Friday, October 28, 2011

Εξηγήστε πώς η Αεροπορίας πουλί του πιάτου

Ανεξάρτητα από την άποψή μας για το θέμα των UFO τεκμηριώνεται από μεγάλο αριθμό βίντεο εκθέσεις, και αυτόπτες μάρτυρες σε διαφορετικές περιοχές σε όλο τον κόσμο και σε διαφορετικές χρονικές στιγμές ή θα αναρωτιόταν ποιος είναι πίσω από αυτό το φαινόμενο, υπάρχει ένα άλλο ζήτημα που αξίζει την προσοχή για το πώς θα μπορέσει να επιπλέουν στο δίσκο μορφή σύννεφα μοναδική ελεύθερη τα φτερά.

Έτσι, αυτό που τους εμποδίζει να πέφτουν στο πάτωμα, σαν να αψηφούν τους νόμους της φυσικής; Σε αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε αρκετές πιθανότητες, υπό το πρίσμα των όσων έχουμε φτάσει επιστήμη μας μέχρι τώρα, μια προσπάθεια να εξηγήσει το έξυπνο συστήματα πρόωσης ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα πλάσματα που προέρχονται από έξω από τη Γη ή ακόμα και από τις κυβερνήσεις του κόσμου μας.

Πάνω από πολλά χρόνια έγινε το UFO (UFO) και τα πλάσματα από πέρα από την εμμονή της Γης στον πολιτισμό μας, φώναξε τα ανθρώπινα περίπου και εργάστηκαν για σκέψη "θεωρία των αμοιβών", σε μια προσπάθεια να εξηγήσουν τις κινήσεις είναι σιωπηλοί συχνά αναπάντεχη πάντα σε αυτά τα ξένα σώματα όλο και περισσότερο κοινό. Και θα το φανταζόταν από τα λαμπρότερα μυαλά στον κόσμο προικισμένη με αυτό το ζήτημα που έθεσε πολλές θεωρίες οι οποίες διέφεραν σε σημασία.

Στην πραγματικότητα έχουμε δύο περιπτώσεις εδώ και ο λόγος είναι λόγω της φύσης των Aleoffo, εάν η καταγωγή Aleoffo έδαφος ή τεχνητές ή λειτουργούν από τον ίδιο, τον τρόπο με τον οποίο η άνοδος θα είναι κάπως πιο απλό. Αλλά αν (όπως πολλοί από τους ανθρώπους του) είναι οιοδήποτε λόγο αυτό συντάσσεται από αυτόν τον κόσμο, τότε θα βγει στα λοιπά ερωτήματα δεν περιορίζεται στο πώς η επιπλέει στον ουρανό αυτής της γης, αλλά και θα σχετίζονται με το πώς έφτασε από το βαθύ διάστημα

 Στην περίπτωση της μετακίνησης μεταξύ των πλανητών ή αστέρια (ή ταξιδεύουν μεταξύ απόμακρων γαλαξιών), το πρόβλημα της πληρωμής σε περίπτωση που η θεωρία θα μεγεθυνθεί κατά κάποιο τρόπο. Η κατάσταση του κόσμου (Albert Einstein) κανόνες, ή μάλλον οι νόμοι πρέπει να τηρούνται κατά την εξέταση των δυνατοτήτων του ταξιδιού ανάμεσα στα άστρα, αν και το ερώτημα: «Γιατί πάντα υποθέσουμε ότι τα πλάσματα από το διάστημα δεσμευτεί για το δώρο της ανώτερης του Αϊνστάιν, όταν είχε σχεδιαστεί διαστημόπλοιο;! ".

Θεωρίες ηγετική θέση στο χώρο του "Ταξίδι στην αποτελεσματική" μεταξύ των αστεριών (και εννοούμε να ταξιδέψει αποτελεσματικά είναι επαρκείς όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, αλλά όσον αφορά την υπέρβαση του χρόνου ταξιδιού) να μιλήσουν για τα σκουλήκια τρύπες, αναδιπλούμενα χώρου-χρόνου (ώρα και ο τόπος), ακόμη και αμοιβών (διαχείριση) για να Quanta του φωτός (μονάδα ενέργειας).

Πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι η μόρφωση "τρύπες σκουλήκι» και «το κλείσιμο του χώρου-χρόνου" είναι το ίδιο πράγμα, αλλά ορισμένοι θεωρούν ότι διαφέρουν σημαντικά. Και εγκρίθηκε από τους περισσότερους φυσικούς, αν όχι όλοι τους ότι και οι δύο από τις θεωρίες που αναφέρονται απαιτούν την αναστολή του ενός από τους νόμους της φυσικής, τουλάχιστον ρύπων αλλαγή στους νόμους του σύμπαντος, η οποία είναι πιο πιθανό περιορίζει την ταχύτητα του φωτός και της εξίσωσης των βασικών του Αϊνστάιν E = mc2 (ενέργεια = μάζα x ταχύτητα του φωτός στο τετράγωνο), ένα Ο κύριος ένοχος σε αυτό το επιχείρημα είναι σωστό.

Τι μπορούμε να κάνουμε εδώ, σύμφωνα με αυτό που έχουμε φτάσει η γνώση μας είναι να γνωρίζει την πληρωμή (διαχείριση) μέσω του χωροχρόνου και της σοβαρότητας και που υπερβαίνουν την ταχύτητα του φωτός, μπορεί να είναι σε θέση να μας στο μέλλον του ταξιδιού στον κόσμο μας, ακόμα και στο πλησιέστερο γαλαξίες σε μας μέσα από την τεχνολογία που έχουμε αναπτύξει για να μπορέσουμε να φτάσουμε στο σημείο να βρούμε με νέες φυσικούς νόμους δεν ήταν στη θέα τώρα.

Ας αφήσουμε το θέμα του ταξιδιού ανάμεσα στ 'αστέρια για να λύσει και να απαντήσει σχετικά με θεωρητική φυσική, και να κάνει το θέμα πιο εύχρηστο να ταξιδεύουν μεταξύ των πλανητών, δεν χρειάζεται κατ' ανάγκη έναν πύραυλο για να πετάξει στον ουρανό της γης. Αλλά ο κύριος λόγος που κάνει τη συμπεριφορά του ένα μυστήριο που βασίζεται Aleoffo έως 3 από τις κοινές αντιλήψεις με την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Αστροναυτικής, και συγκεκριμένα:

) Ταχύτητα ταξιδιού του ήχου ηχητικών σημάτων υψηλής
Αυτό σημαίνει ότι κάθε αντικείμενο ή όχημα είναι σε θέση να διαπεράσει το φράγμα του ήχου αόρατο θα εκδίδεται από τη φωνή του σε πολύ υψηλό, τόσο από το σημείο λειτουργίας του κινητήρα (κινητήρων) ή στην αλληλεπίδραση της με τα ηχητικά κύματα (Sonic φράγματα), όμως η πλειονότητα των εκθέσεων των Aleoffo δείχνουν δεν υπάρχει ήχος είτε είναι σε λειτουργία ή κατά τη διάρκεια της πτήσης. Δεν υπάρχει θόρυβος που προέρχεται από τον κινητήρα δεν ακούγεται βόμβες (και φαίνεται ότι αυτό αψηφά τους νόμους του Αϊνστάιν και πάλι).

2) καταβολή ίση με τη δύναμη του κινήματος
Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη της πίεσης που απαιτείται για την επίτευξη της πτήσης στο μοντέλο αεροπλάνο πραγματοποιούνται από τους ανθρώπους που προκύπτουν από τους οπαδούς Omahrkat jet, μια σειρά από μεγάλους όγκους της κίνησης του αέρα μεταξύ των ρότορες ή jet κινητήρα, και όπως γνωρίζουμε ότι για κάθε δράση μια αντίδραση απέναντι σε αυτόν, κατά την κατεύθυνση και το ίδιο ισχύει , και ότι η μετακίνηση του αέρα μέσω του ρότορα / κινητήρας αυξάνει σημαντικά την πίεση στις πλευρές των καυσαερίων από τον κινητήρα και επομένως να αυξήσουν το όχημα και να είναι σε θέση να πετάξει.

Ενώ φαίνεται ότι Aleoffo αψηφούν μας δίκαιο στον τομέα των αερομεταφορών, οι οποίες δεν τον έχουν αλλάξει Faihom χωρίς ήχο ή οποιαδήποτε σαφή αντίκτυπο στον μέσο γύρω από αυτό, και επίσης έχει την ικανότητα να επιταχύνει αμέσως να φθάσουν ταχύτητες από την ταχύτητα του ήχου σε μια στιγμή, και η ικανότητα άμεσης επιβράδυνση της πολύ υψηλής ταχύτητας σε στασιμότητα !

