Nawa, "ένα χωριό στην ανατολική όχθη του ποταμού Νείλου στο βόρειο Σουδάν, όπου εξάπλωση της αρχαίας θρύλος μιλάει για την ύπαρξη των μαγισσών (ή Zhaake ανάλογα με τον τόνο του Σουδάν) τρώει ανθρώπινη σάρκα και ως μέρος των τελετουργιών και να μειώσει τις μέρες μας εξακολουθεί να είναι ο μύθος βρίσκει τη θέση της στη συλλογική μνήμη του λαού του Σουδάν, ιδίως σε χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη του υγρού (τύπος ημερομηνίες) στο βόρειο γίνεται ένα γεύμα συναρπαστικό να τον φόβο και τον πανικό, ειδικά σε συμβούλια και τις συνεδριάσεις των γυναικών των λόφων παιδικό αργά το βράδυ, και είπε ότι το όνομα του "Nawa» προέρχεται από τον πυρήνα της αλ-Balah, η αναφορά του ότι οι παππούδες μύθος γονείς,
Επίσης, μιλάει για πολλές φήμες σχετικά με την ευρέως διαδεδομένη πρακτική της μαγείας στην Nawa παλιά εκτός από τις συνήθως καταβροχθίσει ανθρώπινη σάρκα, πιστεύοντας ότι φέρνει τη δύναμη και την τύχη, και ένα κουτσομπολιό Η μάγισσα που καλείται από τον Φαραώ, και τα χρησιμοποίησε για την κάλυψη των Προφήτη Μωυσή την ημέρα του στολισμού ήταν Nawa, η οποία ονομαζόταν "Nnioa "κατά το χρόνο αν και υπήρχε ότι οι ερμηνείες της ιστορίας μπορεί να αποδώσει στην πόλη," Νινευή », που βρίσκεται στο βόρειο Ιράκ, δήλωσε την περασμένη μιλά για τις προσπάθειες του λαού της Nawa να προκαλέσει τρόμο στην εκστρατεία, Αμπντούλ Ραχμάν Alnujoma Amir δυνάμεις Mahdia στο Σουδάν, το οποίο άνοιξε το Kordofan και Waldeyer και του Χαρτούμ για να καλέσετε για το Ισλάμ ,
Επίσης, μιλάει για πολλές φήμες σχετικά με την ευρέως διαδεδομένη πρακτική της μαγείας στην Nawa παλιά εκτός από τις συνήθως καταβροχθίσει ανθρώπινη σάρκα, πιστεύοντας ότι φέρνει τη δύναμη και την τύχη, και ένα κουτσομπολιό Η μάγισσα που καλείται από τον Φαραώ, και τα χρησιμοποίησε για την κάλυψη των Προφήτη Μωυσή την ημέρα του στολισμού ήταν Nawa, η οποία ονομαζόταν "Nnioa "κατά το χρόνο αν και υπήρχε ότι οι ερμηνείες της ιστορίας μπορεί να αποδώσει στην πόλη," Νινευή », που βρίσκεται στο βόρειο Ιράκ, δήλωσε την περασμένη μιλά για τις προσπάθειες του λαού της Nawa να προκαλέσει τρόμο στην εκστρατεία, Αμπντούλ Ραχμάν Alnujoma Amir δυνάμεις Mahdia στο Σουδάν, το οποίο άνοιξε το Kordofan και Waldeyer και του Χαρτούμ για να καλέσετε για το Ισλάμ ,
Alnujoma γεννήθηκε το 1854 και πέθανε στη μάχη της Toshka το 1889. Έχουν χαρακτηριστεί ως "Nawa" νησί, αν και τη θέση του δεν σημαίνει ότι είναι τώρα που βρίσκεται έξω από το Νείλο και στην ανατολική όχθη του. Και εξέπληξε ίσως πολλοί άνθρωποι που έχουν ανακαλύψει ότι το όνομα του Nawa και τον τόπο που μεταφέρουν μια λογική εξήγηση των επιπτώσεων των εικονικών ήταν ο πληθυσμός της κοιλάδας του Νείλου στην Μαμελούκων φαραωνικού ή Nubian που μαγεία πρακτική, τύχη-αφήγηση σε ναούς έκφραση τους μια κληρονομιά σημαντικών για τον πολιτισμό τους. Πρέπει να επισημανθεί ότι οι άνθρωποι του της περιοχής κατά την περίοδο παιδική ηλικία και κατά την οποία ακούσει για τη θρυλική παραμύθια της μαγείας, όπως των Φαραώ, Νουβία, κατά την άσκηση της εποχής στο χώρο της Nawa.
