού Σώματος των Ηνωμένων Πολιτειών δεν δείχνει σημαντική εξαφάνιση των πλοίων και αεροσκαφών στην περιοχή αυτή από ό, τι άλλες περιοχές. Πολλά ντοκιμαντέρ επιβεβαίωσε πρόσφατα το ψεύδος πολλά έχουν ειπωθεί καθώς και η μείωση σε πολλές από τις εκθέσεις που δημοσιεύθηκαν με το πρόσχημα των γεγονότων είναι λάθος και πολλοί από το επίσημο πρακτορείο αναγνώρισε ότι ο αριθμός και η φύση των εξαφανίσεων στο Τρίγωνο των Βερμούδων, όπως και κάθε άλλη στον υπόλοιπο του ωκεανού δεν περιέχει περισσότερα.
Περιοχή είναι γνωστή λόγω των πολλών άρθρων και έρευνα που δημοσιεύεται συγγραφείς στα μέσα του εικοστού αιώνα, μιλάει για τους κινδύνους μιας υποτιθέμενης στην περιοχή. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία του Λιμενικού Σώματος των Ηνωμένων Πολιτειών δεν δείχνει σημαντική εξαφάνιση των πλοίων και αεροσκαφών στην περιοχή αυτή από ό, τι άλλες περιοχές. Πολλά ντοκιμαντέρ επιβεβαίωσε πρόσφατα το ψεύδος πολλά έχουν ειπωθεί καθώς και η μείωση σε πολλές από τις εκθέσεις που δημοσιεύθηκαν με το πρόσχημα των γεγονότων είναι λάθος και πολλοί από το επίσημο πρακτορείο αναγνώρισε ότι ο αριθμός και η φύση των εξαφανίσεων στο Τρίγωνο των Βερμούδων, όπως και κάθε άλλη στον υπόλοιπο του ωκεανού δεν περιέχει περισσότερα.
Μια επιστημονικές θεωρίες προτείνει ότι ένα στρώμα πάγου το μεθάνιο, το οποίο σχεδόν όλοι καλύπτονται με τον πυθμένα της θάλασσας σε Βερμούδες γίνει ασταθές και να δημιουργηθεί έτσι μια κατάσταση αστάθειας στη θάλασσα. Επιπλέον, το μίγμα μεθανίου και αέρα οδηγεί σε μια έκρηξη, η οποία καθιστά τα πλοία και τα αεροσκάφη που περνούν αυτήν την περιοχή ευάλωτη σε πνιγμό και την καύση. Μια θεωρία τονίζει ο λόγος για αυτό είναι είτε εκ προθέσεως πράξεις καταστροφής ή τα ανθρώπινα λάθη ή σφάλματα κατά τη πυξίδα. Υπάρχουν πολλές άλλες θεωρίες, ακόμη και τώρα δεν λύνει το παζλ ακόμα.
Βερμούδες περιοχή βρίσκεται στο δυτικό τμήμα του Ατλαντικού Ωκεανού που γειτνιάζουν με την νοτιο-ανατολική ακτή της Φλόριντα, ΗΠΑ, και περιλαμβάνει το τρίγωνο της Φλόριντα (ΗΠΑ) και τα νησιά των Βερμούδων (British εξαρτώμενο) και τις Μπαχάμες. Το βαθύτερο σημείο του Ατλαντικού Ωκεανού, το Πουέρτο Ρίκο το βάθος της τάφρου 30.100 πόδια, βρίσκεται εντός των συντεταγμένων του Τριγώνου των Βερμούδων.
Βερμούδες περιοχή βρίσκεται στο δυτικό τμήμα του Ατλαντικού Ωκεανού που γειτνιάζουν με την νοτιο-ανατολική ακτή της Φλόριντα, ΗΠΑ, και περιλαμβάνει το τρίγωνο της Φλόριντα (ΗΠΑ) και τα νησιά των Βερμούδων (British εξαρτώμενο) και τις Μπαχάμες. Το βαθύτερο σημείο του Ατλαντικού Ωκεανού, το Πουέρτο Ρίκο το βάθος της τάφρου 30.100 πόδια, βρίσκεται εντός των συντεταγμένων του Τριγώνου των Βερμούδων.
Και το όνομά του από τα νησιά των Βερμούδων, η οποία είναι μια ομάδα νησιών, συνολικού ύψους 300 νησιά, δεν είναι όλα κατοικημένα, αλλά κατοικείται τριακοστό του νησιού, το κεφάλαιό του, "Χάμιλτον" και βρίσκεται στο νησί της μητέρας.
Τρίγωνο των Βερμούδων καλύπτει περίπου 1.140.000 χιλιομέτρων ². Και δεν οριοθετείται από μια νοητή γραμμή ξεκινά από ένα σημείο κοντά στην Μελβούρνη της Φλόριντα, τις Βερμούδες και το Πουέρτο Ρίκο μέχρι το τέλος της Φλόριντα και πάλι.
Ο πρώτος ισχυρισμός των περιπτώσεων εξαφάνισης είναι φυσιολογικό στις Βερμούδες στις 16 Σεπτεμβρίου 1950, τεύχος του The Associated Press με ένα άρθρο του Edward Van Winkle Jones [μετά από δύο χρόνια, το περιοδικό δημοσίευσε Fate Wit ένα σύντομο άρθρο του Sand Γιώργος Χ. με τίτλο "Μυστήριο στη θάλασσα στην πόρτα μας πίσω" μιλούν για απώλεια πολλών αεροσκαφών και των σκαφών, συμπεριλαμβανομένης και της απώλειας της πτήσης 19. Το άρθρο υποστηρίχθηκε από το πρώτο άρθρο μιλά εκτενώς για το τρίγωνο που διασχίζει τις απώλειές τους.
Τρίγωνο των Βερμούδων καλύπτει περίπου 1.140.000 χιλιομέτρων ². Και δεν οριοθετείται από μια νοητή γραμμή ξεκινά από ένα σημείο κοντά στην Μελβούρνη της Φλόριντα, τις Βερμούδες και το Πουέρτο Ρίκο μέχρι το τέλος της Φλόριντα και πάλι.
