Sunday, January 1, 2012

Bermuda Şeytan Üçgeni efsane

Bermuda Şeytan Üçgeni (İngilizce: Bermuda Şeytan Üçgeni) (aynı zamanda "Şeytan Üçgeni" olarak da bilinir) (eşkenar üçgen (her iki tarafta da yaklaşık 1500 km) ve yaklaşık bir milyon km ² bir alan şeklinde bir coğrafi alan Bermuda, Porto Riko arasında Atlas Okyanusu ve Fort Lauderdale bulunur Florida).

Alan çünkü yirminci yüzyılın ortasında birçok makale ve araştırma yayınlanmış yazarların ünlü, bölgede bir sözde tehlikeleri hakkında konuşuyor. Ancak Amerika Birleşik Devletleri Sahil Güvenlik istatistikleri diğer bölgelere göre bu bölgede gemi ve uçakların önemli bir yok olduğunu göstermez. Birçok belgesel son zamanlarda yalan teyit çok olaylar bahanesiyle yayınlanan raporların çoğunda düşüş yanlış olarak söylenmiş ve ajans resmi çok o okyanusun geri kalanında da diğerleri gibi Bermuda Şeytan Üçgeni içinde kaybolma sayısı ve yapısı, artık kabul etti.

Hemen hemen tüm Bermuda deniz zemin kaplı metan buz tabakası, kararsız hale gelir ve böylece deniz istikrarsızlık bir durum oluşturmak önerdi bilimsel bir teori. Buna ek olarak, metan ve hava karışımı boğulma ve yanma açık bu bölgede geçen gemi ve uçak yapan bir patlamaya yol açar. Bir teori bunun nedeni imha veya pusula insan hataları veya hatalardan birini kasıtları olduğunu vurguluyor. Şimdi bile henüz bulmaca çözmek değil birçok teoriler vardır.

Bermuda alan Florida, ABD'nin güneydoğu kıyılarına komşu olan Atlantik Okyanusu'nun batı kesiminde yer alır ve Florida (ABD) üçgen ve Bermuda Adaları (İngiliz bağımlı) ve Bahamalar içerir.Atlantik Okyanusu, 30.100 feet Porto Riko açma derinliği, en derin noktası Bermuda Şeytan Üçgeni koordinatları içinde yer almaktadır.

Ve 300 ada toplam adalar grubu, tüm yaşadığı değil, adanın yerleşim otuzuncu, başkenti, "Hamilton" ve anne ada üzerinde bulunan Bermuda, adaları almıştır.
Bermuda Şeytan Üçgeni yaklaşık 1.140.000 km ² 'lik. Ve hayali bir çizgi ile çevrilidir yine Florida sonuna kadar Melbourne, Florida, Bermuda ve Porto Riko yakın bir noktadan başlar.

Kaybolma vakalarının ilk iddia [iki yıl sonra, dergi başlıklı George X. Sand Wit Fate kısa bir makale yayınladı Edward Van Winkle Jones bir makale ile Associated Press sorununu 16 Eylül 1950, Bermuda normaldir "Gizem denizde kapımızı geri" hakkında konuşmak birçok uçak ve uçuş 19 kaybı gibi tekne kaybı. Madde ilk makale, kayıp haç üçgeni hakkında kapsamlı konuşuyor tarafından desteklenmiştir.

 Dergi uçuş 19 kayıp oluştu Nisan 1962 yılında Amerikan Legion kapalı .. O uçuş 19 komutanı söyleyerek duyuldu o zaman iddia "Biz beyaz su giriyor, hiçbir şey iyi görünüyor. Biz nerede bilmiyorum, su beyaz, yeşil yok oldu." O yolculuk Qaúdoa 19 Mars'a gönderilecek olduğunu iddia etti. Kum olay bir şey doğaüstü olduğunu öneren ilk yazı oldu. Şubat 1964 yılında Vincent Gaddis uçuş 19 ve diğer kayıplar konuşan Ergesoa makale "Bermuda Şeytan Üçgeni katil" Journal of yazdığı bu bölgede garip olayların bir desen bir parçasıydı. Gaddis bir kitap haline gelene kadar ertesi yıl, adlı makalesinde genişletilmiş, umutları görünmez.]

