Το 1942 ενώ ήταν σε αμφιβολία για το τι θα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου ήταν οι ανησυχίες των Ηνωμένων Πολιτειών φοβάται μια επίθεση από μια ιαπωνική προοπτική της δυτικής ακτής, περιγράφει ο στρατιωτικός ιστορικός και συγγραφέας Carol Glijnz σκηνή, στη συνέχεια λέει: «Δεν υπήρχε επαρκής πληροφόρηση σχετικά με την παρουσία των υποβρυχίων, ένας Ιάπωνας εργαζόμενος σε απόσταση από στη δυτική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου ήταν αναμενόμενο περισσότερες επιθέσεις μετά την επίθεση, που έγινε στην πλατφόρμα για το διυλιστήριο πετρελαίου στη Σάντα Μόνικα, κοντά στην πόλη του Λος Άντζελες. "
Ανταποκρίθηκε στις ναυτικές δυνάμεις των απειλών έτσι έβαλα 12 Zeppelin στην υπηρεσία φύλαξης και κτένισμα των ακτών της Καλιφόρνιας, στο πλαίσιο της Aarchib Squardron 32, οι περισσότερες από τις φάσεις του προγράμματος πάει ήσυχα και να διευκολύνουν δεν καταγράφει κάθε περιστατικό, συνεχίστηκε μέχρι τον Αύγουστο του 1942 όταν συντριβή της ένα μπαλόνι που φέρει τον αριθμό (L-8) και αναμεταδόθηκαν από ένα δρόμο στην πόλη του Νταλί στην Καλιφόρνια, αλλά το πλήρωμα και ο συγγραφέας των δύο ανθρώπους που είναι στο διοικητικό συμβούλιο δεν τα βρίσκουν στο δρόμο, εκείνη την ημέρα που γεννήθηκα ένα φάντασμα μπαλόνι μύθο. είναι ακόμη δύσκολο να πιστέψει κανείς το γεγονός ότι κάθε ένα από δω μέλη του πλήρωμα, και δεν βρίσκουν τα απομεινάρια των σωμάτων τους σε όλα, ακόμα και εξαφανίστηκε μέχρι σήμερα ένα πραγματικό μυστήριο, παρά το πέρασμα του πάνω από 60 χρόνια!
Ξεκίνησε το φάντασμα μπαλόνι μύθο κατά τον μήνα του Αυγούστου 1942 και συγκεκριμένα στην πόλη του Σαν Φρανσίσκο, νωρίς το πρωί για μια μέρα πέφτει την Κυριακή ήταν το πλήρωμα ετοιμάζεται να εγκαταλείψει εντός της πτήσης 101 και τα δύο υπολοχαγό Ernest DeWitt Cody (27 χρόνια) και βοηθός Charles Ellis Adams (34 έτη) οι οποίοι ήταν στο επίπεδο του καλά καταρτισμένο και έμπειρο (και αυτό είναι που έκανε τα γεγονότα που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ώρες, πιο διφορούμενη). Εκείνο το πρωί έπρεπε να πιλότος Balmikaneki Epson P Riley Hill να είναι επί του σκάφους, το μπαλόνι με το υπόλοιπο του πληρώματος, αλλά δεν του επέτρεψαν να το κάνουμε αυτό
Λέει ο Epson P Riley Hill, "με επικεφαλής το μπαλόνι Adams τεράστια και βιώσιμη για την καθοδήγηση μετά την επαλήθευση των διαδικασιών ασφαλείας, αν και ποτέ δεν ποτέ δεν οδήγησε τα μπαλόνια είναι μικρά, δεν πτήση ταξίδι το πρωί μόνο πτήση ρουτίνας (ρουτίνα) γι 'αυτόν. Και από το κλάσμα του χρόνου της παύση διατάχθηκε να σταματήσει το ταξίδι λόγω της υψηλής υγρασίας στον αέρα, διότι μπορεί να προσθέσει βάρος στο Vtjolh μπαλόνι πέσει κάτω, κάνοντας το ταξίδι μας είναι ασφαλές και επί τρεις από τους άνδρες. Ως εκ τούτου είδα ότι μένει εκτός Vosdt την πόρτα του μπαλονιού και επιβεβαίωσε το κλείσιμο, και στη συνέχεια να εγκαταλείψει. "Το ταξίδι είχε προγραμματιστεί να αρχίσει να φύγουν από το νησί Treasure στο Στενό του Σαν Φρανσίσκο, περνώντας πάνω από τη γέφυρα Golden Gate και στη συνέχεια το κεφάλι προς τα νησιά και τις απομακρυσμένες Faralon, η οποία βρίσκεται περίπου 40 χμ.
