Wednesday, December 28, 2011

Legend Hamou Aunanwir

Eski çağlarda "Hamou Ounamir" iyi onu kaldırdı ve okuma yazma öğrenmek için kitabın içine girdi ve Kuran bilen annesi ile parlak ve hayatın güzelliği adlı bir yetim doğdu oldu. Bu olunca Ounamir genç adam köyde herkesin sevdiği en güzel oldu ve ben ve zafer hayranım. Bir gün erken kına ile olağan ve bulunan Mzachrvatan eller gibi uyanıyorum. O kitap gitti ve onu azarladı ve Faqih şekilde yeniden ellerini kına koymak için onu dövmek emretti zaman.Ertesi gün elinde bir kez daha kına tekrar hukukçu Mzachrvatan sürdü ve Ounamir ezilen Faqih ona gerçekleştirmek için bu bir kaç gün tekrar Ounamir bulundu: ". Sizin ellerinize kına koyar kim olduğunu biliyor kadar gece uyku etmeyin"

Film bilim adamı tarafından tavsiye edilen Ounamir tepki o gece yansıtır ve görünüm penceresinin perileri açıklamasını alarak uyku ve Aahtn onların güzelliği harikalarını ve güzellik, bu meşrulaştıran ve ellerini kına koymak girmek gibi davranarak uzun süre bekledi. Sonra birbiri ardına geldi ve sabah şafaktan önce karanlıkta kayboldu. Ounamir bin gitti ve bütün o görmüş söyledim. Bu sefer periler elbise ile iğne ve iplik ve giyim hattı al ", o da size onu evlenmek istiyorum ona, onu serbest bırakmak istedi kimi ikinci rolü gelinceye kadar onlar terk etmek istediğinizde birbiri ardına yayımlanan: Onu söyledi.

"Ve gerçekten o periler elbise ile elbise dikilir vardı geldiğinde Ounamir iplik ve iğne getirdi ve uyku gibi yaptı ve ve Ürdün için bırakmak olabilir o kadar Vtsaahan:..." Biz O Ounamir sabah önce yedinci cennette kin yakalamak için bizi ücretsiz arayın, size yalvarıyorum "Votaleghen Ounamir bir sonra diğer ve son tutmak ve ona şöyle dedi: "Stsubhan karım." diye perisi cevap verdi: "Beni bana Buaodk karşılamak mümkün olmayacaktır cennette ailemin gidelim." onu Ounamir yanıtladı: ". sopa her özyinelemeli ile," perisi, "Ben anahtar kapatma yedi odalı bir ev istiyorum dedi bir, hiç kimse Ounamir yedi oda, iç içe bir ev inşa. "beni görüyor, ben son odada perisi canlı tutmak. ve bir onun gizli erişimi engellemek için korunur yedi anahtar birinin kapıları kapatıyordu.

Bir kez onu geyik eti getirmek için Ounamir arasında perisi o saman yığını kilit sakladı sonra av atını sürme gitti sordu ve annesi sizi ıslah edilmiş bağırarak o gün duydum yedi değil Ajebha sırrı odaları hakkında her zaman ona sorar:. Ben bir şey bulunamadı "Ve hiçbir şey bulunamadı! , "ona şöyle dedi:" Ben Dicky sevgili bulundu nedir? "Dedi ki: "Ben yedi oda kapatır Ounamir anahtarı buldum!". Mutlu anne ve kilit aldı ve son oda ulaşana kadar odaların kapı ve birbiri ardına açılan, ben saçlarını uzun siyah güzellik penye denizkızı oturma yeri aydınlandı vardır bulundu. Ben Topkhha Tstmha başladı ve ona der ki: "Burada ne yapıyorsun ben nereden geldiğini git!" Daha sonra kapıyı kapattı ve onun yerine anahtar döndü.

Ounamir balıkçılık dönen ve onu ağlayarak perisi fısıldar giren gözyaşı kara bela vardır. Ona ağlayarak nedeni hakkında sordum, şöyle dedi: "Ben bana Sözünü yerine getirmiş, ve sır başkası göremez" dedi. Sonra onu penceresini açmak için bu nedenle bazı hava teneffüs sordum. Onu keder ve onun açık pencere Aftart onları ve söyleyerek, gökyüzüne doğru başlamış Vtalm: "Güle güle Ounamir, tekrar beni görmek istiyorsanız, yedinci cennette benim sağ". Günler geçti ve Ounamir yiyip ne içecek ne de uyku değil. Bir gün gökyüzüne çıkmak mümkün bir yol arıyorum karar verdi. Onun atı aldı ve annesi izin ve yaşlı bir adam yedinci cennete ulaşmak için tek yol Green Mountain taşıdığı büyük kartal olduğunu söyledim tanışıncaya kadar ülkeden ülkeye seyahat başladı.

Onun büyük bir kartal dışarı çağırdı ve ona anlattı, ona şöyle dedi, kartal, "hikaye çok üzücü, ama eski bir yorgun kaybı var ona ulaşana kadar Green Mountain yıl yaklaşık Ounamir başlatılan size yedinci cennet sizi taşımak istediğiniz belirtir, onun et Vazbh at ve parsel böylece için Ojnana yeteneği geri olarak Havacılık ve sinek "diye katliam ona yaptığı açıklamada, uzun atı ona eşlik arkadaşı için at Ounamir olamazdı:". size Amapk Vazbhani Bhoritk bir son vermek olacaksa bile yedinci cennette yakalamak "Kartal gücünü geri döndü ve tüyleri büyüyen ve uçuş sırasında onu beslemek için et yedi adet aldı kadar at katliam Onambr onun ağladığını ve onu beslenir. Yükleme Ounamir sırtına kartal ve konuşmak için onu emretti ve yedinci cennete ona kesik.

Nihai cennet et bir parça, Ounamir elinden son düştü yaklaştı ve zayıf kartal uçmak başladı ve Ounamir bedeninden Kartal bir düğün bile yedinci cennete götürdü et parçası düşeriz gibiydi bulamadık kadar fazla et gökyüzü beslenen Ounamir parça birine geldi. Ile ağaçlara bakarak su bahar, garip meyve ve bahar bu peri görmek şaşırtıcı yaprakları Sat Ounamir, ona şöyle dedi: "Sizden rica ediyorum, ey peri o istediğiniz yere Qqadth perisi zeminden gelen Hurete ben Hamou Ounamir ve Horath orada bulunan yere Tdelane. ve büyük sevinç neşe ve yerde onun başına her şeyi unuttum perisi Hamou Ounamir Ben bir küçük başlık yerleştirilen taş var ve ona kadar sarayda var her konuda bilgi verdi: ".. hiç taş hareket ettirmeyin"

Günler birbiri ardına geçti ve ben onu terk ayakta vermedi annesine Ounamir özledim, o taşı kaldırdı ve onun annesi ve tek bir koyun tutan, ona aşırı ağlayan gelen kör ve diyor gördüm yere delikten dışarı baktı: ". Ben eliyle katliam bana mevcut bir Hamou Ounamir bayramın kurban varsa" "Burada bugün sonra, sizin için üzülme annem yok yukarı ÖS!" Ve zemin Vmzkth rüzgar ve kan düşen damla delikten kendini attı, kuzu Vzbanh boyun tek düştü ve annenin gözleri yine düştü onu görme döndü: Vinci Ounamir perisi tavsiyesi ve bağırdı ".

No comments:

Post a Comment