Friday, October 28, 2011

Μια Almainoutur τέρας μύθος

Μέτρηση της ελληνικής μυθολογίας είναι ένα σημαντικό μέρος του συστήματος των πεποιθήσεων και αντιλήψεων των αρχαίων, ωστόσο, κανείς δεν έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία του στην καθημερινή ζωή μας μόνο όταν θυμόμαστε στην καθημερινή μας ζωή, για παράδειγμα, θυμάμαι το (Atlas), η οποία ασκεί ο πλανήτης στον ώμο του για να Άτλαντα της Tcefhana των χωρών, το οποίο περιέχει μια σειρά γεωγραφικών χαρτών, ή όταν περιγράφει ένα κορίτσι Belle Vicbhaa β (Αφροδίτη) Θεά της ομορφιάς, ή κατά την αναφορά του διαστημικού λεωφορείου Απόλλωνα, αυτή τη φορά να επανεξετάσει το μυθικό αντικείμενο τελευταίο αναφέρεται στην ελληνική μυθολογία, ο Μινώταυρος Almainoutur.

Στο νησί της Κρήτης ήσυχο και βρίσκεται στη Μεσόγειο Θάλασσα στην περιοχή των νησιών στην Ελλάδα, την άλλη δημιούργησε ένα μοναδικό πολιτισμό πραγματικά είναι ένας πολιτισμός (Almaino) και κεφαλαίων (Konosus) ότι αμνημονεύτων πόλης, που κάποτε ήταν μια ακμάζουσα πέντε αιώνες ήταν το νησί της Κρήτης, το λίκνο ενός από τα πιο ειδεχθή μυθικά όντα της ελληνικής καθόλου (Mainoutur) Αυτή η αιματηρή τρομακτικό τέρας που είχε κεφάλι ταύρου και ανθρώπινο σώμα και υπάρχουν αδύναμες εκθέσεις λένε ότι ο ταύρος ήταν το κατώτατο σημείο, είναι σημαντικό ότι ήταν τρομακτικό και τρομακτική και σκοτώνει όποιον τολμά να τον πλησιάζουν.

 Η λέξη προέρχεται από τη λέξη Mainoutur Maino - Mino-Ταύρος Ταύρος ελληνική αποτελείται από το πρώτο Mkotain Maino Mino, το οποίο αναφέρεται στον βασιλιά ή Minoc Almainoah πολιτισμό και την άλλη Ταύρου και ο Ταύρος ο ταύρος, που σημαίνει, δηλαδή, η σημασία του είναι "Thor Minoc."

Μετά την επιβίβαση (Minoc) στο θρόνο της Κρήτης αγωνιζόταν με τα αδέλφια του, να επιβάλει την εξουσία του στη χώρα, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του για τις ευλογίες του Ποσειδώνα (θεό της τα βάθη της θάλασσας και, όταν οι Έλληνες) Fender έχει προσφέρει φουσκάλες θυσία είναι λευκά, όπως Η Χιονάτη μόλις ο Ποσειδώνας συμφωνεί για την επίτευξη των Minoc επιθυμία. Όταν ο έλεγχος για Minoc θέλει και ό, τι είχε να θυσιάσει έναν ταύρο προς τιμήν του Ποσειδώνα, αλλά αποφάσισε να διατηρήσει την ομορφιά της, όπως η συλλογή.

Και ήταν στην αρκούδα Minoc μακριά λόγω της υπόσχεσή του στον Ποσειδώνα έχει επιτύχει οι θεοί έκαναν έρωτα (Αφροδίτη) από τη σύζυγό του (Basivaúa) Το γεγονός είναι τρελά ερωτευμένη με τον ταύρο από τη θάλασσα, έναν ταύρο της Κρήτης.

