Wednesday, December 28, 2011

Körfez Mit veya Duwais

Onları tüm özellikleri güzellik ve hassasiyet ve meltemleri tarafından yayılan tatlı konuşmak ve shaza aromalar araya geldi bir adam tarafından yaşanır en güzel kadınlarından biri olarak erken erkeklerde açıklanan cinler Um Duwais dişi ile ilgili hikayeler için Birleşik Arap Emirlikleri ve İran Körfezi bazı bölgelerinde popüler gelenek konuşan yavaş hareket eder ve huzur.

Out etiketi:
Etiket nedeniyle dışarı "ya da Duwais" bir orak ve BAE yerel denilen "Das" ve Duwais kelime "Das" ın minyatür bir benzer cinayetleri tarafından kullanılan bir araç, içine.

Açıklama:
Vücut kız "Duwais anası" çok güzel, zarif zarif, parfüm ve tütsü, bacaklarını biri bir eşek ve diğer Das çeşitli güzel türleri kokuları ve söyleyenler var somutlaşan o bacakları, bacaklar, eşek ve eller (Dasan) hem de herhangi bir Mngelan. Onun güzellik rağmen ve harika özellikler, hiç karşısında onunla gözlerimi getiriyor.

Görünüm yerler:

Duwais göstermek veya konut mahallelerde kalabalık ve büyük şehirlerde ve küçük köylerde, bir Filoat, vahşi ve çorak ve bahçeler, görünebilir, bunlar insanlarda var hemen hemen her yerde görünür ve tuzağa ve öldürülmüş olabilir.

hikayeleri:
Popüler edebiyat, Birleşik Arap Emirlikleri hakkında anekdotlar yüzlerce dolu "ya da Duwais"

- İlk öyküsü
Onun hikayesi ile benzersiz olduğunu bir kadın hatırla "anne Duwais," diyor: Biz eski kenti yakınlarında kuyulardan su almak için her sabah çıkıp geçmişte vardı ve biz "söylemek yürüme" ve kız çocuklarının her grup, biz de birlikte gitmek bize birinin evinde karşılamak derdi gerekli ve "katlama" denir, ve ben o dışarı çıktı zaman yolun ses yaptım ve kapıda tuhaf bir kız bulundu bir gece bizim evin kapısını bir vuruş duydum, onu ihtiyaçlarını sordum, o arkadaşlarıma her zamanki yerinde acil gelmek Aptosnha gerektiğini söyledi!

Ben uyku etkisi altında hala çünkü zaten onaylamış, ben şüphe Chkktna bu kız Vmlabsaa çok temiz ve şık, gözleri kedi gözleri benzediği bazı şeyleri ve korkutucu o ve Vtadtha şüpheli şekilde katıldığı zaman Vastazntha. Voattiytha Qrepetta "Cerbe" Qrepetta "Cerbe" getirmek ve ben ona evde önemli bir şeyi unutma Antzerana dakika, girdi ve sıkıca kapı kapalı ve odama kaçtı ve de kapatıldı, Vahst veya onu keşfetti ve kaçtım olduğunu Duwais, yakında şiddetle vurmak, kapı alıp bana dışarı çıkmak ve ben sessiz am için arayan ağlama susturmak için kararlı olduğunu ve daha sonra bana Girba Vosalt Samta gözyaşı tehdit ve Ben kalın cilt ama güçlü bir güçlü her şeyi yapabilir şişe yırtılma hayal ve ben hala hikaye anlatmak o Tanrı'ya şükür, daha yakın bir çizim yırtılma duydum ve ben iyiyim ve iyi.

- Ikinci bir hikayesi
Yetmişli yılların sonunda, o insanlardan biri söyler "ve Sharjah Umman Al Batinah bizim yolda yazarlar vardı ve bir Land Rover Vdillna biz gidip hangi yönde bilmiyordum yol yatılı vardı, gökyüzü bulutlu ve gökyüzünde bir yıldız ne de değil rehberlik edilebilir değildi Ay, ancak aniden biz mesafe Vtbanaha ve yenilenen umuduyla, "kırmızı" ışık arkasından bir arabanın farları gördüm, ama bizi ve araç arasındaki mesafe değişmez bulundu, hepimiz onları bir yaklaşım yok, ama biz halka ulaşmak umuduyla sopa. ve aniden onu takip ettiği arabayı durdurdu ve yaklaşan olmuştur küçük, Yenilenen umut yavaş onları ve tekne tekrar sevindi ki, söz konusu araç erişim, Delik sürpriz misiniz,

Biz ışıkların yeri var ve her kadının otomobil için kırmızı bir lamba gibi arkasından elbisesinin yanan iki kadın Tmsheean bulundu Vassaguena korku şiddeti ve korku bizim satın önce gelmiyordu, bu yüzden çabuk Ajtaazhma denenmiş ve yüzlerine bakmaya çalıştı, ancak şiddetli bir yazar Ajtzbna ve söyleyerek "bakmayın içinde bağırdı benim deli ile karşısında, o. anne Duwais olan herhangi bir perili "ve olay yerinden kaçan ve bize yapmadım merak, ve İç Hastalıkları yolunda ilk dinlenme yeri ulaştığında, bize orada gördüğümüz gibi insanların bazı söyledim, biz, biz peşindeyim yolundan gitmiş olması gerektiğini bize söylendi" Cinler "Vhmdna Tanrı ve seyirci bizi güvenlik diledi."

 - Üçüncü hikayesi
Diye çekinerek ona yakın bu güzel kız güzel yürüyüş bakın ve sonra yüzünü kaldırdı ve takip için ona başını salladı Khor Fakkan girişinde bulunan dağ üzerinde yolda bir eşek üzerinde Khor Fakkan gelen Kalba geldiğini bir insan söyler, "Vhmmt ben takip söylüyor, ama uyanan Gfelta hızlı ve ben o anne Duwais olan melun Şeytan benim yaklaşık yüz ve Tauzt Voaht ve Kuran Fajf ayetleri kaydedilen bazı şeyin Mi'wadhatayn ve okumaya başladı bilen kimse yok yere uzak ıssız bu yeri, nasıl meydana geldiği bu düşünce ve. "

Gerçek veya kurgu!
Varlığı veya Duwais için BAE nedeni insanların söyleyerek iddiaları: "Bu her derde deva ve başarılı bir anti-yardımcısı ve müstehcenlik, o suça gelen caydırıcı ve Mongi ve menfur ahlaki haşere ve felaketler radikal mücadele fitne ve ahlaksızlık için Valmstzlm itaatkâr anne Duwais ve onu ölüme istifa teslim oldu.."

 BAE halkının çoğunluğu ve gerçek varlığı veya Duwais kabul inanıyorum, ama bu da yaşlı insanların dindarlık karakterize eden bazı şüpheci ve yardımcısı gençleri caydırmak için basitçemitleri oluşturan söyle. Duwais diyor anne hakkında anne söyle: çok fazla parfüm, ve o aracılığıylakoku bilinen geçtiyseniz, bizim ev ve Hmmana koku önünde aktarılan duyulmasını sesinin evin üstiçinden bağırdı "ya da çünkü Babam komşu bir bilinen bir ad veya Duwais oldu Duwais ... VeyaDuwais "Ve bu isim marka bir, diyor neden ona sor:". Parfüm fiil veya Duwais birçok yapmaktır,bir Müslüman Rab korkusu yok, kötü yapıyor, bu hareket erkekler baştan ! ".
 

No comments:

Post a Comment