Lawrence David Koch, Arizona Üniversitesi'nde son ve Bermuda Şeytan Üçgeni gizem yazarı: çözüm [(1975) iddiaların çoğunun sonraki Gaddis olduğunu belirtti ve kitap şüpheli tarafından abartılı ve doğrulanmadı. Bu Berlitz üçgen bağlantılı Donald Krōhrst adlı dünya yat çevresinde yarışında binici ortadan kaybolması gibi ilgili bilgilerin çok söz olmamıştır Kuş durumda. Hesapları ve ifadeleri Charles Berlitz tarafından ve görgü ve ölüm arasında birçok yanlışlıklar ve tutarsızlıklar olduğu araştırma Kuş kâşif ve bulmaca yapmak açık delil yerden onun kaybolması açıklıyor olmasına rağmen. Iz bırakmadan Atlantik için limandan kayıp ham bir başka örnek Berlitz yeni taşıyıcı, Koch Pasifik. Kuş'un üzerinde aynı adı taşıyan başka bir bağlantı noktası olduğunu işaret etti ve gizemli için tartışmalara neden kazaların büyük bir bölümü, üçgen dışında meydana geldiğini açıkladı. Yaptığı araştırma gazetesinin de içerir oldu, olaylar ve kötü hava raporlarının tarihleri​​, birçok gazetede yer almayan. Bu Koch araştırma dahil:

· Kayıpların sayısı her zaman garip ve gizemli olacak ve daha eklemek değil tropik fırtınalar vardır, diğer bölgeler için önemli ölçüde daha büyük bir alanda kayboldu gemi ve uçak sayısını değil, Berlitz ve diğer yazarlar fırtınalar konusundan hiç söz etmedi.
· Diğer araştırma bilgilerin bazıları abartılı. Örneğin, bir tekne yok gözlenen, ancak pek yok olacak çünkü konu da dahil olmak üzere limana tekne, geri dönüşü belirsiz olabilir.
Kasıtlı veya kasıtsız olarak, bu kavram ve yanlış nedenlerle ve heyecan şekilde kullanılan aracılığıyla kitap tarafından hazırlanan üretilen Bermuda efsane ° efsane.

Gerçeği arama
Rapor, en önemli istatistik Lloyd Londra'daki Lloyd Londra'daki kazaları ve 1975 yılında Kader Dergisi'nin editörü tarafından belirlenmesi yayılması kayıtlarına ve raporu olması ve üçgen diğer bölümü daha okyanusun tehlikeli bir bölüm olmadığını bulundu.ABD Sahil Güvenlik rapor kayıtlarını teyit etmiş ve o zamandan beri Bermuda Şeytan Üçgeni gizem yok, böylece herhangi bir yeni kanıt bu istatistikleri inkar göstermemiştir. Ama kitaplar ve Hollywood filmleri ile yok olmadı.Bermuda Şeytan Üçgeni gerçek bir sır olmasına karşın, denizin bu bölgede kesinlikle kitaplardan ölümsüzleştirdi trajediler Deniz onun payı vardı. .

Dördüncü kanal İngiliz televizyon programı "Bermuda Şeytan Üçgeni" (1992) John Simmons (Ekleyen film ve belgesel) Üretilen, o Lloyd'un Londra, Bermuda üçgeni batan gemi çok sayıda gerçekten olduğunu söyledi sordu. Gemi çok sayıda battı ve Astntegthm günü ABD Sahil Güvenlik kayıtları teyit edildi cevap verdi. Aslında, düzenli olarak geçen gemi ve uçakların nispeten az sayıda kaybolma vakalarının sayısı.
 
Ayrıca Matjmah ve bilgi ve belgeler yayınlanmış gibi 1972 patlama olarak üçgen için yazarlar, aksine Miketbh kaydetti ve tanker SS batan, Üçgen içinde Sahil Güvenlik hakkında şüphe V. A. Meksika Körfezi'nde Fogg, bu batık fotoğrafı ve cesetler yok ki yazarın iddiasıyla Maitard çeşitli organları, geri ettiğini söyledi. Bu kabinin Office tanker kaptanı, bir fincan kahve tutan bulundu

Anormal yorumlar
Bazı yazarlar bu olayların yorumlanması ötesinde olayların bir dizi önerdi. Bu cadde ile deniz üçgenin koordinatları içinde var Bimini de Bahamalar Bimini adasında, adı altında kayalar şeklinde bir sorun bulduktan sonra Atlantis adası teknoloji kalıntıları üzerine suçu ilk yorumu, bazen Atlantis hikayesi ile bağlantılı olmuştur.
Diğer yazarlar bu olaylar yemekler uçak bağlantı iken. Ben yakın üçüncü tür Buluşmaları Steven Spielberg bilim kurgu filmi bu düşünceyi kullanırlar. Hangi uzaylılar tarafından kaçırılan 19 mürettebatı kaybı hikayesini anlatır.
Son derece doğal olaylar birçok kitap yazdı Charles Berlitz, güçlerin üçgenin kaybı bağlama birkaç teori açıklanamaz kaydetti.

pusula hataları
Pusula hata sorunu üçgeninde kaza nedenlerinden biridir. Bazı teori manyetik kuvvet önemli ölçüde enerji olduğunu kabul ederken, bu bölgede ve bu gibi durumlarda daha önce göstermedi. Birçok manyetik kutuplar manyetik ilişkileri ile bu manyetik pusula bilin, yüzyıllar boyunca navigasyon çok bilinen bir gerçektir.