Αναζήτηση Υπάρχουν προετοιμάζονται για την ιστορία της Nawa και πώς σχετίζεται με την άσκηση μιας αρχαίας μαγείας, μιλώντας για τις μεγάλες θέσεις οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις εξέχουσες οικογένειες στην "γειτονιά Alkred" που βρίσκεται στο Nawa, σύνδεσή τους με τα δεσμά της συγγένειας και σχέσεις καλής γειτονίας, δηλαδή "Bnama" και "Dqr." Και "Dqr" σημαίνει ένας μάγος που μαγεύει τους ανθρώπους ή πράγματα. Το όνομα της οικογένειας "Bnama» είναι ο τόπος της υψηλή θετική συσχέτιση με το πνεύμα της μαγείας, διότι μαγεία είναι συχνά περιγράφεται ως η επιστήμη της ζωής, ένας όρος που αποτελείται από τρία μέρη:
Αναζήτηση Υπάρχουν προετοιμάζονται για την ιστορία της Nawa και πώς σχετίζεται με την άσκηση μιας αρχαίας μαγείας, μιλώντας για τις μεγάλες θέσεις οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις εξέχουσες οικογένειες στην "γειτονιά Alkred" που βρίσκεται στο Nawa, σύνδεσή τους με τα δεσμά της συγγένειας και σχέσεις καλής γειτονίας, δηλαδή "Bnama" και "Dqr." Και "Dqr" σημαίνει ένας μάγος που μαγεύει τους ανθρώπους ή πράγματα. Το όνομα της οικογένειας "Bnama» είναι ο τόπος της υψηλή θετική συσχέτιση με το πνεύμα της μαγείας, διότι μαγεία είναι συχνά περιγράφεται ως η επιστήμη της ζωής, ένας όρος που αποτελείται από τρία μέρη:
Πατέρας ", που σημαίνει υψηλή θέση, ή υψηλή, η οποία μπορεί να αποτελείται από το οροπέδιο.
- "Εμάς", που σημαίνει το πνεύμα ή την ψυχή.
- "Τι" μπορεί να είναι οποιαδήποτε χώρα, με την έννοια ότι μπορούμε να ερμηνεύσουμε "Bnama" πνεύμα στον τόπο του οροπεδίου ή το κάστρο.
Η "Nawa" σημαίνει πνεύμα νησί από την άποψη της "εμάς" σημαίνει το πνεύμα και το "Wa" σημαίνει το νησί, σύμφωνα με τις αρχαίες γλώσσες. Μπορεί να επιβεβαιώσει την ερμηνεία των λέξεων MÄLK νησί Γενική Marwa και γλωσσικές ρίζες "Ρο" και σημαίνει επένδυση που περιβάλλεται από νερό στις τρεις πλευρές του ποταμού Νείλου και η Atbara και Blue Nile. Ή όταν λένε ότι το νησί και μια περιγραφή της επαρχίας, που ήταν προηγουμένως στο παλιό ιστορικές περιόδους που ονομάζεται αλόη (Mazda και του), που σημαίνει ότι το επίπεδο νησιού. Εδώ είναι μια αναφορά να είναι ένα τοπικό φαινόμενο που σχετίζονται με τις παραδόσεις και τον πολιτισμό του λαού της Nawa, όπου καλώντας μια γυναίκα που ασκείται μαγικό όνομα "Νάμα".
- "Εμάς", που σημαίνει το πνεύμα ή την ψυχή.
- "Τι" μπορεί να είναι οποιαδήποτε χώρα, με την έννοια ότι μπορούμε να ερμηνεύσουμε "Bnama" πνεύμα στον τόπο του οροπεδίου ή το κάστρο.
Η "Nawa" σημαίνει πνεύμα νησί από την άποψη της "εμάς" σημαίνει το πνεύμα και το "Wa" σημαίνει το νησί, σύμφωνα με τις αρχαίες γλώσσες. Μπορεί να επιβεβαιώσει την ερμηνεία των λέξεων MÄLK νησί Γενική Marwa και γλωσσικές ρίζες "Ρο" και σημαίνει επένδυση που περιβάλλεται από νερό στις τρεις πλευρές του ποταμού Νείλου και η Atbara και Blue Nile. Ή όταν λένε ότι το νησί και μια περιγραφή της επαρχίας, που ήταν προηγουμένως στο παλιό ιστορικές περιόδους που ονομάζεται αλόη (Mazda και του), που σημαίνει ότι το επίπεδο νησιού. Εδώ είναι μια αναφορά να είναι ένα τοπικό φαινόμενο που σχετίζονται με τις παραδόσεις και τον πολιτισμό του λαού της Nawa, όπου καλώντας μια γυναίκα που ασκείται μαγικό όνομα "Νάμα".