 Ρώτησα (Basivaúa) του αρχιτέκτονα Alambara (Δαίδαλος) για να γίνει ένα μοντέλο για μια αγελάδα του ξύλου, κοίλο εσωτερικά, έτσι ώστε για να είναι η επιλογή και το ζευγάρωμα σας (bonking) λευκό ταύρο που τον αγάπησε και είχε ως αποτέλεσμα αυτής της ένωσης (Mainoutur) τέρας θρυλικό έπαιξε (Basivaúa) που χρηματοδοτείται από την περίοδο της παιδικής του ηλικίας.

Γρήγορα αναπτύχθηκε (Mainoutur) και έγινε ένα αρπακτικό και ήταν ασυνήθιστο που συνδυάζει ανθρώπινα και κτήνος που δεν δίαιτα μια φυσική πηγή όπως ήταν καταβροχθίζει ανθρώπους και να τρώνε τη σάρκα τους να ικανοποιήσουν την πείνα του, τιμήθηκε με το βασιλιά Minoc συμβουλές από την Αποκάλυψη (Oracle), στο ναό των Δελφών, η οποία είναι να οικοδομήσουμε ένα λαβύρινθο να είναι κατοικία του γίγαντα (Mainoutur) σηκώθηκε (Δαίδαλος), χτισμένο κοντά στο παλάτι (Minoc) στην πόλη Konosus, Almainoutur τέθηκαν υπό κράτηση σε αυτό το μέρος για να τρέχουν ανάμεσα στους διαδρόμους σε θέση να βγούμε, και έγινε το λαβύρινθο από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νησιού της Κρήτης.

Και να θυμάστε ότι η ελληνική μυθολογία ταλαντούχος αρχιτέκτονας (Δαίδαλος), ήταν επίσης ο πρώτος που προσπάθησε να την ιστορία της αεροπορίας και αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία αρχαιολογικά ευρήματα έχουν δείξει τα αποτελέσματα της λαβύρινθο στο έδαφος κάτω από τα ερείπια του παλατιού Minoc

Μέσα Allapernt λαβύρινθο λαβύρινθο ή λαβύρινθο στη γλώσσα των Ελλήνων η οποία είναι σχετικά με τις διαδρομές και τις καμπύλες είναι αλληλένδετα και κοράλλια είναι πολύ περίπλοκη και είναι πολύ δύσκολο να βγούμε και την ιδέα της οικοδόμησης της ιδέας έρημο, η οποία βοήθησε να απαλλαγούμε από την καταστροφή, τη βιολογική επήλθε του νησιού ήσυχη, αλλά το πρόβλημα δεν τελειώνει σε αυτό το σημείο, η τραγωδία δεν ήρθε ακόμα.

Η τραγωδία ξεκίνησε όταν κέρδισε ο γιος του βασιλιά (Minoc) Πρωτάθλημα Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα είναι πάντα να πάρει σε πολλά δώρα και βραβεία, κάνοντας το γιο του βασιλιά της Αθήνας τρίχες μίσος και θυμό, ώστε έστειλε μερικές κακοποιοί για να επιτεθεί στο γιο του βασιλιά της Κρήτης και Amzkoh χώρια.

Αυτό ήταν το έγκλημά αρκετό για να επαναστατήσει ο βασιλιάς της Κρήτης, που ήξερε τι συνέβη στον γιο του με λεπτομέρεια έτσι εξοπλισμένο στρατό από ένα τρακτέρ και βάδισε του στην Αθήνα, που σφάζονται πολλοί από τους Αθηναίους, αλλά ήταν μόνο τόσο πολύ έτσι πολιορκία της πόλης, αναγκάζοντας όλους τους κατοίκους να παραδοθούν, και αυτή ήταν η πολιορκία εξαντληθεί για το λαό της Αθήνας η σπανιότητα του νερού τους και να κάνουν την τροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα, ποια ήταν η (Aijus), βασιλιά της Αθήνας, αλλά η Αποστολή προς (Minoc) για να του προσφέρει την ειρήνη, αλλά ο πατέρας θρηνεί αρνήθηκε να της ειρήνης και της είπε ότι η Αθήνα δεν έχουν αποζημιωθεί για το γιο του, ωστόσο, πριν από το Δικαστή που χρονολογείται από την Κρήτη Τα άλλα 7 είναι ισχυρή αγόρια και επτά κορίτσια να παρθένες ρίχνεται Almainoutur

