Friday, January 6, 2012

Yabancılar Antonio Vilas kaçırmaya

Brezilya Antonio Villas kaçırılması, bir UFO tarafından kaçırılması işaretli ve 15 Ekim 1957 yılında, bu olay nedeniyle beton ve malzeme etkileri doktorlar tarafından araştırma ve inceleme bir çok ile bir araya modern çağda kaydedilecek garip ilk olay Antonio 23 yaş ve bulundu sonra radyasyon zehirlenmesi ve vücudunun çeşitli yerlerinde gözleri ve ağrı iştahsızlık, bulantı ve mide ekşimesi his kaybı muzdarip olduğu ay süren yanma şeklinde ortaya çıktı ve deriden önemli ve dokunma acı vardı ve her biri küçük bir merkezi irin sarı üretiyor.

Antonio, bu testlerin sonuçları UFO araştırmacı bile Altzvin şaşırttı ve gerçek bir kaçırma olayı olarak kabul edilen bir askeri istihbarat, çalışarak fiziksel ve psikolojik testler yapıldı. Rağmen gerçek kaçırma oluşumu 15 Ekim'de, ama egzotik notları 5 Ekim'de, olaydan 10 gün öncesine görünmeye başladı ve o hava solumak için odasına bir pencere açıldığında 11 sonra sadece gökyüzünde Antonio parlak beyaz ışık ima etti ki

Ve bir süre o gece ve Antonio, uyku derin olduğunu aynı ışık yerde hala ve baktığınızda kapatmak bulmak için uyandım, saç Antonio korku ve pencereyi kapatın ve sonra kaybolur önce pencerenin yanındaki ışık taşımak izlemek için kardeşi uyandım. Aile çiftliğinde Antonio Canlı iken bu Taatdm sonra onlara 100 metre mesafede bir ışık beyaz parlak görünce alanları ve bitkilerin çoğu, gece tarım aile işlevlerinde gece 9 ila 10 saatleri arasında, 14 Ekim'de, gün boyunca yoğun ısı önlemek için, Antonio ve kardeşi hem de görmek için arkasında Antonio kardeşini bırakarak, arazi çalışma bu ışık. ve o alanın sonuna hızla ışık taşımak yaklaştı ve sonra çok hızlı ve için ışığında kaçmak için onu tekrar yaklaştı fazla 20 kez

Ertesi gece Antonio başını, 50 metrenin üzerinde oldu alanında ve aniden durdurmak için çok hızlı bir şekilde ona yaklaşan gökyüzünde kırmızı bir ışık gördüm kardeşiyle birlikte ışığı görmüştü aynı yerde, tek başına çalışmalar oldu ışık çok çok parlak olduğunu hiçbir ÖÖ 1 traktörün ışıkları görmek için Antonio mümkün diyerek, Antonio Işık anlatıyor: "Bu yumurta vardı ve üç silah altında uzanan ve dünya durdu," Antonio korku dolu ve kaçmaya traktör açık, ancak traktör söndürme ışıkları ile çalışmaz olabilir, hızla koştu olduğunuevinde kol omuz yüksekliği Antonio küçük bir nesne ve tuhaf giysiler giyen yakaladı, ancak Antonius direndi ve kollarını gelen şiddetli yabancıların 3 yakaladı ve yerden onu kaldırdı

Ayrıntılı olarak Antonio, bu canlıların anlatıyor: "Onlar Badstan yuvarlak, mercek altında bana bakıyordu gözleri ve koruyan erkekler ateş gibi, gözleri hariç tüm yüz gri yapılmış bir kask ve kask gizlemek bedenlerini tamamen boyun gri yumuşak ve kalın kapak yapılmış dar elbise giyerlerdi açık renkli ya da benim için mavi görünür, kask, vücut için büyük iki boyutta olduğunu ve (ben zaten metal veya kauçuktan yapılmış olduğunu dikkatlice kontrol edemez) onlar büyük kafaları şişirilmiş ve Roashm üzerinde gizli bir şey, ve üç metal borular ve gümüş renk aşağı asılı başlarını merkezi oldu normal su orta bahçelerinde hortum ve başlarını ve bükülmüş ve giysilerini gömülü arkalarından diğer yönleri uzatıldı daha dar idi.