3) αεροδυναμικής είναι το κλειδί για υψηλή ταχύτητα ταξιδιού
Αν κοιτάξει κανείς σε οποιοδήποτε αεροσκάφος, αεροπλάνο ή ελικόπτερο (ελικόπτερα) που χρησιμοποιούνται σε αυτήν την ημέρα θα δείτε τουλάχιστον κάτι κοινό μεταξύ των οχημάτων. Αεροδυναμική σχεδίαση, ένα βελτιωμένο σύνολο και είναι αναγκαίες για τη διαδικασία σε μια επιτυχή πτήση, επειδή η αντίσταση του αέρα είναι ο εχθρός μπροστά από την πληρωμή, η μεγαλύτερη αντίσταση αέρα του αεροσκάφους, τόσο μεγαλύτερη είναι η δυναμική που απαιτείται για να τους κάνουν πολύ από το έδαφος και να το πάρει στον αέρα.

Aleoffo έχουν την τάση να παραβιάζουν το νόμο, καθώς, είναι τεράστιες, τα βαρέα οχήματα έχουν τετράγωνες γωνίες και επίπεδες επιφάνειες που βλέπουν προς τον άνεμο. Έτσι, έχουν την τάση σε ένα αεροπλάνο με μεγάλη ταχύτητα στην ατμόσφαιρα κατά τρόπο που να φαίνεται ότι αγνοεί πλήρως η αντίσταση του αέρα.

 Λοιπόν, πώς το κάνουν; Υπάρχουν διάφορες θεωρίες που τριγυρνάει, συμπεριλαμβανομένης της θεωρίας που οδηγεί από τα πιο ευρέως αποδεκτές θεωρίες και του εύλογου των οποίων εκτιμάται ότι θα «ωθήσει τα αντι-βαρύτητας."

Θεωρία της πληρωμής της αντιβαρύτητας
Ανάμεσα σε πολλά άλλα πέρασαν Καθηγητής (Powell Avoyt) εξετάζει και αρκετά χρόνια και εξηγεί τη θεωρία της αντιβαρύτητας πληρωμής έχει εκπλήξει πολλούς ανθρώπους που ήταν χαμένοι οι φυσικοί που εργάζονται για αυτή την ιδέα για περισσότερο από μισό αιώνα.

Alkahrojazbah ηλεκτροβαρυτική θεωρία αναπτύχθηκε από τον (Thomas Townsend Brown) στις αρχές της δεκαετίας twenties του περασμένου αιώνα με την πρώτη ματιά της ανθρωπότητας για τη χρήση της τεχνολογίας που μπορεί να ονομαστεί «η τεχνολογία είναι επίγεια πλάσματα" με όλες τις μελέτες (Brown) ανθρώπινης προέλευσης.

 Μεταχειρισμένο (Καφέ) στα πειράματά του τα δύο πρώτα φύλλα των μονωμένων αγωγών και υλικό μεγάλης αντοχής, κρέμονται από το ταβάνι του εργαστηρίου του, μέσα από το λεπτό σύρμα. Όταν η εφαρμογή μιας τάσης στο πάνελ διαπίστωσε ότι το σύνολο του κεφαλαίου ελαφρώς προς τη μία κατεύθυνση, ότι η ενότητα του συνόλου επηρεάζονται ελαφρώς προς μία κατεύθυνση.

Αυτή ήταν η αρχή της ιδέας λένε ότι είναι δυνατό να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό βαρύτητας. Είχε συμβάλει σε μικρό αριθμό ταλαντούχων επιστημόνων με την πρόοδο των πειραμάτων με βάση αυτή την ιδέα, με αποτέλεσμα η θεωρία της αντι-αντιβαρύτητα ελκυστικό σε ένα νέο επίπεδο.

Έχει καταστήσει σαφές (για Avoyt) αυτή τη βασική ιδέα στο βιβλίο του με τίτλο "Τα μυστικά των συστημάτων πληρωμών, αντι-βαρύτητας" Τα μυστικά της Propulsion αντιβαρύτητα, η οποία είναι ότι κάνοντας μια σύνθετη διαδικασία της εναλλαγής των αγωγών και των μονωτών και υψηλές δόσεις της ηλεκτρικής ενέργειας που μπορεί να δημιουργηθεί παγόβουνου ή ένα τούνελ της βαρύτητας. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ροή στα συστήματα των συστημάτων διαχείρισης εξαρτάται λιγότερο από τη δυναμική και τα παρόμοια.