Στη συνέχεια, στο βόρειο άκρο της Ewent Reese και Νότια παράλια. Το πρώτο στάδιο της διαδρομής πάει με ευκολία όπως προβλέπεται στο έργο της φύλαξης των παραλιών, αλλά μετά από μια ώρα και ένα μισό για να κλείσετε, επικοινωνήστε με τον υπολοχαγό Cody βάση Scoardon δήλωσε: «τέσσερα μίλια μας ανατολικά των νησιών του Faralon περίπου." Μετά από τέσσερα λεπτά εκ νέου Cody δευτερόλεπτα Επικοινωνία ανέφεραν την ύπαρξη ενός πετρελαιοκηλίδα επιπλέει πάνω στο νερό, και σύμφωνα με Riley που ήταν η τελευταία έλαβε λόγια της πτήσης 101. Στιγμές αργότερα, όταν ήταν μια καλή στιγμή για να πάρει την περαιτέρω διευκρίνιση του πληρώματος δεν έχει λάβει καμία απάντηση Vafterd εργαζομένων, στη βάση το πλήρωμα δεν Akunan Mottaganin τις παρατηρήσεις που αναφέρθηκαν από το έτσι συνέχισε να κινείται
. Αλλά μετά από 3 ώρες, χωρίς να λάβει καμία λέξη από το πλήρωμα, ο Αλ μέλη Κάιντα να στείλει ειδοποιήσεις διαδοχικές προς τον κυβερνήτη της πτήσης 101, αλλά όλες τις επίμονες προσπάθειες να έρθει σε επαφή απέτυχε παταγωδώς, και, τέλος, το μήνυμα έχει ληφθεί, αλλά δεν προέρχονται από την πτήση 101 και ότι το μπαλόνι άλλαξε πορεία για μια απόσταση 13 χλμ., προς την παραλία και προς τα νότια του Σαν Φρανσίσκο θυμάται επίσης Ken Gillespie. Εν τω μεταξύ υπήρξε κολυμβητής και ο κ. Kabiolvia στέκεται προετοιμασία για να μπείτε στο νερό, όταν ξαφνικά είδε μια τεράστια μάζα του γκρι ομίχλη που προέρχονται από το κέντρο προς το μέρος του,
Kabiolvia περιγράφει το πλαίσιο που εισήχθη 47 πόδια (13 μέτρα) και ένα μεγάλο πάνω από το νερό και ξαφνικά χτύπησε τους τροχούς μαζί στην άμμο κοντά στην άκρη της παραλίας, και στη συνέχεια αυξήθηκε ελαφρά πάνω από το άνω άκρο της πλαγιάς για να συγκρουστούν Τέλος, υπάρχουν διάσπαρτα ερείπια. Saw εκατοντάδες άνθρωποι από τους μάρτυρες συντριβή μπαλόνι μπροστά στα μάτια τους, μια πτώση στη μέση των δρόμων της πόλης του Νταλί, το οποίο παραδόξως δεν έχει προσβληθεί από οποιοδήποτε πρόσωπο, ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης!
Kabiolvia περιγράφει το πλαίσιο που εισήχθη 47 πόδια (13 μέτρα) και ένα μεγάλο πάνω από το νερό και ξαφνικά χτύπησε τους τροχούς μαζί στην άμμο κοντά στην άκρη της παραλίας, και στη συνέχεια αυξήθηκε ελαφρά πάνω από το άνω άκρο της πλαγιάς για να συγκρουστούν Τέλος, υπάρχουν διάσπαρτα ερείπια. Saw εκατοντάδες άνθρωποι από τους μάρτυρες συντριβή μπαλόνι μπροστά στα μάτια τους, μια πτώση στη μέση των δρόμων της πόλης του Νταλί, το οποίο παραδόξως δεν έχει προσβληθεί από οποιοδήποτε πρόσωπο, ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης!
Στην περίπτωση που συγκέντρωσαν τα μέλη της Πόλεως των Daly και το προσωπικό που έφθασαν από το Πολεμικό Ναυτικό και όλοι είναι έκπληκτος όταν δεν βρήκε κανένα ίχνος του Αντιστράτηγου Cody και ο βοηθός του, ο Adams, ήταν η πόρτα του μπαλονιού ανοιχτή, η οποία είναι ασυνήθιστη υπό τις συνθήκες της πτήσης και την ασφάλεια ράβδο βασίζεται στην πόρτα δεν ήταν στη θέση του. Εξέταση της Riley λόφο, τα ερείπια του μπαλονιού και το δωμάτιο και βρήκε ότι το κλειδί είναι ακόμα στην κατάσταση λειτουργίας του, όπως επίσης και το ραδιόφωνο πομπός είναι ενεργοποιημένος και ανακάλυψε ότι οι βαλβίδες των καυσίμων, όπως είναι στην ίδια κατάσταση που άφησε δεν άγγιξε ένα, και το υπόλοιπο του αποθέματος καυσίμων που επαρκεί για να πετάξει για 6 επιπλέον ώρες.