Ο πρώτος ισχυρισμός των περιπτώσεων εξαφάνισης είναι φυσιολογικό στις Βερμούδες στις 16 Σεπτεμβρίου 1950, τεύχος του The Associated Press με ένα άρθρο του Edward Van Winkle Jones [μετά από δύο χρόνια, το περιοδικό δημοσίευσε Fate Wit ένα σύντομο άρθρο του Sand Γιώργος Χ. με τίτλο "Μυστήριο στη θάλασσα στην πόρτα μας πίσω" μιλούν για απώλεια πολλών αεροσκαφών και των σκαφών, συμπεριλαμβανομένης και της απώλειας της πτήσης 19. Το άρθρο υποστηρίχθηκε από το πρώτο άρθρο μιλά εκτενώς για το τρίγωνο που διασχίζει τις απώλειές τους.
Το περιοδικό που καλύπτει η αμερικανική Λεγεώνας στη Απρίλιο του 1962 συνέβη η απώλεια της πτήσης 19 .. Ισχυρίστηκε τότε ότι ο διοικητής της πτήσης 19 ήταν ακούγεται να λέει, «Μπαίνουμε σε λευκό νερό, τίποτα δεν φαίνεται καλό. Δεν ξέρουμε πού βρισκόμαστε, το νερό έγινε πράσινο και όχι λευκό." Ισχυρίστηκε ότι το ταξίδι Qaúdoa 19 ήταν σταλεί στον Άρη. Sand ήταν το πρώτο άρθρο, το οποίο προτείνει ότι το συμβάν είναι κάτι υπερφυσικό. Το Φλεβάρη του 1964 Vincent Gaddis έγραψε στο περιοδικό του άρθρου Ergesoa "Τρίγωνο των Βερμούδων δολοφόνος» μιλώντας για την πτήση 19 και το άλλο εξαφανίσεις ήταν μέρος ενός σχεδίου από παράξενα γεγονότα σε αυτή την περιοχή. Το επόμενο έτος, επέκτεινε το άρθρο του μέχρι Gaddis έγινε ένα βιβλίο, οι προοπτικές δεν είναι ορατές.]
Lawrence David Koch, το αργότερο μέχρι και το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα και συγγραφέας του βιβλίου μυστήριο του Τριγώνου των Βερμούδων: η λύση [(1975) δήλωσε ότι πολλοί από τους ισχυρισμούς βρίσκονται δίπλα Gaddis και το βιβλίο ήταν υπερβολή από την αμφισβητήσιμη και δεν έχει επαληθευτεί. Αποκαλύπτεται Κους έρευνα ότι υπάρχουν πολλές ανακρίβειες και αντιφάσεις μεταξύ των λογαριασμών και των δηλώσεων από τον Charles Berlitz και τους αυτόπτες μάρτυρες και επιζώντες. Οι περιπτώσεις Κους ότι πολλές από τις σχετικές πληροφορίες που δεν έχει αναφερθεί, όπως η εξαφάνιση του αναβάτη σε έναν αγώνα δρόμου γύρω από το σκάφος κόσμο που ονομάζεται Donald Krōhrst, όπου συνδέονται Berlitz τρίγωνο και να το παζλ , αν και υπάρχουν σαφείς ενδείξεις εξηγεί εξαφάνισή του από τη θέση. Ένα άλλο παράδειγμα μεταφορέα μυθιστόρημα Berlitz για το χαμένο του αργού από το λιμάνι του Ατλαντικού χωρίς ένα ίχνος, Koch επεσήμανε ότι υπάρχει μια άλλη θύρα με το ίδιο όνομα με τον Ειρηνικό. Κους και εξήγησε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ατυχημάτων, το οποίο προκάλεσε τη διαμάχη για τη μυστηριώδη συνέβησαν έξω από το τρίγωνο. Από την έρευνά του περιλαμβάνει μια σειρά από δημοσιεύματα εφημερίδων, οι ημερομηνίες των εκδηλώσεων και των εκθέσεων των κακών καιρικών συνθηκών, που δεν αναφέρονται σε πολλές εφημερίδες. Περιλάμβανε έρευνα για Koch:
· Δεν είναι ο αριθμός των πλοίων και αεροσκαφών που χάθηκαν σε αυτόν τον τομέα σημαντικά μεγαλύτερη για τις άλλες περιοχές όπου υπάρχουν τροπικές καταιγίδες, όπου ο αριθμός των εξαφανίσεων δεν είναι πάντα ένα περίεργο και μυστηριώδες, και να προσθέσω σε αυτό, Berlitz και άλλοι συγγραφείς δεν ανέφερε τίποτα για τις καταιγίδες.
· Ορισμένες από τις πληροφορίες και σε άλλες ερευνητικές υπερβολικοί. Για παράδειγμα, η εξαφάνιση ενός σκάφους μπορεί να παρατηρηθεί, αλλά και την επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης είναι αβέβαιη, επειδή δύσκολα θα καταστραφεί.
· Ο μύθος του κατασκευαζόμενου Βερμούδων μύθο, που εκπονήθηκε από το βιβλίο, μέσα από την εκούσια ή ακούσια, χρησιμοποίησαν τις έννοιες και τους λάθος λόγους, και με τον τρόπο του ενθουσιασμού.
· Ορισμένες από τις πληροφορίες και σε άλλες ερευνητικές υπερβολικοί. Για παράδειγμα, η εξαφάνιση ενός σκάφους μπορεί να παρατηρηθεί, αλλά και την επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης είναι αβέβαιη, επειδή δύσκολα θα καταστραφεί.
· Ο μύθος του κατασκευαζόμενου Βερμούδων μύθο, που εκπονήθηκε από το βιβλίο, μέσα από την εκούσια ή ακούσια, χρησιμοποίησαν τις έννοιες και τους λάθος λόγους, και με τον τρόπο του ενθουσιασμού.
