Friday, January 6, 2012

Sekiz yıl sonra ölümden döndü

O mezar! 8 yıl sonra ölümden döndü iddia eden taksi şoförü duymak, Güney Afrika Transkei içinde Hloulika doğru uzun mesafelerde yüzlerce kişi yürüdü, Ankusinathi Antcenti adlı adamın 39 yaşındaki bir çekim öldü sanılmaktadır kim çevreleyen gizem hala var o resmen gömülü bir taksi bir şiddet olayından sonra ateş. Kendisi için ne herhangi bir açıklama yoktu gizem dolu Antcenti hikaye, biliyor. Iddia edilen olayın yayılması ikamet yeri etrafında toplanan insanların kalabalıklar isteyen Transkei eyaletinde yangın gibi dirildi. Ve hala geç saatlere kadar o sabahın erken saatlerinde bu yana ormanlarda yaşadığı zaman o insan kanı ve mısır şurubu ve kızılcık yemek zorunda kaldı nasıl konuşur hikayesini tekrar.

Antcenti diyor ki: "Ben her gün, bütün gün hikayem kişi anlatan çok sayıda bıktım usandım." Bu o Ancisdo arasında bağlantılar ve Sınır taksi arasında Bsaúqa taksi ilgili şiddet olaylarında 2001 yılında Antcenti vuruldu inanılır Bu militanların arabada olduğu Antcenti iddia ediliyor. çekim sırasında "ve kendimi insanları onun alnına kurşun ve sağ diz ve mide merkezi çarptı beni temsil ve izliyordum dünyanın diğer tarafında ayakta bulundu: o herşeye gördüm beyaz taksi, diyor

O ciddi yaralanma aldı ve devam etti Antcenti söylüyor: ". Ben kopya Çift Eybodi San Barnabas bir hastaneye taşındı bulunan vücut morguna alındığı önümde onun acı ve ölümüne tanık ve buzdolabında, kaydetmeden önce iç organları kurtulmak için vardı" Ayrıca o cenaze gördü ve o da oraya kaçırılan kişilerin çoğunun yerine Kara Orman, için cadılar dört aldığını iddia "O da şöyle der:". Çoğu zaman kan içmek ve Alazansiba (mısır şurubu bir tür), kızılcık yemek vardı, o bana sonra aile gevşetti edildi cadı Şimdi güç büyük bir bana şeytani eylemleri çalışmak için. "

Onu ve amcası, evlerine götürdüler Angkillena sokaklarında dolaşan Washington Kalengoma (59 yaş) ve yaşlı annesi Ambakane Antcenti bulunan zaman 23 Mart 2009 yılında "dönüş" haberleri yayıldı. Kalengoma amcası Antesia kaçırılan inanan ama aynı zamanda açıklamak değil neden onun cenaze kurulması! Ve annesi şimdi oğlu bakıldığı ve oğlunun vücudunun mezar sonra onu geri gittiğini mutlu olduğunu söylüyor ise, "tabut içinde ne olduğundan emin olmak için babasının insanlara mezar açmak için karar verir. Ve ölüm dönüş Antesia de sevinmek için montaj alanı taksi Hloulika de taksiler yerel özel parti sahipleri kurdu. Arkadaş "burada taksi hizmeti insanlar hala kutluyor, ve biz kurtarmak için onun yanında olacak ve dengesiz bir durumda olduğunu beyni gibi görünüyor.": Eski Ondzinda her zaman söylüyor

No comments:

Post a Comment