Μιλάει του Μοχάμεντ Αουάντ Αλ-Χατζ, μια αποθηκευμένη στη μνήμη του, πολλές από τις ιστορίες που είναι ανοικτές για τους ανθρώπους εκεί για τις μάγισσες Nawa ιστορία Verwey συνέβη με το θείο του, όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε, λέει: Ο θείος μου έχει μικρά σκάφη (ή itemize? Απαριθμήσει, σύμφωνα με τον τόνο του Σουδάν) που χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουν επιβάτες μεταξύ όχθες του ποταμού και ανάμεσα Aldzaúz της πολλές από τις υφιστάμενες στην περιοχή. Σε μια περίπτωση, ο θείος μου και μόνο σε ένα όχημα πέρασε από το νησί του ένα μικρό, βραχώδες είδε έναν κροκόδειλο που βρίσκεται τον πλησίασε δεν κινήθηκε επειδή ήταν γρήγορο κοιμισμένο. Ο άνδρας μετέφερε μαζί του (Bidinqh), ένα μηχάνημα που μοιάζει με τσεκούρι και τις προσκρούσεις, αν χτυπήσει την κορυφή του κροκόδειλου εμφυτεύονται αυτό και να προκαλέσει θάνατο.
Hit ο άνθρωπος κροκόδειλος, φώναξε μια περίεργη κραυγή και να βουτήξει στο νερό και Albidinqh ενσωματωμένο στο κεφάλι του και έχασε κάτω από το νερό δεν τον βρίσκετε κατά την πρόσκρουση. Και της Hyundai πέρασαν οι μέρες και τα χρόνια, και ο θείος μου είχε αφήσει τα σκάφη εργασίας και εργάστηκε στη όπως η οικοδόμηση Jalus (ένας τύπος αργίλου, καθιστούν το σπίτι) Fermat μοίρα της στους τομείς της "Dongola" πέρασε από την πόλη του "Nawa," και ότι ελπίζει ότι η παράκαμψη πριν από τη νύχτα, επειδή άκουσε τις ιστορίες των μαγισσών, αλλά δεν δεν θα μπορούσε. Προσεγγίζεται από ένα συγκεκριμένο σπίτι και η κοπέλα άνοιξε την πόρτα, της είπε ότι Manasir επισκέπτες από τη χώρα και θέλει να περάσει τη νύχτα πριν από τους επισκέπτες πρέπει να συνεχίσει με τα πόδια το πρωί.
Hit ο άνθρωπος κροκόδειλος, φώναξε μια περίεργη κραυγή και να βουτήξει στο νερό και Albidinqh ενσωματωμένο στο κεφάλι του και έχασε κάτω από το νερό δεν τον βρίσκετε κατά την πρόσκρουση. Και της Hyundai πέρασαν οι μέρες και τα χρόνια, και ο θείος μου είχε αφήσει τα σκάφη εργασίας και εργάστηκε στη όπως η οικοδόμηση Jalus (ένας τύπος αργίλου, καθιστούν το σπίτι) Fermat μοίρα της στους τομείς της "Dongola" πέρασε από την πόλη του "Nawa," και ότι ελπίζει ότι η παράκαμψη πριν από τη νύχτα, επειδή άκουσε τις ιστορίες των μαγισσών, αλλά δεν δεν θα μπορούσε. Προσεγγίζεται από ένα συγκεκριμένο σπίτι και η κοπέλα άνοιξε την πόρτα, της είπε ότι Manasir επισκέπτες από τη χώρα και θέλει να περάσει τη νύχτα πριν από τους επισκέπτες πρέπει να συνεχίσει με τα πόδια το πρωί.
