Friday, January 6, 2012

Kaptan Trayoon bir hayaleti

22 Ağustos 2004 tarihinde sürekli araştırma 8 yıl sonra nihayet Akdeniz'de ve Tripoli, Lübnankenti yakınlarında askeri eğitim tatbikatı yapılırken 22 Haziran 1893 tarihinde batan İngiliz askeribir gemi HMS Victoria filosunun, yıkıntıları üzerinde Lübnanlı dalgıçlar bir grup aittir HıristiyanFrancis bulundu, saat, yaklaşık 30 metre geminin ön toprak Zarbakah tekne ile denizinderinliklerinde bir bıçak yarası dikey asılı Yardımcısı Sir John Trayoon Amiral rütbesine, söz konusu geminin liderlik denetler

Ama o gemiyi getirmek için emir verdi teknik olarak batan yol açan bir hata deniz mezar içe Astdamha yol açtı ve böylece batan bir gemi, doğrudan bir çatışma oldu yapılmış, garip şey, Amiral tarafından verilen olağanüstü bu konuda ekibi bir cesaret ya da tartışmak olduğu bir ve daha sonra 400 mürettebat ile John Trayoon öldü ve sözde söylemek duyuldu: gemi Amiral veya aynı anda batan anda meydana gelmiş gibi görünüyor Vizyon garip hayaletin batma ile ilişkili deniz yolcu mezar olan denizin derinliklerinde aşağı ne zaman "Bu benim hatam" ancak kısa süre sonra, eşi ziyaretçi çok sayıda ev sahipliği yapan Londra'da, bulunan evinde, at,

 Odanın ziyaretçi 100 önünde ve birden şaşkınlık mevcut kaybolur! Yürüyen bir Azath Donanma giyen Admiral hayalet karısı bu vizyonu görmedin mi o onu odasından geçer ama burada olmadığını söyledim ve denizin çok çok ortasında bir yerde hizmet gördüğünü onun ziyaretçiler söyledi ve çünkü ben şaşırdım iseErtesi gün onu kocasının hayaleti olduğunu fark trajedinin haber aldı.

No comments:

Post a Comment