Η έκθεση είναι η έκθεση από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία LLOYD'S του Λονδίνου LLOYD'S του Λονδίνου με τα στοιχεία των ατυχημάτων και τη διάδοση του προσδιορισμού από τον συντάκτη του περιοδικού Fate το 1975? Και διαπίστωσε ότι το τρίγωνο δεν ήταν ένα επικίνδυνο μέρος στον ωκεανό περισσότερο από κάθε άλλο τμήμα. Επιβεβαιώθηκε αρχεία του U. S. Ακτοφυλακή έκθεση και από τότε δεν έδειξε κανένα νέο αποδεικτικό στοιχείο αρνηθεί τον εν λόγω στατιστικά στοιχεία, έτσι ώστε το Τρίγωνο των Βερμούδων εξαφανίστηκε. Αλλά δεν εξαφανίστηκε από τα βιβλία ή ταινίες του Χόλυγουντ. Αν και το Τρίγωνο των Βερμούδων έχει γίνει ένα πραγματικό μυστήριο, η περιοχή της θάλασσας είχε σίγουρα το μερίδιό της από τραγωδίες Marine απαθανατίστηκε από τα βιβλία.
Παράγεται John Simmons (Υποβλήθηκε ταινίες και ντοκιμαντέρ) στον τέταρτο κανάλι της βρετανικής τηλεοπτικής εκπομπής "Τρίγωνο των Βερμούδων» (1992), ζήτησε από την LLOYD'S του Λονδίνου, δήλωσε ότι ένας μεγάλος αριθμός πλοίων που βυθίστηκαν στο τρίγωνο των Βερμούδων είναι πραγματικά. Απάντησε ότι ένας μεγάλος αριθμός πλοίων που βυθίστηκαν εκεί και επιβεβαίωσε τα αρχεία των Ηνωμένων Πολιτειών Λιμενικό Σώμα για την Astntegthm. Στην πραγματικότητα, ο αριθμός των περιπτώσεων εξαφάνισης του σχετικά μικρού αριθμού των πλοίων και των αεροσκαφών που διέρχονται σε τακτική βάση.
Επίσης, αμφιβολίες για το Λιμενικό Σώμα στο Τρίγωνο, σημειώνοντας ότι Matjmah και δημοσίευσε τις πληροφορίες και τα έγγραφα Miketbh σε αντίθεση με τους συγγραφείς για το τρίγωνο, όπως η έκρηξη του 1972 και βύθιση του δεξαμενόπλοιου SS V. Α. Fogg στον Κόλπο του Μεξικού, λέγοντας ότι είχε φωτογραφηθεί το ναυάγιο και να ανακτηθεί αρκετά όργανα, Maitard με τον ισχυρισμό του συγγραφέα ότι τα πτώματα εξαφανίστηκαν. Διαπίστωσαν ότι ο καπετάνιος του δεξαμενόπλοιου στο γραφείο της καμπίνας, που κατέχουν ένα φλιτζάνι καφέ
Ερμηνείες των ανώμαλων
Μερικοί συγγραφείς πρότειναν μια σειρά φαινόμενα πέρα από την ερμηνεία αυτών των γεγονότων. Η πρώτη ερμηνεία της ευθύνης για τα απομεινάρια της τεχνολογίας από το νησί της Ατλαντίδας, μερικές φορές έχουν συνδεθεί με την ιστορία της Ατλαντίδας, αφού βρήκαν ένα πρόβλημα με τη μορφή των βράχων κάτω από τη θάλασσα μέσα από το δρόμο που ονομάζεται το νησί της Μπίμινι στις Μπαχάμες στο Bimini, που υπήρχαν στο εσωτερικό της συντεταγμένες του τριγώνου.
Μερικοί συγγραφείς πρότειναν μια σειρά φαινόμενα πέρα από την ερμηνεία αυτών των γεγονότων. Η πρώτη ερμηνεία της ευθύνης για τα απομεινάρια της τεχνολογίας από το νησί της Ατλαντίδας, μερικές φορές έχουν συνδεθεί με την ιστορία της Ατλαντίδας, αφού βρήκαν ένα πρόβλημα με τη μορφή των βράχων κάτω από τη θάλασσα μέσα από το δρόμο που ονομάζεται το νησί της Μπίμινι στις Μπαχάμες στο Bimini, που υπήρχαν στο εσωτερικό της συντεταγμένες του τριγώνου.
Ενώ άλλοι συγγραφείς συνδέουν αυτά τα γεγονότα αεροπλάνο πιάτα. Χρησιμοποιώ αυτήν την ιδέα στην ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ επιστημονικής φαντασίας Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου. Που αφηγείται την ιστορία της απώλειας του πληρώματος της 19ης απαχθεί από εξωγήινους.
Charles Berlitz, ο οποίος έγραψε αρκετά βιβλία για εξαιρετικά φυσικά φαινόμενα, καταγράφονται διάφορες θεωρίες που συνδέουν την απώλεια του τριγώνου των δυνάμεων δεν μπορεί να εξηγηθεί
πυξίδα λάθη
Το πρόβλημα του σφάλματος στην πυξίδα είναι ένα από τα αίτια των ατυχημάτων στο τρίγωνο. Να γνωρίζετε ότι οι μαγνητικές πυξίδες με μαγνητική σχέσεις με πολλούς μαγνητικούς πόλους, γεγονός που είναι γνωστό ότι πολλοί από τους πλοηγούς για πολλούς αιώνες.
Αρκτική μαγνητική (η κατεύθυνση του βορρά στην πυξίδα) και το πόλο Γεωγραφική Βορρά (η κατεύθυνση του βορρά κατά μήκος της επιφάνειας της γης) Atkablan μερικές φορές σε μικρές περιοχές - για παράδειγμα, το 2000 στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η γραμμή είναι μεταξύ Ουισκόνσιν και του Κόλπου του Μεξικού είναι μια από αυτές τις περιοχές, αλλά θεωρήθηκε μερικά από τα κοινά , ότι δεν υπάρχει κάτι το μυστηριώδες σχετικά με την αλλαγή στην πυξίδα, το οποίο φυσικά συνέβη.
Το πρόβλημα του σφάλματος στην πυξίδα είναι ένα από τα αίτια των ατυχημάτων στο τρίγωνο. Να γνωρίζετε ότι οι μαγνητικές πυξίδες με μαγνητική σχέσεις με πολλούς μαγνητικούς πόλους, γεγονός που είναι γνωστό ότι πολλοί από τους πλοηγούς για πολλούς αιώνες.