Ετέθη το κορίτσι και του είπε ότι ο πατέρας της ξαπλωμένη στο κρεβάτι επειδή είναι παράλυτος και του ζήτησε να το παραδώσει. Και όταν μπήκε στο δωμάτιο και την ειρήνη του σ 'αυτόν, ο άνθρωπος του είπε: «Νόμιζα ότι δεν με ξέρεις;" Εκείνος του είπε: «Ποτέ», τόνισε ο άνθρωπος με τον τοίχο του δωματίου και του ζήτησε να εξετάσει το ενδεχόμενο Vzhl όταν είδε την «Albidinqh," που έπληξε τη κροκοδείλια εγκατασταθεί στον τοίχο. Και του είπε ότι ο άνθρωπος είναι ότι κροκόδειλος και ότι η απεργία έχει προκαλέσει παράλυση. Όμως, τον διαβεβαίωσε ότι έχει επισκέπτης και δεν θα του κάνουν κακό, αλλά του είπε ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την προστασία από τον υπόλοιπο μάγισσες γνώριζαν ότι ήταν αυτός που διέπραξε το έγκλημα της σχετικής hit τους με "Albidinqh."
Ο άνθρωπος είπε ότι το μόνο ασφαλές μέρος και ότι οι μάγισσες δεν μπορούν να εισέλθουν στο τζαμί τη νύχτα, και σύντομα το τζαμί, ο θείος μου έσπευσαν Fihrol εισήλθε ακόμη και το τζαμί και βρήκαν καταφύγιο σε αυτό. Ενώ ήταν στο τζαμί ακούστηκε βρυχάται μάγοι τη διάρκεια της νύχτας, όπου έμεινε το πρωί, φτιάχνει τις βαλίτσες του (Bakjth) δεν λυγίζει για κάτι ακόμα πέρα από την πόλη, "Nawa."
Ο άνθρωπος είπε ότι το μόνο ασφαλές μέρος και ότι οι μάγισσες δεν μπορούν να εισέλθουν στο τζαμί τη νύχτα, και σύντομα το τζαμί, ο θείος μου έσπευσαν Fihrol εισήλθε ακόμη και το τζαμί και βρήκαν καταφύγιο σε αυτό. Ενώ ήταν στο τζαμί ακούστηκε βρυχάται μάγοι τη διάρκεια της νύχτας, όπου έμεινε το πρωί, φτιάχνει τις βαλίτσες του (Bakjth) δεν λυγίζει για κάτι ακόμα πέρα από την πόλη, "Nawa."
Λέγεται ότι είναι ένα μαγικό μύθο έχτισε καθημερινές καταστάσεις παρουσιάζουν εκατοντάδες χρόνια πριν, για να αποτρέψει νέα παιδιά, από συχνάζουν Φοινικοδάση και μάνγκο στην διάρκεια της ημέρας, όταν οι αγρότες τιμά για ύπνο ώρα υπνάκο και να μιλήσουμε με μία από τις ιστορίες σχετικά με την παρακολούθηση ενός από αυτούς ένα ωραίο μαύρο τρέχουν στους τομείς του σόργου, ή το φάντασμα μιας γυναίκας άσχημο παρατηρήθηκε στις σκιές του ηλιοβασιλέματος
Το βράδυ του καλοκαιριού για να βάλουν κάποια νεαρά αγόρια σχέδιο κόλαση να τρομοκρατήσουν ηλικιωμένη γυναίκα ήταν ακόμα ξύπνιοι, επτά ημέρες την εποχή, υγρό για τη φύλαξη Nkhaladtha των goblins νέους και το σχέδιο ήταν ότι η χρήση των δύο νέων γούνα δύο πρόβατα δύο μαύρα και εκφοβισμό των γυναικών, την ανάρτηση της σχέδιο και να χτυπήσει την φτωχή γυναίκα φοβάται και έκλεισε την πόρτα Taatauz και Tbasml και κλήση "Masters "για να διώξει τους δαίμονες και στη συνέχεια προκάλεσε τον όλεθρο στους νέους φοίνικες το πρωί ιστορία των γυναικών των μαγισσών που περιστρέφεται γύρω από το κουτσομπολιό στα χείλη όλων στο χωριό και ίσως ξεπεράσει τα γεωγραφικά όρια με άλλα χωριά της περιοχής. "Nawa», που αποτελείται από μια σειρά από τομείς και από σχεδόν πέντε συλλόγους νεολαίας και έχει περίπου τρία σχολεία και ένα σχολείο που βασίζεται σε μια δεύτερη περιοχή του Nawa συνέβαλαν μια σειρά από δημόσια πρόσωπα που έχουν επηρεάσει τη δημόσια ζωή σε όλες τις απόψεις, μια ομάδα φαραωνικού αρχαιοτήτων.

No comments:
Post a Comment