Το καπέλο υπολοχαγός Cody τοποθετηθεί στον πίνακα ελέγχου, και δύο διαφυγής σακάκι μου λείπει από τις τρεις, η οποία προτείνει την υπόθεση ότι ήταν Albassanha πριν από την απογείωση, όπως απαιτείται τις διαδικασίες ασφαλείας, καθώς υπήρχε μια τσάντα (ασφαλές κλείδωμα) περιέχει τους κώδικες αυστηρά εμπιστευτικό χαρακτήρα στη θέση του και επίσης το πολυβόλο είναι επίσης παρόντες, και φαίνεται ότι Cody Adams, άνοιξε την πόρτα και έριξε Bnevshma στον αέρα!, ερευνητές στο συμβάν της ναυτικής αξιωματικοί επιβεβαίωσαν ότι η πτήση 101 θεωρήθηκε από έναν αριθμό πλοίων και αεροσκαφών μεταξύ των ωρών 7 και 11 το πρωί, και μερικοί μάρτυρες είπε ότι ήταν σε θέση να δει Cody και Adams γόνδολα στο δωμάτιό τους και φαινόταν ότι όλα πάνε καλά.
Το καπέλο υπολοχαγός Cody τοποθετηθεί στον πίνακα ελέγχου, και δύο διαφυγής σακάκι μου λείπει από τις τρεις, η οποία προτείνει την υπόθεση ότι ήταν Albassanha πριν από την απογείωση, όπως απαιτείται τις διαδικασίες ασφαλείας, καθώς υπήρχε μια τσάντα (ασφαλές κλείδωμα) περιέχει τους κώδικες αυστηρά εμπιστευτικό χαρακτήρα στη θέση του και επίσης το πολυβόλο είναι επίσης παρόντες, και φαίνεται ότι Cody Adams, άνοιξε την πόρτα και έριξε Bnevshma στον αέρα!, ερευνητές στο συμβάν της ναυτικής αξιωματικοί επιβεβαίωσαν ότι η πτήση 101 θεωρήθηκε από έναν αριθμό πλοίων και αεροσκαφών μεταξύ των ωρών 7 και 11 το πρωί, και μερικοί μάρτυρες είπε ότι ήταν σε θέση να δει Cody και Adams γόνδολα στο δωμάτιό τους και φαινόταν ότι όλα πάνε καλά.
Αναδύθηκε αμέσως μια σειρά από υποθέσεις για να εξηγήσουν τη μυστηριώδη εξαφάνιση των δύο ανδρών, κάποιες υποθέσεις μιλήσουμε γι 'αυτό Cody Adams για το σκούπισε υποβρύχιο στον εχθρό και όταν προσγειώθηκε για να ελέγξετε αυτούς συνελήφθησαν και αιχμαλωσίες, και η φήμη των άλλων μιλά για τους δύο άνδρες και δύο πραγματικότητες ερωτευμένος με μια άγνωστη γυναίκα και, ενδεχομένως, να σκοτώσει ο ένας τον άλλον ότι έριξε από τον αέρα κατά τη διάρκεια της πτήσης και Στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή όταν το μπαλόνι συνετρίβη. Είχε πει, επίσης, ερευνητές από αξιωματικούς του ναυτικού για την υπόθεσή τους, πιστεύουν ότι ένας από τους δύο αξιωματικούς αναρριχήθηκε έξω από την Γόνδολα δωμάτιο για να καθορίσουν ένα μηχανικό πρόβλημα, Tiglath έπεσε στο πρόβλημα του άλλου για να τον βοηθήσει, αλλά οι δύο έχουν υπογράψει επί του πλοίου.
Χρόνο με το περιστατικό, που κρίθηκε ο υπολοχαγός Ernest Cody και ο βοηθός του ο Charles Adams μεταξύ του αποβιώσαντος υπαλλήλου, καθώς και η μεταρρύθμιση του μπαλονιού σε ερώτηση μετά το τέλος του πολέμου και έγινε γνωστό ως το μπαλόνι Goodyear GoodYear, η οποία θεωρήθηκε από τα εκατομμύρια κατά τη διάρκεια της διοίκησης των αθλητικών αγώνων σε όλη τη χώρα, αλλά ήταν ένα κομμάτι του λαού επίγνωση της ιστορίας του, οι άλλοι δεν ξέρουν ότι το όχημα αέρα που πετούν πάνω από τα κεφάλια τους ήταν ένα μικρό αερόστατο stealth!
Χρόνο με το περιστατικό, που κρίθηκε ο υπολοχαγός Ernest Cody και ο βοηθός του ο Charles Adams μεταξύ του αποβιώσαντος υπαλλήλου, καθώς και η μεταρρύθμιση του μπαλονιού σε ερώτηση μετά το τέλος του πολέμου και έγινε γνωστό ως το μπαλόνι Goodyear GoodYear, η οποία θεωρήθηκε από τα εκατομμύρια κατά τη διάρκεια της διοίκησης των αθλητικών αγώνων σε όλη τη χώρα, αλλά ήταν ένα κομμάτι του λαού επίγνωση της ιστορίας του, οι άλλοι δεν ξέρουν ότι το όχημα αέρα που πετούν πάνω από τα κεφάλια τους ήταν ένα μικρό αερόστατο stealth!

No comments:
Post a Comment