Ama herhangi bir kutuyu giysilerini gizli görmedim. Ellerinde eldiven kalın beş parmakları var kaplı, ama eldiven kalınlığına rağmen ancak çok sıkı olduğunu Imeskuna onları durmadı, hatta daha sonra lastik hortumlar tutarak kan örneği geri. Onun arkasında park edilmiş bir arabanın gelen ışık tarafından atılan sırada yaşadıkları giyim Dış onlar giysi aracın sistematik ekip işaret ve orada onların göğüslerinde kırmızı boyutlu dilim ananas bir slogan değil kendisine ait bazı durumlarda yayılan vardı, ama çok hafif bir yansıması, bir başka aracın arka lambaları gibidir. Giysilerini hiçbir düğme veya cepler vardır, ama kemer Khzarethm hiçbir kilit yoktur.Pantolon çok 5 ila 10 cm, ayakkabı dahil olmak üzere 1.64 metre, kask, bunlardan biri hakkında yükseklik bana çene başını ulaşmadı tutuyordu ayakkabılarımızı daha kalın olan yaratık ve ayakkabı bir parçası gibi onlara bağlı kalarak, ama sanırım ben aynı seviyede olacak kişiyle Taarki dedi onunla güç.

Ant yaratıklar küçük bir odada Antonio aynı bulmak için merdiven metal Aatjaham aşağı sıkıca etrafında dönen ederken bu ışıklar kare oda mineral duvarlarında gömülü güpegündüz, sıradan bir oda aydınlatma farklı değildir kare ücretsiz mobilya veya hafif, Antonio diyor: "Aniden duvarın açılmış bir şey, bu normal olarak gece kulüpleri de görüldüğü gibi, tek bir garip ve bir bacak dayalı ve sandalyeler bir grup etrafında bir yastık olmadan ve aynı zamanda bir adam tarafından kurulmuş bir tablo içeren başka bir odaya Aqtiada olan tüm beyaz metal ve dönme yeteneğine sahip idi. ve bu yerde beni koymak ve iletişim bunların garip dışında sesleri, insan dili gibi sanırım bu sesleri taklit sanmıyorum hiç değildi, daha ben bu sesler henüz titreme hissediyorum hatırladı, o dilin kelime bazı kısa görünüyor ve bazı aynı anda birçok ses duymak o kadar karmaşık, uzun ve biri, sık sık, uğultu gibi hayvanlar "

 Ve merakla direniş devam etti rağmen giysi Antonio silahsızlandırılması bu canlıların başladı Antonio diyor: Bana anlamadı ", ama bir an için durdu onlar bana güzel ve Aadhuna rağmen beni geçirmez değil ama sorguya ya da benim gömlek dışında elbiselerimi yırtarak, benimle şiddet kullanmayı deneyin olmadığını söylemeye çalışıyormuş gibi Haddqgua bana "ın yazıları ile başka bir odaya onu transfer sonra Antonio vücut tam gelişmiş yaratıklar vücudunun bölümlerine kokusuz kıvamlı sıvı, sıyırma ve sonra renk kodlu kapıya kırmızı bilinen, çevresindeki canlıların iki katıldı ve çenesini kan çekmek için kullanılan sensörler var, yara gözlenen etkileri bazı sol değil daha sonra hastanede doktorlar. Acı, ama Antonio rahatsız edici ışık değildi gibi.

 Antonio saç daha sonra yaklaşık bir saat kaldı ve bir sonraki ve bir yatak gri renkli ve geniş, kauçuk ve kanepeler odanın ortasında ve duman gri jetleri kapalı odanın duvarlarında delikler üzerinde rahat başında hızla soluk Antonio mide bulantısı ya da boğulma hissetti ve odanın bir köşesinde kendini attı ve kusma vardır açıklar dakika sonra solunum kapı açıldı ve bir kadın çıplak çıktı! Antonio ne oldu sıvı vücut yağ bakterileri öldürmek için kullanılan ve duman bir kimyasal mürettebatın geri kalanı bir kask giyen iken bir kask olmadan nefes yaratık (kadın) yardım püskürtülür oldu edildi olabilir olmasıydı analiz eder.