Arctic manyetik (pusulanın kuzey yönü) ve bazen küçük alanlarda kutup Coğrafi Kuzey (toprak yüzeyi boyunca kuzey yönü) Atkablan - örneğin, ABD'de 2000 yılında Wisconsin ve Meksika Körfezi arasında olan hat bu alanlardan biridir, ama düşündüm ortak bazı Tabii ki oldu pusula, değişim ile ilgili gizemli bir şey olduğunu.

Kasten tahrip eylemleri
Savaş olayları, korsanlık olayları: iki gruba imha kasıtlı eylemler ayrılabilir. O, bu korkunç kayıplar için birçok diğer nedenler bulundu. Ve dünya savaşı sırasında denizaltı, yüzey ya da saldırganlar birçok gemi battı ve birçok nedeni vardı, ama bilinmemektedir. Ve 1918 yılında USS Cyclops kaybı ve erkek kardeşleri gibi İkinci Dünya Savaşı denizaltı gemi Proteus ve Nereus ile bağlantılı, ancak aralarında Alman kayıtları için herhangi bir bağlantı bulamadı.

Korsan hala - kaçak denizde gemileri ele geçirmek için - bu güne kadar var.Yayılmış Nip Batı Pasifik ve 1560 ile 1760 arasında Karayip Denizi'nde korsanlık yayılmış Hint Okyanusu, kaçakçılık operasyonları için bu çalmaktadır uyuşturucu satıcıları eğlence bot, bolca mal çalmak ve ay Lafrasna Edward Tisch (siyah sakal) ve Jian Lafitte ile birlikte.

insan hataları
İnsan hata yönelik veya kasıtsız olsun, herhangi bir uçak ya da geminin kaybı resmi soruşturma en atıf açıklamalardan biridir. Insan hataları işlemekle özel felakete yol ve hariç tutarak Bermuda Şeytan Üçgeni içinde kayıpların çok sayılmaz. Örneğin, Sahil Güvenlik Amerika Birleşik Devletleri 1972 yılında bir alay SS VA Fogg ile tanker SS kaybının nedeni, atık benzin bertarafı için uygun eğitim eksikliği olduğunu söyledi. O 1 Ocak 1958 tarihinde bir fırtına Florea dişleri içine bandıralı bir işadamı Harvey Conover için insan inat onun yat, Alrifunok kaybına neden oldu.]

 metan nemlendirir
O kaybolma yorumlanması bir kıta yamaçlarında metan hidratlar doğalgaz (bir tür) büyük miktarda varlığı üzerine odaklanmıştır olan metan kabarcıkları suyun yoğunluğu azaltma sürecinin tam bir gemi batırabilir ki Avustralya'da yapılan testler göstermiştir. Periyodik metan patlamalar (bazen "çamur volkanları" olarak adlandırılır) artık gemiler için yüzdürme sağlayabiliyoruz su köpük bol miktarda ürettiği varsayılarak. Bu durumda, uyarı olmaksızın çok hızlı geminin batma çevresini yol açacaktır.

ABD Jeolojik Araştırmalar de Yayınlar ABD'nin güneydoğu kıyılarında Blake Ridge dahil nemlendirir sualtı dünyasında büyük mağazalar, varlığını gösterir. Ayrıca belgelerine göre, 15.000 yıl önce Bermuda Şeytan Üçgeni büyük miktarlarda hiçbir gaz hidrat yoktu.

tropikal fırtınalar
Tropik fırtınalar can ve Bblionat dolar kayıp binlerce kayıp olarak suçlanıyor tropikal sularda kaynaklanan güçlü fırtına vardır. O 1502 yılında Francisco de Bobadilla ve İspanyolca filosunun kurbanlarından biri yıkıcı bir tropikal fırtına kaybı tarihinde kaydedilen ilk olay oldu. Bu üçgen ilişkili kazaların pek çok neden, geçmişte bir fırtına oldu.
 
yıkıcı dalgalar
Dünya okyanuslarında birçok, birçok gemi ve birçok petrol tankerleri gelen petrol sızıntısı batan de yıkıcı dalgalar neden oldu. Bu 1995, bir sır kadar, dalgalar oldu.
 

No comments:

Post a Comment