Δεν βρήκατε βασιλιά της Αθήνας, για να συμφωνήσει με αυτή την προσφορά, η οποία επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και σε άλλους λογαριασμούς για κάθε 9 χρόνια, ή το πρόσωπο ενός πολέμου εναντίον του ισχυρού πολιτισμού της Κρήτης κατά τη χρονική στιγμή.

Πέρασαν τα χρόνια και ο λαός της Αθήνας πληρώνουν το φόρο αυτό πολύτιμο των παιδιών τους νέους τους στο πίσω μέρος (Θησέας), ο γιος του βασιλιά της Αθήνας, από τις γυναίκες της υπαίθρου, οι οποίοι επέμειναν τον πατέρα του να τον στείλει στην Κρήτη με μια ομάδα νέων ανδρών και κοριτσιών αντιμετωπίζουν Almainoutur, ήταν ο Θησέας αισθάνονται Bmzlh λαό του και είχε μια ελπίδα ότι η Bara Almainoutur για να σώσει τον λαό του από την υψηλή τιμή και τέλος στην εποχή της ταπείνωσης, και μετά από πολύ κόπο, έπεισε (Θησέας), ο πατέρας του για να πάει οδήγησε το πλοίο με τους συντρόφους Makharan θάλασσα του στο νησί της Κρήτης, και ο Θησέας είχε υποσχεθεί ο πατέρας του να ρίξει το πανί μαύρο πλοίο και θέτει το πανί λευκό αντί για τον ένα σημάδι στον πατέρα του που επέστρεψε ζωντανός ενώ ο πατέρας του παρακολουθούσε την επιστροφή του πλοίου, έναν ορίζοντα της παραλίας, αν και δεν συνειδητοποίησε επιβίωσης θα παραμείνει ένα μαύρο πανί, και έτσι ξέρει ότι συνάντησε το θάνατό του μπροστά από Almainoutur.

Και έφτασε το πλοίο για να (Konosus) κατέβηκε το Almainoutur θύματα στην τύχη τους άσχημο, και ήταν φυσικό να περάσει αυτά τα θύματα στο βασιλιά για να δείτε πόσο είναι σε νεαρή ηλικία είναι ισχυρές και το πώς είναι τα κορίτσια ομορφιές αλλά (ΑΡΙΑΔΝΗ), κόρη του βασιλιά (Minoc) πολύ εντυπωσιασμένος ήρωας Αθηναίος (Θησέας), όμορφος ινώδη Όπως Champions μυών Έλληνες, και έχει υποσχεθεί να την παντρευτεί ότι τον βοήθησε να ξεφορτωθεί ότι αιματηρή κτήνος, ο οποίος κατάγεται από το σημείο του αδελφού της, η μητέρα και ο αδελφός ξέχασε ότι (Θησέας), ο αδελφός της είναι ένας δολοφόνος

Αποφάσισα να τον σώσει από τα νύχια του Almainoutur, του πρόσφερε μια μπάλα από τα έγχορδα και ένα ξίφος Patarra Κατά τη στιγμή της εισόδου των θυμάτων στο Allapernt (Θησέας), να συνδέσει το νήμα στην είσοδο, καθοδηγούμενη πίσω σε αυτόν μετά σκοτώνει Almainoutur