Αρκτική μαγνητική (η κατεύθυνση του βορρά στην πυξίδα) και το πόλο Γεωγραφική Βορρά (η κατεύθυνση του βορρά κατά μήκος της επιφάνειας της γης) Atkablan μερικές φορές σε μικρές περιοχές - για παράδειγμα, το 2000 στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η γραμμή είναι μεταξύ Ουισκόνσιν και του Κόλπου του Μεξικού είναι μια από αυτές τις περιοχές, αλλά θεωρήθηκε μερικά από τα κοινά , ότι δεν υπάρχει κάτι το μυστηριώδες σχετικά με την αλλαγή στην πυξίδα, το οποίο φυσικά συνέβη.
Πράξεις για την ισχύ των εκ προθέσεως καταστροφή
Μπορεί να χωριστεί σε εκ προθέσεως πράξεις καταστροφής σε δύο ομάδες: τα γεγονότα του πολέμου, τα γεγονότα της πειρατείας. Βρήκε πολλούς άλλους λόγους για αυτές τις τρομερές απώλειες. Και βύθισε πολλά πλοία από τα υποβρύχια, επιφάνεια ή επιτιθέμενοι κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων πολέμων, και υπήρξαν πολλές αιτίες, αλλά δεν είναι γνωστό. Και συνδέεται με την απώλεια του USS Cyclops το 1918 και τους αδελφούς της, καθώς τα πλοία Proteus και Νηρέα στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο υποβρύχιο II, αλλά δεν βρήκε καμία σχέση με τη γερμανική αρχεία μεταξύ τους.
Η πειρατεία εξακολουθεί να είναι - να αδράξουν τα πλοία που βρίσκονται παράνομα στη θάλασσα - υπάρχει σε αυτήν την ημέρα. Ενώ το Nip εξάπλωση σκοπό την κλοπή αγαθών σε αφθονία στο Δυτικό Ειρηνικό και Ινδικό Ωκεανό, αυτό εμπόρων ναρκωτικών στερεί σκάφη αναψυχής με τις πράξεις λαθρεμπορίας, εξάπλωση της πειρατείας στην Καραϊβική Θάλασσα μεταξύ του 1560η και 1760, και οι μήνες Lafrasna Edward Tisch (η μαύρη γενειάδα) και Jian Lafitte.
Μπορεί να χωριστεί σε εκ προθέσεως πράξεις καταστροφής σε δύο ομάδες: τα γεγονότα του πολέμου, τα γεγονότα της πειρατείας. Βρήκε πολλούς άλλους λόγους για αυτές τις τρομερές απώλειες. Και βύθισε πολλά πλοία από τα υποβρύχια, επιφάνεια ή επιτιθέμενοι κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων πολέμων, και υπήρξαν πολλές αιτίες, αλλά δεν είναι γνωστό. Και συνδέεται με την απώλεια του USS Cyclops το 1918 και τους αδελφούς της, καθώς τα πλοία Proteus και Νηρέα στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο υποβρύχιο II, αλλά δεν βρήκε καμία σχέση με τη γερμανική αρχεία μεταξύ τους.
Η πειρατεία εξακολουθεί να είναι - να αδράξουν τα πλοία που βρίσκονται παράνομα στη θάλασσα - υπάρχει σε αυτήν την ημέρα. Ενώ το Nip εξάπλωση σκοπό την κλοπή αγαθών σε αφθονία στο Δυτικό Ειρηνικό και Ινδικό Ωκεανό, αυτό εμπόρων ναρκωτικών στερεί σκάφη αναψυχής με τις πράξεις λαθρεμπορίας, εξάπλωση της πειρατείας στην Καραϊβική Θάλασσα μεταξύ του 1560η και 1760, και οι μήνες Lafrasna Edward Tisch (η μαύρη γενειάδα) και Jian Lafitte.
Ανθρώπινα τα λάθη
Ανθρώπινο σφάλμα είναι ένα από τα πιο παρατίθενται επεξηγήσεις σε επίσημες έρευνες για την απώλεια κάθε αεροσκάφος ή σκάφος, είτε αυτά προορίζονται ή ακούσια. Το έθιμο της διάπραξης ανθρώπινα λάθη οδηγούν σε καταστροφή, και πολλές από τις απώλειες στο Τρίγωνο των Βερμούδων Με εξαίρεση δεν λαμβάνονται υπόψη. Για παράδειγμα, το Λιμενικό Σώμα είπε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ότι ο λόγος για την απώλεια των SS δεξαμενόπλοιο σε οποιοδήποτε σύνταγμα SS VA Fogg το 1972, είναι η έλλειψη της κατάλληλης κατάρτισης για τη διάθεση της βενζίνης αποβλήτων. Το πείσμα του ανθρώπου να είναι ένας επιχειρηματίας Harvey Conover προκάλεσε την απώλεια του γιοτ του, Alrifunok όταν έπλευσε στη δόντια μιας θύελλας florea την 1η Ιανουαρίου 1958.]
Ανθρώπινο σφάλμα είναι ένα από τα πιο παρατίθενται επεξηγήσεις σε επίσημες έρευνες για την απώλεια κάθε αεροσκάφος ή σκάφος, είτε αυτά προορίζονται ή ακούσια. Το έθιμο της διάπραξης ανθρώπινα λάθη οδηγούν σε καταστροφή, και πολλές από τις απώλειες στο Τρίγωνο των Βερμούδων Με εξαίρεση δεν λαμβάνονται υπόψη. Για παράδειγμα, το Λιμενικό Σώμα είπε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ότι ο λόγος για την απώλεια των SS δεξαμενόπλοιο σε οποιοδήποτε σύνταγμα SS VA Fogg το 1972, είναι η έλλειψη της κατάλληλης κατάρτισης για τη διάθεση της βενζίνης αποβλήτων. Το πείσμα του ανθρώπου να είναι ένας επιχειρηματίας Harvey Conover προκάλεσε την απώλεια του γιοτ του, Alrifunok όταν έπλευσε στη δόντια μιας θύελλας florea την 1η Ιανουαρίου 1958.]
