Friday, January 6, 2012

Bir garip yaratık Doha görünür

Katar gazetesi 23 Nisan 2009 Doha Corniche bir garip yaratık hakkında bir hikaye yayınladı ve ona bir resim (resme bakın) bir kadının ikamet Oraybeh tarafından alındı ​​gösterdi ve böylece çevrimiçi dergi ve forum söz konusu gazete tarafından bildirilen haber, yayımlamak bir yeri vardır.Aşağıdaki haber metni: "Orada otopark, Asya Oyunları heykeli yakınında, Corniche kayalardan birine çömelmiş, Doha yaratık garip de Kordon üzerinde gezerken Arap sakini gördü Bayan L. göre." Oluşturulduğu Variety "yerinde bulunan bir kayaya sırtını ateş edildi Mgamada gözlerini, ben gözlerini açmak için ona yaklaştı ve onları daha önce görmediği bu nesnenin korku ve endişe, hissettim uzak ondan bir adım yürüdü ve elleri ile ayrıntılı fiziksel adam benzer, ve ne zaman doğruluk bir fark ile parmak, göz ve ayak ve yüz detayları sayısı .

Ayrıca rapor, bu canlının hareket, ne kadar uzağa gitti ona biraz yaklaştı bir hızlı ve hafif. Duyduğunuz zaman "çeşitleri ev" haber olay yerine koştu ve yüzleri hem de Doha Corniche ilk kez görünür bir yabancı varlığı duydum itti sürpriz ve şaşkınlık ile dolu iken, aniden ortaya çıkmış ve onun görüş yerinde bizi bekliyor bulunan büyük toplama bir etki bıraktı garip yaratık arayışı başladı onu bulmak için koştu kabul edilen ve o görmüş ve gördüğü bu garip nesnenin görme sırasında hissedilen hakkında tüm konuşmak.

  O görmüş ısrar çevresindeki insanlar uyandı kadar o, aynı görmüş ki kendisi yalan, ama inanılmaz onun korku ve sürpriz rağmen onu bu resmi aldı Bayan garip yaratık, görme yana, hikaye dinledikten sonra denedim ve vizyonumuzu biz arıyoruz yoksa boşuna bulmak olduğunu Biz yine de tekrar görünmesi için kim örneğin Bermaúaa, ya da toprak sadece, onun Corniche'de yüzden bilmiyorsanız bilmiyoruz rağmen, bekleyen ve henüz bilmiyordum onun takım başka bir yaratık daha vardı, ya da Doha kıyısında tesadüfen ona atılan bir tektir vardır.

No comments:

Post a Comment