Antonio tamamlar: "yüzüme sürpriz çöl yavaş yavaş yürüdü ve aceleyle belki de şaşırtıcı değildi, ben dışarı baktı ve benim ağzı açık, çok güzeldi ve bildiğim bayanlar göre belirli bir türde bir güzelliği vardı, saçları sarı ve kahverengi-beyaz, yumuşak ve kalın ve oldu mavi gözlü ve iki büyük Mttaulten daha yuvarlak gibi görünüyor, makyaj hiçbir iz yüzüne vardı, burnunu da düzgün ve Mudbba dışbükey veya büyük değildi

Çünkü büyük, çene onun kulakları küçüktü ve doğal kulaklar için farklı değildi, yüksek yanak kemiği rağmen hissetmedim onu yanak yumuşak ve hassas dokunmatik oldu, orada olmasa dudaklarını Rfaotain, sivri katı idi vücudu olduğu yüksek yanak kemiğinin farklı yüzünün özellikleri çok güzel ve ince ve dik, beline dar göğüsleri ve onun mide düz ve ona arka tıknaz ve onun uyluk büyük, ayakları küçük, ellerini iki uzun ve Diktin, parmak, tırnak, ben ve başını en kısa normaldi ancak benim omuz, kadın gibi beyaz teni ulaşır

, Ve ben bir yere herhangi bir koku fark etmemiştim kollarını bir çok sivilce hafif, ama kasık saç kanın rengi kırmızı rengi olduğuna dikkat çekti, "Antonio gelen kadın yaklaştı ve ihtiyacı olan biri gibi bakıyordu o Antonio amaçlarına anlayış üzerine kendini attı:".. Ben zevk hissetmeye başladı .. ve daha sonra kadın odadan çıktı ona mide elini işaret sol ve gökyüzü anlamına gelir gülümsüyordu gibi ", Antonio rağmen onunla zevk hisseder oldu o yanımda oldu ve biraz benim çene yalamak zaman başıma her şeyi unuttum ve bir hayvan kükreme sesidir gibi sesini duyabiliyordu, yaklaşık bir saat için genişletilmiş ona hiç konuşmuyordu öpmek reddetti.

 Bir yaratıklar sonra girilen ve Antonio giysi atfedilen ve sonra tablo olan aynı odada, (konuştukları nerede, bunu görmezden) döndü, Antony notu ve cam bir tabaka ile kaplı ve bir tepsi bir saat görünümü veya bir alarm ve almaya çalıştı ancak bir yaratık nokta saatlik bir yandan ondan götürün ve Triqemat o Antonio saat olmadığını sayıları 3.6, 9, 12, ve zamanın geçişi rağmen saat elini hareket ve karar değil, normal zamanında benzer Almujuhh

Araçtan indi aynı merdivenlerden ortaya yaratıklar Antonio ışıkları değişen renklerin baş ve köpüklü araç yükseldi ve motor gürültüsüne bir ses saniye içinde hızla Kalsdma başlatmak ve gökyüzünde KDU kırmızı eşarp küçük kaybolması. Atfedilen yaklaşık olarak 05:30 da canlı Antonio ÖS oldu bu yabancıların kaçıranların çalışmayı öğrendim ve 3 ay içinde aşırı uyku ve Toekat diğer sağlık Antonio uğrayan adam kaçırma deneyiminden sonra çalışma meşgul ve hukuk diploması almak için kamu hayatından Antonio Vilas yok gibi pil tel bağlantısı olduğu görülmüştür yakın kavanozlar asmak onu Formosa şehrinde yasal bir jüri çalışması için etkin, Brezilya'da 1992 yılında Antonio Opera kentinde öldü.

  

No comments:

Post a Comment