ένυδρο μεθάνιο
Ήταν ένας από τους ερμηνείες των εξαφανίσεων έχει επικεντρωθεί στην ύπαρξη μεγάλων ποσοτήτων ένυδρο μεθάνιο (ένα είδος φυσικού αερίου) στις πλαγιές του ηπείρους έχουν δείξει τις δοκιμές που διενεργήθηκαν στην Αυστραλία ότι οι φυσαλίδες μεθανίου θα μπορούσε να βουλιάξει ένα πλοίο γεμάτο από τη διαδικασία της μείωσης της πυκνότητας του νερού. Υποθέτοντας ότι οι περιοδικές εκρήξεις μεθανίου (μερικές φορές ονομάζεται «ηφαίστεια λάσπης") παράγει μεγάλες ποσότητες αφρού νερού που δεν είναι πλέον σε θέση να παρέχει πλευστότητα για τα πλοία. Στην περίπτωση αυτή, θα οδηγήσει την περιοχή γύρω από το ναυάγιο του πλοίου πολύ γρήγορα χωρίς προειδοποίηση.
Δημοσιεύσεις στο U. S. Γεωλογικής Επισκόπησης δείχνουν την παρουσία των μεγάλων καταστημάτων στον υποβρύχιο κόσμο της ενυδατώνει, συμπεριλαμβανομένης της Blake Ridge στο νότιο-ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών. Σύμφωνα επίσης με τα έγγραφά τους, δεν υπήρχε ενυδατώνουν φυσικού αερίου σε μεγάλες ποσότητες στο Τρίγωνο των Βερμούδων 15.000 χρόνια πριν.
Ήταν ένας από τους ερμηνείες των εξαφανίσεων έχει επικεντρωθεί στην ύπαρξη μεγάλων ποσοτήτων ένυδρο μεθάνιο (ένα είδος φυσικού αερίου) στις πλαγιές του ηπείρους έχουν δείξει τις δοκιμές που διενεργήθηκαν στην Αυστραλία ότι οι φυσαλίδες μεθανίου θα μπορούσε να βουλιάξει ένα πλοίο γεμάτο από τη διαδικασία της μείωσης της πυκνότητας του νερού. Υποθέτοντας ότι οι περιοδικές εκρήξεις μεθανίου (μερικές φορές ονομάζεται «ηφαίστεια λάσπης") παράγει μεγάλες ποσότητες αφρού νερού που δεν είναι πλέον σε θέση να παρέχει πλευστότητα για τα πλοία. Στην περίπτωση αυτή, θα οδηγήσει την περιοχή γύρω από το ναυάγιο του πλοίου πολύ γρήγορα χωρίς προειδοποίηση.
Δημοσιεύσεις στο U. S. Γεωλογικής Επισκόπησης δείχνουν την παρουσία των μεγάλων καταστημάτων στον υποβρύχιο κόσμο της ενυδατώνει, συμπεριλαμβανομένης της Blake Ridge στο νότιο-ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών. Σύμφωνα επίσης με τα έγγραφά τους, δεν υπήρχε ενυδατώνουν φυσικού αερίου σε μεγάλες ποσότητες στο Τρίγωνο των Βερμούδων 15.000 χρόνια πριν.
τροπικές καταιγίδες
Τροπικές καταιγίδες είναι ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες προέρχονται από τροπικά ύδατα έχει χρεωθεί την απώλεια χιλιάδων ζωών και των ζημιών της Bblionat δολάρια. Ήταν ένα από τα θύματα του ισπανικού στόλου του Francisco de Bobadilla το 1502 ήταν το πρώτο περιστατικό καταγράφηκε στην ιστορία της την απώλεια του μια καταστροφική τροπική καταιγίδα. Αυτή ήταν μια θύελλα στο παρελθόν, με αποτέλεσμα πολλά από τα ατυχήματα που σχετίζονται τρίγωνο.
Τροπικές καταιγίδες είναι ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες προέρχονται από τροπικά ύδατα έχει χρεωθεί την απώλεια χιλιάδων ζωών και των ζημιών της Bblionat δολάρια. Ήταν ένα από τα θύματα του ισπανικού στόλου του Francisco de Bobadilla το 1502 ήταν το πρώτο περιστατικό καταγράφηκε στην ιστορία της την απώλεια του μια καταστροφική τροπική καταιγίδα. Αυτή ήταν μια θύελλα στο παρελθόν, με αποτέλεσμα πολλά από τα ατυχήματα που σχετίζονται τρίγωνο.
Καταστροφικές κύματα
Σε πολλούς από τους ωκεανούς του κόσμου, προκάλεσε καταστροφικές κύματα στη βύθιση πολλών πλοίων και τη διαρροή πετρελαίου από πολλά πετρελαιοφόρα. Αυτό ήταν από τα κύματα, μέχρι το 1995, ένα μυστήριο
Διάσημοι περιστατικά
Alston Λιμάνι Θεοδοσία
Alston Port Θεοδοσία ήταν κόρη του U. S. Αντιπρόεδρος Aaron Burr, ο πρώην. Η εξαφάνιση του πλοίου που ήταν επί του πλοίου εντός των συντεταγμένων του τριγώνου. Ήταν μια επιβάτης που επιβαίνει σε σκάφος Patriot, το οποίο απέπλευσε από το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας στη Νέα Υόρκη στις 30 Δεκεμβρίου 1812, δεν είχε ποτέ ακούσει. Το μονοπάτι είναι καλά σχεδιασμένη, αλλά το μειονέκτημα ήταν ότι εκτείνεται από το Τρίγωνο των Βερμούδων. Πιστεύεται ότι είναι ένας από τους λόγους της πειρατείας σε αυτή, αλλά και τον πόλεμο του 1812, προτίμησε τη θεωρία επιβεβαίωσε ότι όταν εξαφανίστηκε ήταν στο Τέξας και ήταν μακριά από το τρίγωνο.
Alston Λιμάνι Θεοδοσία
Alston Port Θεοδοσία ήταν κόρη του U. S. Αντιπρόεδρος Aaron Burr, ο πρώην. Η εξαφάνιση του πλοίου που ήταν επί του πλοίου εντός των συντεταγμένων του τριγώνου. Ήταν μια επιβάτης που επιβαίνει σε σκάφος Patriot, το οποίο απέπλευσε από το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας στη Νέα Υόρκη στις 30 Δεκεμβρίου 1812, δεν είχε ποτέ ακούσει. Το μονοπάτι είναι καλά σχεδιασμένη, αλλά το μειονέκτημα ήταν ότι εκτείνεται από το Τρίγωνο των Βερμούδων. Πιστεύεται ότι είναι ένας από τους λόγους της πειρατείας σε αυτή, αλλά και τον πόλεμο του 1812, προτίμησε τη θεωρία επιβεβαίωσε ότι όταν εξαφανίστηκε ήταν στο Τέξας και ήταν μακριά από το τρίγωνο.