Και περιμένετε (Θησέας), μέχρι το βράδυ έρχεται και η διείσδυση των διαδρόμων σε αναζήτηση της προειδοποίησης για τους αντιπάλους φοβερή, και να έρθει η σύγκρουση, όταν βρήκε το θηρίο κοιμάται Fbaderh πολλαπλές μαχαιριές αποκλειστεί αυτόν και έσβησε την αναπνοή για πάντα και πέτυχε (Θησέας), στη δολοφονία του Almainoutur και επέστρεψε για να παντρευτεί την κόρη του βασιλιά υποσχέθηκε επίσης Weaver μαζί της από το νησί Κρήτη μαζί με το υπόλοιπο των νέων ανδρών που τους έσωσε από την τύχη που με Mainoutur, αλλά για κάποιο λόγο ξέχασε (Θησέας), κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του πλοίου να αυξήσει το πανί λευκό Καθαρίστε έναν πατέρα που τα ρολόγια VDOM πλοίο ότι ο γιος του σκοτώθηκε και λιθοβολήθηκε το ίδιο στη θάλασσα θλίψη του για να πεθάνει από πνιγμό.

 Meh ερμηνεία του ιστορικού μύθου αναφέρεται στο χρόνο, όταν Κρήτη κυρίαρχη πολιτική και πολιτιστική του Αιγαίου, όπου η Αθήνα ήταν το νεοσύστατο νέα (και ίσως και άλλες πόλεις, άλλα ελληνικά) υπόκειται σε φόρο τιμής προς όφελος της Κρήτης είναι πιθανό ότι αυτό το αφιέρωμα περιλαμβάνονται τα αγόρια και τα κορίτσια να θυσιάσει τις θυσίες τους ανθρώπινους όρους υποδεικνύεται από τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις του Othelam ύπαρξη σε ένα μεγάλο αριθμό των σκελετών των ανθρώπινων πριν από τις σφαγές δεν Haith Thorlm δείχνουν μόνο τη θυσία, αλλά μόνο περιλαμβάνεται η πρακτική του κανιβαλισμού τελετουργικό έγινε θυσίες θυσίες προς τιμήν του θεού είδωλο Αρχή βόδι έχει τεθεί σε εφαρμογή σε μια τελετή που επιβλέπεται από έναν ιερέα που φορά ένα κεφάλι ταύρος ή μάσκα που εξηγεί απεικόνισης Almainator μπορεί να είναι ένας ιερέας, ένας γιος του βασιλιά (Minoc) και όταν οι πόλεις της Ελλάδα ήταν σε θέση να είναι ελεύθερη από την κυριαρχία της Κρήτης μύθος Almainoutur εργάστηκαν για το σχηματισμό της θρησκευτικής συνείδησης των Alhelinyin πρίγκιπες εμπνευσμένο από τις πεποιθήσεις Almainoyen.

Είναι πιθανό να είναι μια άπειρη εγκαταλειφθεί λατομείο στο νησί της Κρήτης είναι το αρχικό σημείο του λαβυρίνθου των παλαιών Almundkorh στη θρυλική ελληνική μετά την οποία βρήκε ένα περίπλοκο δίκτυο από σήραγγες κάτω από το έδαφος, όπου μια ομάδα επιστημόνων σε μια αποστολή για να διερευνήσει τις επιπτώσεις του λατομείου, το καλοκαίρι του 2009 κοντά στην πόλη της Gortaan σε νότια του νησιού και να βρεθεί ένας λαβύρινθος, όπως αυτές που μίλησα για το μύθο, αλλά μακριά από το Παλάτι (Minoc) που βρίσκεται στην πόλη (Konosus) 20 μίλια (περίπου 32 χλμ.), και η πόλη (Konosus) ήταν πάντα συνώνυμη με την Mainoutur θρύλο αφού αποκάλυψε αρχαιολογικές ανασκαφές περίπου πριν από έναν αιώνα .