Εάν το όχημα είναι εξοπλισμένο με αντι-βαρύτητα οδηγεί την κατεύθυνση του κινητήρα (στη φωτογραφία δείχνει δύο ομάδες αγώγιμο και μονωτικό στρώμα αγγίζοντας τα πόδια τους τη στιγμή που η εφαρμογή του ηλεκτρικού ρεύματος) που καθορίζει την κατεύθυνση του ταξιδιού.

Πότε είναι η εφαρμογή του ισχύοντος φυσικά, η πλημμύρα της βαρύτητας σχηματίζεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος (προς την επιθυμητή κατεύθυνση του ταξιδιού), με αποτέλεσμα την εμφάνιση τους κατά τη διάρκεια της Jazba τομέα τεχνητά, και στην ουσία πετούν αυτά τα οχήματα μέσω των ανελκυστήρων άξονες είναι ορατή είναι όπου είναι πάντα να φτάσει ποτέ έξω να το υπόγειο. Και είναι ελεγχόμενη επιτάχυνση και επιβράδυνση κατά το ποσό της και τις αλλαγές στο ηλεκτρικό ρεύμα που τροφοδοτεί τα μέρη του κινητήρα που αυξάνει ή μειώνει τη δύναμη της βαρύτητας.

Εάν είστε σε θέση να κατανοήσουν την έννοια της εμπιστοσύνης σε οποιοδήποτε ποσό, μπορείτε απλά να αρχίσετε να βλέπετε πώς παίζει Aleoffo με τους νόμους του Αϊνστάιν και να επιτύχει ταχύτητες και ελιγμοί δεν μπορούν να επιτευχθούν από τα συμβατικά αεροσκάφη.

Είναι η δυναμική του αέρα θα μειώσει με πτώση αντικειμένων, σε σύγκριση με το ρόλο της στην επαρχία του σώματος για να πετάξει ενάντια στη βαρύτητα, και, δεύτερον, η τρέχουσα ηλεκτρικό, ο οποίος τροφοδοτείται μέσω του αγωγού να μη μιλήσουν σχετικά, και ως εκ τούτου δεν τον θόρυβο του κινητήρα, αλλά και επειδή το όχημα δεν είναι τεχνικά κινείται πιο γρήγορα από ό, τι η τελική ταχύτητα της βαρύτητας στο πεδίο της εργασίας, όπου υπάρχει παράβαση στον τοίχο του ήχου στην πράξη και ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένας ήχος βόμβες, και η τρίτη δεν απαιτεί τη δυναμική του σώματος, όταν η πτώση είναι απλά που μέσω του αέρα.

Υπάρχουν βέβαια και ορισμένες από τις άλλες θεωρίες που είναι περισσότερο ή λιγότερο αξιόπιστες από ό, τι αναφέρεται, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει κάτι το οποίο είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει ακόμη πώς ή γιατί να πετάξετε στους ουρανούς μας με αυτόν τον τρόπο από αυτούς, αν και το θέμα πλευρά αυτού του είδους είχε υποβάλει για την επίτευξη των πίστευαν μια συνωμοσία ή μια κρίση εμπιστοσύνης στις κυβερνήσεις μας.

 Εάν ενεργοποιήσετε μια ομάδα φυσικών αφανείς μέτρια προϋπολογισμών των συστημάτων παραγωγής και ελέγχου, η πληρωμή της αντι-βαρύτητας, που δεν θα σταθεί είναι επίσης ένα εμπόδιο για την έρευνα που χρηματοδοτείται από τις κυβερνήσεις στην προσπάθειά τους για την κατασκευή συνθέτων έδαφος αψηφούν τη βαρύτητα.

Είναι σαφές ότι δεν θα ομιλεί καμία από αυτές να απαντήσει στο ερώτημα του ποιος θα οδηγήσει το όχημα, αλλά την επόμενη φορά που θα δούμε στον ουρανό και αναρωτιέμαι αν το φως ήταν παράξενο composite πάτωμα πλάσματα ή μήπως είναι μια σειρά κυβερνητικό πρόγραμμα για την κατασκευή αεροσκαφών που θα θυμούνται ότι αυτή η τεχνολογία δεν είναι πολύ μακριά του κανονισμού REACH.

      

No comments:

Post a Comment