Mary Sellst
Το πλήρωμα του διάσημου πλοίου Mary Celeste Mary Celeste, την οποία βρήκαν εγκατέλειψαν ανοικτά των ακτών της Πορτογαλίας στο στενό του Γιβραλτάρ, γνωστή για την εξειδίκευσή τους και την ικανότητά τους να περιηγηθείτε. Και εξαφανίστηκε όταν το πλοίο δεν θα βρείτε ένα, και βρέθηκαν αργότερα εγκατέλειψε το πλοίο, υπάρχουν νερό και τροφή για την προμήθεια τροφίμων τελευταία τους μήνες χρόνια. Το πλοίο δεν είχε αγγίξει η αποστολή βρίσκεται ακόμη σε ισχύ, συμπεριλαμβανομένων των τιμαλφή. Οι επιβάτες που δεν τους βρίσκουν με το αποτέλεσμα, ούτε καν το πλήρωμα του πλοίου. Που σχετίζονται με αυτό το πλοίο και το Τρίγωνο των Βερμούδων.
Το πλήρωμα του διάσημου πλοίου Mary Celeste Mary Celeste, την οποία βρήκαν εγκατέλειψαν ανοικτά των ακτών της Πορτογαλίας στο στενό του Γιβραλτάρ, γνωστή για την εξειδίκευσή τους και την ικανότητά τους να περιηγηθείτε. Και εξαφανίστηκε όταν το πλοίο δεν θα βρείτε ένα, και βρέθηκαν αργότερα εγκατέλειψε το πλοίο, υπάρχουν νερό και τροφή για την προμήθεια τροφίμων τελευταία τους μήνες χρόνια. Το πλοίο δεν είχε αγγίξει η αποστολή βρίσκεται ακόμη σε ισχύ, συμπεριλαμβανομένων των τιμαλφή. Οι επιβάτες που δεν τους βρίσκουν με το αποτέλεσμα, ούτε καν το πλήρωμα του πλοίου. Που σχετίζονται με αυτό το πλοίο και το Τρίγωνο των Βερμούδων.
Ellen Austin
Υποθέτοντας ότι το πλοίο Ellen Austin εγκαταλείφθηκε πλοίο, το πλήρωμα κέρδισε ένα βραβείο, προσπάθησε να πλεύσει στη Νέα Υόρκη το 1881. Σύμφωνα με τις ιστορίες, το πλοίο εξαφανίστηκε, αλλά επανεμφανίστηκε χωρίς Tagahmha, και εξαφανίστηκε πάλι τελευταία πλήρωμα κέρδισε ένα βραβείο. Αποδεικνύεται από τα αρχεία της έρευνας του Lloyds of London και ένα πλοίο που ονομάζεται Meta, που χτίστηκε το 1854 και μετονομάστηκε από τους νεκρούς για να Ellen Όστιν. Δεν Qoaúhm στα θύματα αυτού του πλοίου, ή πλοίων που εκείνη την εποχή.
Υποθέτοντας ότι το πλοίο Ellen Austin εγκαταλείφθηκε πλοίο, το πλήρωμα κέρδισε ένα βραβείο, προσπάθησε να πλεύσει στη Νέα Υόρκη το 1881. Σύμφωνα με τις ιστορίες, το πλοίο εξαφανίστηκε, αλλά επανεμφανίστηκε χωρίς Tagahmha, και εξαφανίστηκε πάλι τελευταία πλήρωμα κέρδισε ένα βραβείο. Αποδεικνύεται από τα αρχεία της έρευνας του Lloyds of London και ένα πλοίο που ονομάζεται Meta, που χτίστηκε το 1854 και μετονομάστηκε από τους νεκρούς για να Ellen Όστιν. Δεν Qoaúhm στα θύματα αυτού του πλοίου, ή πλοίων που εκείνη την εποχή.
Dierng
Carol Dierng Ιστιοφόρο, και είδα ένα πλοίο υπό το φως του Cape O (North Carolina) στο 29 Ιανουαρίου του 1921, δύο ημέρες πριν βρεθεί εγκαταλειμμένο στη Βόρεια Καρολίνα
Όχημα χτισμένο ιστιοπλοΐα Carol Dering το 1919. Ήταν κατέπλευσε στο 20 του Μάρτη του 1920 με το έργο της μεταφοράς του άνθρακα από Norfolk, Virginia προς Ρίο ντε Τζανέιρο. Στα τέλη Αυγούστου, ο καπετάνιος του πλοίου αισθάνθηκε άρρωστος έτσι δεν έχω να αγκυροβολεί σε Port Louis, Delaware. Όταν, λοιπόν, έχει διοριστεί "Dierng" ο βετεράνος αρχηγός του 66-year-old καπετάνιος και Lormel. Και κατέπλευσε το πλοίο πίσω στο Ρίο και έφτασε εκεί χωρίς επεισόδια. Dierng και αριστερά του Ρίο το 2 Δεκεμβρίου, 1920.
Carol Dierng Ιστιοφόρο, και είδα ένα πλοίο υπό το φως του Cape O (North Carolina) στο 29 Ιανουαρίου του 1921, δύο ημέρες πριν βρεθεί εγκαταλειμμένο στη Βόρεια Καρολίνα
Όχημα χτισμένο ιστιοπλοΐα Carol Dering το 1919. Ήταν κατέπλευσε στο 20 του Μάρτη του 1920 με το έργο της μεταφοράς του άνθρακα από Norfolk, Virginia προς Ρίο ντε Τζανέιρο. Στα τέλη Αυγούστου, ο καπετάνιος του πλοίου αισθάνθηκε άρρωστος έτσι δεν έχω να αγκυροβολεί σε Port Louis, Delaware. Όταν, λοιπόν, έχει διοριστεί "Dierng" ο βετεράνος αρχηγός του 66-year-old καπετάνιος και Lormel. Και κατέπλευσε το πλοίο πίσω στο Ρίο και έφτασε εκεί χωρίς επεισόδια. Dierng και αριστερά του Ρίο το 2 Δεκεμβρίου, 1920.
