Sunday, January 8, 2012

Aladdin Efsanesi

Efsane Süleyman lamba Hero bin bir gece yer. Terzi, Çinli bir babanın oğlu bir terzi olarak kariyerine üzerine eğitim başarısız oldu.Hikaye büyüleyici Fas sihirli lamba almak için onun mağaraya girmek için ona sokulmuş olduğunu gider. Ve ona zarar ve korkudan korumak için büyüleyici bir yüzük verdi.Mağaradan Aladdin tırmanma önce mağarada büyüyen ağaçları bulunan ceplerine Jewels doldurdu.

 Büyücü ona mağara keyif almanıza yardımcı olmak reddetti ve Aladdin lamba onun isteğine yanıt vermedi ona teslim etmesini istedi. Ne olduğunu ancak mağaranın giriş altında kapalı ve umutsuzluk Aladdin bu hapisten çıkması asla düşündüm. Ama onu büyücü verdi halka sürtünme ona asıl damgası sunucusuna ortaya çıktığını buydu. Aladdin sunucunun gizli biliyordu ve sihirli lamba tesadüf de lambanın Sorumlu ve kendisine gerekli bütün annesi onu sağlamak için söyledim ona göründü Dünya'nın yüzeye mağaradan çıkmak istedi ona cevap verdi.

Ben Sultan Aladdin, "Bader Budur" kız gibi ve onun 24 Mnnifa pencere değerli taşlarla yapılmışolan bir saray inşa Sultan istedi sonra kazandı. O, bu talep cinler j lamba sunucunun yardımtanışma fırsatım oldu. O sihirbaz lamba yolda çağrısı Dolayısıyla Aladdin sahip olduğunu biliyordu: kim Bmbbaha Yeni Eski lambayı değiştirmek istiyor? ..

  Ve Prenses Bedir Budur kandırmak için izin verilir ve ona sihirli lamba verdi. Sonra yakalananbu kadar büyüleyici Genie Princess Palace Fas ülkeye ulaştırmaktır. Ama Aladdin cin lamba anahalka yardımcı kurtarmak ve onu öldürmek için sihirbaz kurtulmak
başardı.

No comments:

Post a Comment