Οι αρχαιολόγοι πιστεύουν ότι έχουν βρει ένα λαβύρινθο σύνθετων μέσα σε μια σπηλιά κοντά στην πόλη (Gortaan), η οποία ήταν η πρωτεύουσα των Ρωμαίων στο νησί της Κρήτης είναι ο υποψήφιος πιο αποδεκτό για τον λαβύρινθο, στην οποία αναφέρθηκα στο μύθο, αφού είχε εκδοθεί η προηγούμενη σκέψη και συχνά λέγεται ότι πάνω από 600 χιλιάδες τουρίστες επισκέπτονται τα ερείπια της πόλης (Konosus) το χρόνο, όπως η τοποθεσία είναι ορισμένες ομοιότητες με το σύντομο (Minoc), του θρυλικού βασιλιά, ο οποίος υποτίθεται ότι το σκοτεινό λαβύρινθο χτισμένο δίπλα του για να φιλοξενήσει Mainoutur τρομακτικό πλάσμα.

Μερικοί συγγραφείς και ποιητές που Almainoutur είναι η ανάμειξη των ωμή δύναμη και την αρχοντιά της ανθρώπινης ψυχής και οι ψυχολόγοι λένε ότι ο άνθρωπος δεν είναι Bbashra όλω ή ταύρος το σύνολο είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα σε αυτό και ότι και το γεγονός ότι ο μύθος της Almainoutur είχε δημιουργήσει για τον εαυτό της μια ξεχωριστή θέση ανάμεσα σε όλες τις ελληνικής μυθολογίας, έχει παραληφθεί ότι ο μύθος στην πολλά βιβλία σχετικών μελετών στην ελληνική μυθολογία, που ενέπνευσε τη φαντασία των δημιουργών και συγγραφείς, λογοτέχνες και φέρνουν τα αριστουργήματα αυτών ενδιαφέρουσα επιγραφή.

Δείχνει το έργο (Κόλαση του Δάντη) να Almainoutur όπου ενσάρκωση είναι το φαινόμενο της φωτογραφίας (William Blake), ο οποίος συμβολίζει την κόλαση είναι η δεύτερη δέκα στρώματα της κόλασης αντανακλάται στο τμήμα (Kanto) 12 και τα τμήματα 11 έως 15, όπου ήταν σε (Dante) και μέντορά του (Βιργίλιος ) να περάσει τα απόκρημνα βράχια με σκοπό την προετοιμασία για την είσοδο την έβδομη κύκλο της κόλασης Vusbanda τέρας που ήταν μεταξύ αυτών που "κολασμένων της φύσης των βίαιων και αιμοδιψείς," αλλά αυτό το τέρας δεν ανέφερε το όνομα μόνο στην γραμμή 25, και τη στιγμή που θυμίζει τον (Βιργίλιος), βασιλιά της Αθήνας αναδείχθηκε Almainoutur θυμωμένος και αφηρημένος, μπορεί (Βιργίλιος) και (Dante) έσπευσαν να Κενταύρων (αντικείμενο θρυλική σώμα ενός αλόγου και του επικεφαλής των ανθρώπων και μεταφέρει ένα τόξο και ένα βέλος) που φυλάνε (Vlegthon) το ποτάμι του αίματος είναι ένα ποτάμι το θρυλικό ελληνική μυθολογία δεν βλέπω αυτόν τον σύνδεσμο μεταξύ Almainoutur με κενταύρους, σε κάθε αναφορά κλασικό εικόνες του William Blake Almaenotorquenua του Κενταύρου η ίδια.

Είναι Αξίζει να σημειωθεί ότι Κόλαση του Ντάντε είναι το πρώτο κεφάλαιο του «Θεία Κωμωδία» είναι το επικό ποίημα που γράφτηκε από το δέκατο τέταρτο αιώνα, και λέει Δάντης όπου το ταξίδι του για να «κόλαση», σύμφωνα με την κανονική προοπτική και είναι (Βιργίλιος) Ρωμαίος ποιητής μέντορα για το ταξίδι υπέροχο. Η Θεία Κωμωδία, ένα ταξίδι αυτογνωσίας για τον Θεό, όπου η κόλαση, όπου η αναγνώριση και η απόρριψη των αμαρτιών της.

         

No comments:

Post a Comment