Η τελευταία φορά που το πλοίο εμφανίστηκε στο 28, Ιανουαρίου 1921, όταν το πλοίο είδαν το φως σε Cape Lookout στη Βόρεια Καρολίνα. Ο πλοίαρχος του σκάφους, ο καπετάνιος οπτική Jacobson δήλωσε ότι υπάρχει ένας άντρας με τα κόκκινα μαλλιά μια ξένη προφορά του είπε ότι το πλοίο έχει χάσει την άγκυρα. Jacobson δεν παρατηρήθηκε και όταν προσπάθησε να σήμα που στέλνεται από το ραδιόφωνο, την αποτυχία της συσκευής αποσταλεί. Έχουν σημειωθεί η παρουσία του πληρώματος του πλοίου στο μπροστινό μέρος του πλοίου, η περιοχή δεν επιτρέπεται να συνυπάρχουν με τους άλλους. Και το πλοίο εξαφανίστηκε. Και μετά από λίγο, βρήκαν το εγκατέλειψαν στο 31 του Γενάρη 1921 στο Shoals Diamond, κοντά στο Cape Hatteras στη Βόρεια Καρολίνα, η οποία έγινε πασίγνωστη ναυάγια βρήκε. Φήμες ότι Dierng ήταν το θύμα της πειρατείας έχει βρεθεί στο πλοίο, τρόφιμα που προετοιμάζονται για την επόμενη μέρα
USS Saklops
Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, υπήρξε ένα περιστατικό είναι το πιο απώλεια ατυχήματα της ζωής στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών Marine χάνονται όταν το USS Saklops «USS Cyclops», το οποίο οδηγήθηκε από τον επικεφαλής υπολοχαγός, Γιώργος Worley, χωρίς ίχνος και ήταν το πλήρωμα των 309 ανθρώπων Αφού έφυγε από το νησί των Μπαρμπάντος στις 4 Μαρτίου 1918. Παρά την απουσία οποιασδήποτε ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία για οποιαδήποτε θεωρία, αλλά υπάρχουν πολλές θεωρίες, μερικοί πιστεύουν ότι ο λόγος είναι η ισχυρή καταιγίδα, κάποιοι πίστευαν ότι βυθίστηκε, ορισμένοι έκριναν ότι η δραστηριότητα του εχθρού κατά τη διάρκεια του πολέμου ήταν η αιτία της απώλειας
Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, υπήρξε ένα περιστατικό είναι το πιο απώλεια ατυχήματα της ζωής στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών Marine χάνονται όταν το USS Saklops «USS Cyclops», το οποίο οδηγήθηκε από τον επικεφαλής υπολοχαγός, Γιώργος Worley, χωρίς ίχνος και ήταν το πλήρωμα των 309 ανθρώπων Αφού έφυγε από το νησί των Μπαρμπάντος στις 4 Μαρτίου 1918. Παρά την απουσία οποιασδήποτε ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία για οποιαδήποτε θεωρία, αλλά υπάρχουν πολλές θεωρίες, μερικοί πιστεύουν ότι ο λόγος είναι η ισχυρή καταιγίδα, κάποιοι πίστευαν ότι βυθίστηκε, ορισμένοι έκριναν ότι η δραστηριότητα του εχθρού κατά τη διάρκεια του πολέμου ήταν η αιτία της απώλειας
πτήση 19
Ο κόσμος άρχισε να παίρνει σοβαρά το μύθο του Τριγώνου των Βερμούδων στο 5 Δεκέμβρη 1945, μετά το περίφημο περιστατικό της εξαφάνισης μιας ομάδας πτήσης του αεροσκάφους 19. Εξαφανίστηκαν πέντε εκτοξευτήρες χειροβομβίδων για το U. S. Ναυτικό αόριστα, ενώ το αεροσκάφος σε τακτική εκπαιδευτική αποστολή, επίσης εξαφανίστηκε αεροσκάφη διάσωσης έστειλε την αναζήτηση για αυτούς και δεν επέστρεψε καθόλου, συνολικά έξι αεροσκάφη και 27 άνδρες, πάει χωρίς ένα ίχνος. Όλα τα μέλη πληρώματος των βομβαρδιστικών αεροπλάνων, πέντε ήταν εκπαιδευόμενοι άπειροι, με εξαίρεση ένα άτομο είναι ο διοικητής της μοίρας, ο υπολοχαγός Charles Taylor Charles Taylor.
Στάλθηκε για να εξερευνήσετε ομάδα, η οποία περιελάμβανε το Mariner Martin Martin αεροσκάφος, το οποίο μετέφερε 13 άτομα, δεν είναι πλέον το άλλο, αλλά όχι εξαιτίας του Τριγώνου των Βερμούδων. Το αεροπλάνο εξερράγη στον αέρα μετά από 23 δευτερόλεπτα από την απογείωση. Ο λόγος που αυτός ο τύπος αεροσκάφους πάσχουν από ελαττώματα στη δεξαμενή καυσίμου.
Ο κόσμος άρχισε να παίρνει σοβαρά το μύθο του Τριγώνου των Βερμούδων στο 5 Δεκέμβρη 1945, μετά το περίφημο περιστατικό της εξαφάνισης μιας ομάδας πτήσης του αεροσκάφους 19. Εξαφανίστηκαν πέντε εκτοξευτήρες χειροβομβίδων για το U. S. Ναυτικό αόριστα, ενώ το αεροσκάφος σε τακτική εκπαιδευτική αποστολή, επίσης εξαφανίστηκε αεροσκάφη διάσωσης έστειλε την αναζήτηση για αυτούς και δεν επέστρεψε καθόλου, συνολικά έξι αεροσκάφη και 27 άνδρες, πάει χωρίς ένα ίχνος. Όλα τα μέλη πληρώματος των βομβαρδιστικών αεροπλάνων, πέντε ήταν εκπαιδευόμενοι άπειροι, με εξαίρεση ένα άτομο είναι ο διοικητής της μοίρας, ο υπολοχαγός Charles Taylor Charles Taylor.
