Friday, January 6, 2012

Bir uçan daire ile karşısında Türk genel

Yunan uçakları, Türk general tarafından belirtilen 25 geçmiş Ekim'de Erdoğan Carako Karakuş emekli ve o pilot olarak görev yaptığı hizmet sırasında UFO UFO (tanımlanamayan uçakların gövdeleri) ile karşı karşıya olduğunu iddia ne göre, Türk gökyüzünde uçan tek uçak indirim olmadığını görünüyor, genel TV yayını taşıma sırasında ifade verdi canlı ve Aleoffo olgusu üzerinde tartışmalı bir tartışma başlattı.

Carako 1983 Mayıs ayında ve gökyüzünde bir nesne gizem izlemek için orada askeri tatbikatlar yapmak için güneyde Adana şehrine başlığı kurulu 4 uçak jet edildi alanda deneyim 8 pilot oluşan bir filo olarak uçuş sırasında kendi sahip iken bu üzerinden batı bölgesinde bulunan ve gizemli nesne yüksek teknoloji yükseliyordu ekledi Balıkesir alanı bilinmemektedir.

! - Carako Diyor ki: Ben nesnelerin bazı gördüm ", ama ne yapayım Ve kendi kendime gerektiğini, bir uçak bir tehlike sinyali veriyor olabilir bilmiyordum, ben easer de kontrol kulesi denilen kim bunu bir sivil uçak olabileceğini düşündüm kendi programında mevcut herhangi bir uçuş olduğunu Avadona Böylece, bu nesneler de Ege Denizi üzerinde bulunan Denizli Oegeyan ile Balıkesir ili kent doğru geçerken yaklaşık 15 dakika boyunca bize eşlik gizemli kalır. "

 - Uçak gibi görünüyor olmadığını gizemli bu nesnelerin yaklaşmasına Carako diğer pilotlarıuyardı var ve şöyle diyor: "O anda üçüncü uçak söndürücü ışıkları benim sola dönüncearkadaşlarıma biri de üçüncü uçağın yakın gizemli nesne iken sonra ikinci uçak doğru vücut uçtugörmedim sadece sarı bir ışık demeti, ve ne zaman benim sol tarafına nesne hareket ettirilmez(dışarı çıktı ve ışıklar uçak ve aniden manevra kayboldu sonra uçak temsil sanki dakika sonraönümde bir 4 ila 5 ışıklar gördüm ve o gece Ankara ve İstanbul ve Konya nesneleritanımlanamayan uçakların şehirlerde havaalanlarında kontrol kuleleri yapılmış sonra Yufu) ve buolay anlattı ve ABD uzay ajansı (NASA) onlara bildirilir . "

No comments:

Post a Comment