Στάλθηκε για να εξερευνήσετε ομάδα, η οποία περιελάμβανε το Mariner Martin Martin αεροσκάφος, το οποίο μετέφερε 13 άτομα, δεν είναι πλέον το άλλο, αλλά όχι εξαιτίας του Τριγώνου των Βερμούδων. Το αεροπλάνο εξερράγη στον αέρα μετά από 23 δευτερόλεπτα από την απογείωση. Ο λόγος που αυτός ο τύπος αεροσκάφους πάσχουν από ελαττώματα στη δεξαμενή καυσίμου.
G - AH του ΝΒΑ "Star Tiger" Ji - ΑΓ. δει καμία "Star Ariel»
Εξαφανίστηκε G-AHNP Star Tiger στις 30 Ιανουαρίου 1948 σχετικά με ένα ταξίδι από τις Αζόρες στις Βερμούδες, εξαφανίστηκε G-AGRE Αστέρων Areil στις 17 Ιανουαρίου 1949 σχετικά με μια πτήση από τις Βερμούδες προς Κίνγκστον, Τζαμάικα, ήταν Alattin τύπου Avro Tudor 5 μεταφορέα, η οποία διεξήχθη από τις αεροπορικές εταιρείες Αγγλικά της Νότιας Αμερικής. Και τα δύο αεροσκάφη που λειτουργούν στα σύνορα με μερικά από το πεδίο εφαρμογής και το χαμηλότερο λάθος ή κακή λειτουργία του εξοπλισμού μπορεί να Amenhm να φτάσει στο μικρό νησί. Έπρεπε να Aasamaon το αεροπλάνο πολύ πριν από την είσοδό τους στο τρίγωνο
Εξαφανίστηκε G-AHNP Star Tiger στις 30 Ιανουαρίου 1948 σχετικά με ένα ταξίδι από τις Αζόρες στις Βερμούδες, εξαφανίστηκε G-AGRE Αστέρων Areil στις 17 Ιανουαρίου 1949 σχετικά με μια πτήση από τις Βερμούδες προς Κίνγκστον, Τζαμάικα, ήταν Alattin τύπου Avro Tudor 5 μεταφορέα, η οποία διεξήχθη από τις αεροπορικές εταιρείες Αγγλικά της Νότιας Αμερικής. Και τα δύο αεροσκάφη που λειτουργούν στα σύνορα με μερικά από το πεδίο εφαρμογής και το χαμηλότερο λάθος ή κακή λειτουργία του εξοπλισμού μπορεί να Amenhm να φτάσει στο μικρό νησί. Έπρεπε να Aasamaon το αεροπλάνο πολύ πριν από την είσοδό τους στο τρίγωνο
Douglas, DC
Στις 28 Δεκεμβρίου του 1948, εξαφανίστηκε από το αεροπλάνο τύπου Douglas DC-3, No NC16002 όταν ήταν μια πτήση από το San Juan, Puerto Rico στο Miami. Δεν υπάρχει κανένα ίχνος του αεροπλάνου και 32 άνθρωποι που ήταν στο πλοίο. Ήταν ένα από τα έγγραφα που συλλέγονται από το Διοικητικό Συμβούλιο της αεροδυναμικής έρευνας, ότι το ένα προκαλεί την εξαφάνιση του αεροπλάνου, το οποίο άγγιξε μόλις και μετά βίας ένα από τα μέρη στο τρίγωνο: το αεροπλάνο μπαταρίες ήταν χαμηλή ναυτιλία, αλλά διέταξε να επιστρέψει και πάλι χωρίς να χρειαστεί επαναφόρτιση, όταν ο πιλότος ήταν στο San Juan, αλλά το αεροσκάφος-με κινητήρες εμβόλων, με βάση το βαθμό από τις γεννήτριες Mgantasah αντί για την ισχύ της μπαταρίας, έτσι ώστε αυτή η θεωρία δεν είναι πειστική
Στις 28 Δεκεμβρίου του 1948, εξαφανίστηκε από το αεροπλάνο τύπου Douglas DC-3, No NC16002 όταν ήταν μια πτήση από το San Juan, Puerto Rico στο Miami. Δεν υπάρχει κανένα ίχνος του αεροπλάνου και 32 άνθρωποι που ήταν στο πλοίο. Ήταν ένα από τα έγγραφα που συλλέγονται από το Διοικητικό Συμβούλιο της αεροδυναμικής έρευνας, ότι το ένα προκαλεί την εξαφάνιση του αεροπλάνου, το οποίο άγγιξε μόλις και μετά βίας ένα από τα μέρη στο τρίγωνο: το αεροπλάνο μπαταρίες ήταν χαμηλή ναυτιλία, αλλά διέταξε να επιστρέψει και πάλι χωρίς να χρειαστεί επαναφόρτιση, όταν ο πιλότος ήταν στο San Juan, αλλά το αεροσκάφος-με κινητήρες εμβόλων, με βάση το βαθμό από τις γεννήτριες Mgantasah αντί για την ισχύ της μπαταρίας, έτσι ώστε αυτή η θεωρία δεν είναι πειστική
KC-135
Το 1963 ένα περιστατικό έλαβε μυστήριο της εξαφάνισης των δύο αμερικανικών ελικοπτέρων, KC-135 KC-135, όταν το αεροσκάφος εξαφανίστηκε πάνω από το Τρίγωνο των Βερμούδων, και μετά από αρκετές ημέρες βρέθηκε Ahtamanma αραιά σε ένα από τα παλιά σημαντήρα της περιοχής, δεν μπορούσε να εξηγήσει γιατί η αποστολή διάσωσης το περιστατικό μέχρι σήμερα.
Το 1963 ένα περιστατικό έλαβε μυστήριο της εξαφάνισης των δύο αμερικανικών ελικοπτέρων, KC-135 KC-135, όταν το αεροσκάφος εξαφανίστηκε πάνω από το Τρίγωνο των Βερμούδων, και μετά από αρκετές ημέρες βρέθηκε Ahtamanma αραιά σε ένα από τα παλιά σημαντήρα της περιοχής, δεν μπορούσε να εξηγήσει γιατί η αποστολή διάσωσης το περιστατικό μέχρι σήμερα.
. ..
No comments:
Post a Comment